آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر

در این مقاله با موضوع ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر همراه شما علاقه مندان به تحصیل کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر در مراکز آموزشی علمی کاربردی هستیم.

دانشگاه علمی کاربردی یکی از مراکز آموزش کاردانی و کارشناسی ناپیوسته معتبر کشور است. یکی از رشته های پر طرفدار این مرکز کامپیوتر است که اطلاع از ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر برای داوطلبین این رشته بسیار مهم است. اگر شما جز داوطلبین شرکت در کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر علمی کاربردی هستید، توصیه می کنیم از ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر مطلع شوید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شرایط پذیرش در رشته کامپیوتر علمی کاربردی

برای پذیرش در رشته کامپیوتر دانشگاه جامع علمی کاربردی باید شرایط لازم را داشته باشید و از جمله این شرایط اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی ایران، عدم فساد اخلاقی و عدم احراز عناد با جمهوری اسلامی ایران است. همچنین شما نباید هیچ منعی برای تحصیل داشته باشید. علاوه بر اینها که جزو شرایط عمومی محسوب می شود، شرایط اختصاصی نیز برای پذیرش در رشته کامپیوتر علمی کاربردی تعریف می شود، به عنوان مثال دارا بودن مدرک فوق دیپلم یا کاردانی برای شرکت در دوره کارشناسی ناپیوسته الزامی است.

دقت کنید که پذیرش در کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر علمی کاربردی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است، بنابراین باید در هنگام انتخاب رشته دقت کافی را داشته باشید و ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر را درنظر بگیرید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر

در این مقاله می خواهیم ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر را بررسی کنیم. پذیرش کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر علمی کاربردی در هر دو نیمسال مهر و بهمن صورت می گیرد. ظرفیت های آمده در جدول زیر برای نیمسال مهرماه است:

رشتهظرفیت پذیرش آزادظرفیت پذیرش شاغل
مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه200240
شبکه های کامپیوتری6751920
مجموع8752160

 

همان طور که مشاهده می کنید بیشترین پذیرش مربوط به رشته مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری است و در بین دو نوع پذیرش آزاد و شاغل پذیر شاغل بسیار بیشتر از پذیرش آزاد است. در مجموع ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر بیش از 2000 نفر است و این ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر تنها برای دوره مهرماه است.

توجه داشته باشید که تنها به واسطه شاغل بودن نمی توانید از سهمیه شاغل استفاده کنید، بلکه به این منظور باید نوع اشتغال شما با تعریف شاغل از نظر مرکز آموزشی موردنظرتان یکسان باشد. به این منظور نیاز به حداقل یکسال سابقه کار مرتبط در ادارات مورد نظر مرکز آموزشی دارید.

پس از بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر ، شما میتوانید مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر را نیز بخوانید.

شما برای اطلاع از مراکز پذیرنده کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر ، ظرفیت پذیرش آنها ، نحوه ثبت نام ، انتخاب رشته و اطلاع از چگونگی استفاده از سهمیه شاغل در دریافت کد اشتغال می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *