آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق






ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق

رشته حقوق به عنون بهترین و جامع ترین رشته های گروه علوم انسانی در میان دانشگاهیان مطرح است. رشته ای که شاید به جرأت بتوان گفت که در ردیف اولین اولویت های بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه ها شناخته می شود. پیوند ناگسستنی و همیشگی رشته حقوق با علومی مانند جامعه شناسی، فلسفه و روان شناسی هرگز انکار شدنی نیست. از جمله مهارت ها و توانمندی های مهم یک حقوق دان می توان به توانایی عالی در خوب حرف زدن، برخورداری از خلاقیت ذهنی و توانمندی و مهارتی فوق العاده در تحلیل مسائل حقوقی اشاره کرد. دو گرایش مهم حقوق خصوصی و حقوق بین الملل از جمله اساسی ترین و با اهمیت ترین گرایش های رشته حقوق محسوب می شوند. یکی از دانشگاه های پذیرنده رشته حقوق در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بوده که پذیرش دانشجو در آن به صورت بدون آزمون است. در این مقاله، به بحث در مورد ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق به دست آورید.

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق

از جمله مهم ترین شروط جهت پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق برخورداری از گواهی نامه ها و مدارکی همچون دیپلم شاخه های نظری و دیپلم چهار یا شش ساله نظام قدیم در یکی از رشته های کارودانش و فنی حرفه است. راجع به داوطلبان آقا نیز باید متذکر شویم که ارائه کارت و برگه معافیت دائم و کارت هوشمند پایان خدمت ضرورت دارد.

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق

در مورد ظرفیت پذیرش کاردانی به  کارشناسی علمی کاربردی حقوق باید اشاره کنیم که به طور مثال کمترین ظرفیت جذب دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی و در گرایش ارشاد در امور کیفری 35 نفر است که به دو مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی و مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان همدان تعلق دارد.

ولی باید بگوییم که بیشترین این تعداد به مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مرکز آموزش علمی کاربردی دانشگاه علوم انتظامی و مرکز آموزش علمی کاربردی گرمی مربوط می شود. مثال دیگر رشته حقوق ثبتی بوده که کمترین ظرفیت پذیرش را در مرکز آموزش علمی کاربردی استاد شهریار تیکمه داش با تعداد 30 نفر به خود اختصاص داده است. البته دانشگاه هایی همانند مرکز آموزش علمی کاربردی مهاباد 1، مرکز آموزش علمی کاربردی آبدانان و مرکز آموزش علمی کاربردی ایلام 2 باتعداد پذیرش 75 نفر بیشترین ظرفیت پذیرش را در رشته حقوق ثبتی دارند. در بخش انتهایی این مقاله، ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق را در چند گرایش از این رشته تحصیلی را خدمتتان عنوان می کنیم.

رشته

نام مرکز دانشگاهی

ظرفیت

کارشناس حرفه ای حقوق-حقوق ثبتی

مرکز آموزش علمی کاربردی بوکان

65نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی آبدانان

75نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه

75نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی گرمی

مرکز آموزش علمی کاربردی استادشهریار تیکمه دانش

30نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی دهلران

70نفر


در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی بزنید.

اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی حقوق ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *