آیدانیتو > لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99
بدون کنکور, لیست دانشگاه ها بدون کنکور دکتری پردیس, لیست دانشگاه ها پزشکی بدون آزمون پردیس, لیست دانشگاه ها کاردانی بدون کنکور پردیس, لیست دانشگاه ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس, لیست دانشگاه ها کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس, لیست دانشگاه ها کارشناسی بدون کنکور پردیس

لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99

لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99

دانشگاه پردیس خودگردان در ردیف دانشگاه های دولتی معتبر در ایران قرار دارد. دانشگاهی که هدف خود را از پذیرش دانشجو را اخذ شهریه قرار داده است. باید بگوییم که نام دیگر دانشگاه پردیس خودگردان، پردیس بین المللی بوده و عمده دانشجویان این دانشگاه در رشته هایی همچون داروسازی،دندانپزشکی و پزشکی مشغول به تحصیل هستند. نکته قابل تأمل در این دانشگاه ها، شهریه بسیار بالای آن بوده که کلیه داوطلبان ورود به این دانشگاه باید به آن توجه داشته باشند. با مطالعه مطلب پیش رو با لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99 آشنا می شوید. همچنین علاوه بر ارائه لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99، اطلاعاتی در مورد تاریخ ثبت نام و شیوه گزینش دانشجویان در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شرایط لازم برای انصراف از تحصیل در دانشگاه های پردیس، اعتبار مدارک این قبیل دانشگاه ها و جداول شهریه های پرداختی در دانشگاه های پردیس خودگردان در اختیار شما قرار می گیرد.

زمان گزینش دانشجو در دانشگاه های پردیس در مقاطع کارشناسی

دقت داشته باشید که تمامی افراد با داشتن دو مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه امکان تحصیل در رشته مورد نظر خود را در یکی از دانشگاه های پردیس موجود در ایران را دارند. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های پردیس در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان ورود به این دانشگاه قرار دارد و داوطلبان می توانند تا شهریور ماه 1399 ثبت نام خود را انجام دهند. پس از مشاهده لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99، در این دفترچه امکان گزینش رشته های موجود در این دانشگاه تا 150 عدد برای شما وجود دارد. توجه کنید که تهیه کارت اعتباری مختص دانشگاه های پردیس خودگردان قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام ضروری است.

شیوه گزینش دانشجویان در کلیه دانشگاه های پردیس خودگردان در مقطع کارشناسی ارشد

جهت ثبت نام و پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان باید به شیوه متفاوتی عمل کنید. در حقیقت، ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ها منوط به گذراندن مقطع کارشناسی در پردیس های خودگردان و قرار گرفتن در ردیف استعدادهای درخشان در این دانشگاه است. در این زمان، امکان تحصیل فرد در مقطع ارشد چه در پردیس دوران کارشناسی و چه در سایر پردیس های موجود در ایران وجود دارد. اما اگر فرد در ردیف افراد دارای استعداد درخشان نباشد، پذیرش وی مطابق سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی اش صورت می گیرد. لازم به ذکر است که تنها دو دانشگاه شریف (محل تحصیل در کیش) و دانشگاه تهران اقدام به جذب دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور را می کنند. هر فرد، پس از بررسی سوابق تحصیلی خود توسط این دو دانشگاه به مصاحبه دعوت شده و در صورت داشتن شرایط لازم و قبول شدن در مصاحبه، امکان ادامه تحصیل در مقطع ارشد پردیس دانشگاه تهران یا صنعتی شریف برای وی فراهم می شود.

نحوه گزینش دانشجو دوره دکتری در دانشگاه های پردیس

باید بگوییم که فقط دو داشنگاه صنعتی شریف و تهران امکان جذب دانشجو بدون کنکور در دوره دکتری را  داشته و تاریخ ثبت نام در این دوره نیز ماه های شهریور و آذر است. به این صورت که این دو مؤسسه آموزش عالی پس از تحلیل و ارزیابی سوابق تحصیلی افراد و انجام مصاحبه آن ها را به عنوان دانشجویان این دانشگاه ها می پذیرند.

انصراف دانشجویان از تحصیل در دانشگاه های پردیس

توجه کنید که در صورت تمایل به دادن انصراف از ادامه تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان بالاجبار ملزم به پرداخت مبلغی پول به عنوان جریمه به دانشگاه مورد نظر هستید. برای مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد بدون کنکور روی لینک آبی کلیک کنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های پردیس به چه میزان است؟

تمامی متقاضیان تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان باید اطلاع داشته باشند که به جهت نظارت وزارت علوم بر عملکرد این دانشگاه و اداره آن توسط این مرکز، اعتبار مدارک دریافت شده از دانشگاه پردیس هیچ گونه تفاوتی با مدارک اخذ شده از دانشگاه های دولتی ندارد. حتی اساتید استخدام شده در این دانشگاه ها نیز از سطح علمی بالایی برخوردار بوده و امر تدریس را به بهترین شکل انجام می دهند. نوشتن عنوان پردیس خودگردان در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان این دانشگاه ها تنها فرق دانشگاه های پردیس با سایر دانشگاه ها است.

دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور پردیس خودگردان در ایران

در انتهای این مقاله، به ذکر لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99 برای شما داوطلبان گرامی می پردازیم.

1- دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش)

2- دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان مهندسی و علوم در جزیره کیش)

3- دانشگاه زابل

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی لیست دانشگاه های بدون کنکور پردیس 99 ، سری هم به مقاله لیست رشته های بدون کنکور پردیس 99 ، بزنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *