آیدانیتو > لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98
کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد, لیست دانشگاه ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98

در این مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 را بررسی خواهیم کرد تا داوطلبان تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی با اطلاع از واحدهایی که این رشته را ارائه می دهند انتخاب رشته صحیحی داشته باشند که به قبولی شان منجر شود. اگر علاقه مندید در آینده به عنوان مترجم زبان انگلیسی به کار مشغول شوید و به همین دلیل متقاضی تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی هستید این مقاله را دنبال کنید تا از واحدهای ارائه دهنده اطلاع حاصل کنید.

واحدهای پذیرنده مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

51 واحد دانشگاه آزاد در تمام استان های کشور در رشته تربیت مترجم زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرند. لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 عبارت است از: تبریز، مراغه، عجب شیر، مرند، ارومیه، سلماس، خوراسگان، کرج، اسلام شهر، پرند، سنندج، انار(در استان کرمان)، تفت، میبد، همدان، ملایر، تویسرکان، تهران شمال، رودهن، دماوند، شهرقدس، ورامین، تربت حیدریه، قوچان، آبادان، دزفول، گرمسار، زاهدان، ایرانشهر، چابهار، بندرعباس، خمین، اراک، آباده، شیراز، سپیدان(استان فارس)، کازرون، لامرد، مرودشت، تاکستان، قزوین، قم، لاهیجان، رودسر، قائم شهر، نکا، بروجرد، دورود، آیت الله آملی و تنکابن. واحد امارات متحده عربی هم پذیرنده متقاضیان تحصیل بدون کنکور در رشته مترجمی زبان انگلیسی است.  

شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی براساس سوابق تحصیلی است. تمام اشخاصی که مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم(چهار سال دبیرستان) را دارند مجاز هستند در این دوره شرکت کنند. افرادی که در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش تحصیل کرده اند و دوره پیش دانشگاهی را نگذرانده اند، نمی توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند ولی فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته مجاز به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد هستند. داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی در زمینه انتخاب رشته ندارند و می توانند از گروه های آزمایشی مختلف انتخاب رشته کنند ولی برای انتخاب رشته از هر گروه آزمایشی باید یک کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند. نکته مهمی که جا دارد در مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 به اشاره کنیم این است که در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد قاعده این است که اگر داوطلب از گروه آزمایشی مرتبط با دیپلمش رشته انتخاب کند ضریب تأثیر معدل برای او 100% محاسبه می شود و اگر از گروه های آزمایشی نامرتبط به دیپلم انتخاب رشته کند ضریب تأثیر معدل 70% خواهد بود ولی این قاعده برای رشته های زبان خارجی و همین طور مترجمی زبان انگلیسی مصداق ندارد. ضریب تأثیر معدل برای تمام داوطلبانی که رشته مترجمی زبان انگلیسی را انتخاب می کنند 100% است و نوع دیپلم داوطلبان تأثیری در این موضوع ندارد.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 98

مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 را با توضیحاتی درباره زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد به پایان می بریم. زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مرداد و آذر است. زمان دقیق انتشار دفترچه بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد هنوز اعلام نشده است ولی متقاضیان نیمه دوم مرداد در انتظار ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد باشند که پس از انتشار دفترچه در سایت معاونت سنجش و پذیرش این دانشگاه شروع می شود. تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اینترنتی است و از طریق سایت Azmoon.org انجام می شود. به داوطلبان عزیز مطالعه مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 را هم پیشنهاد می کنیم. داوطلبان گرامی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در رشته مترجمی زبان انگلیسی می توانند تمام سوالات خود را در این زمینه با کارشناسان و مشاوران باتجربه آیدانیتو مطرح کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *