آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری
پزشکی بدون آزمون, پزشکی بدون آزمون سراسری, شرایط و زمان ثبت نام پزشکی بدون آ›مون سراسری

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری

رشته پرستاری از جمله شاخه های گروه علوم پزشکی محسوب می شود. رشته ای که وظیفه خطیر مواظبت از افراد بیمار از وظایف تعریف شده در آن به شمار می رود. شاید باور نکنید اما در تقسیم بندی های دانشگاهی ارزش شغلی پرستاران با پزشکان در یک رده در نظر گرفته است. علت این موضوع را می توان در ارتباط بیشتر بیماران با پرستارها، جستجو کرد. در مجموع می توان وظایف و نقش های پرستاران را شامل مواردی مانند پژوهش در مورد بهبود سریع تر بیمار و شیوه کم کردن تعداد روزهای حضور بیمار در بیمارستان، مدیریت بخش های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی، آموزش به همراهان بیمار برای برطرف کردن نیازها و مراقبت از وی، منتقل کردن نیازها و خواسته های فوری و ضروری فرد بیمار به خانواده اش دانست. در این مقاله، مسئله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری 98 را مورد ارزیابی وبررسی قرار می دهیم. علاوه بر زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری 98 مبحث خواندنی و جذاب درآمد و آینده حرفه ای این رشته و همین  طور چارت دروس آن نیز بیان می شود. امید است که با مطالعه این مطلب مفید آشنایی کافی را با علم پرستاری پیدا کرده و اطلاعاتی به مراتب لازم را در مورد زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی پرستاری بدون کنکور سراسری 98 کسب نمایید.

درآمد حاصل از فعالیت در رشته پرستاری و بازار کار آن

به شما اطمینان می دهیم که در صورت تمایل به استخدام سریع و داشتن حقوق بالا رشته پرستاری می تواند بهترین رشته برای شما باشد. شاید باور نکنید اگر بگوییم که مراکز مختلفی همچون مراکز بهداری کودکان و سالمندان، درمانگاه ها و بیمارستان ها پذیرای تعداد بی شماری از فارغ التحصیلان این رشته هستند.

چارت دروس مختلف رشته پرستاری

در این قسمت از مطلب، زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری 98، چارت درسی این رشته را خدمت شما دوستداران و علاقه مندان این رشته تحصیلی ارائه می نماییم. آخرین تراز قبولی پرستاری آزاد را میدانید؟

اصول اپیدمیولوژی و مبارزه با بیماری هاکارآموزی در عرصه کودکان 2
اصول مهارت های پرستاریپرستاری بیماری های داخلی و جراحی 1
انگل شناسیپرستاری کودکان 2
آمار حیاتی و روش تحقیقاصول مدیریت خدمات پرستاری
بررسی وضعیت سلامتکارآموزی در عرصه داخلی جراحی 3
بیوشیمیپرستاری بهداشت مادران و نوزادان 1
پرستاری بهداشت جامعه 1پرستاری بیماری های داخلی جراحی 3
پرستاری بهداشت جامعه 2کارآموی در عرصه اصول مدیریت
پرستاری بهداشت جامعه 3کارآموزی پرستاری داخلی جراحی 3
پرستاری بهداشت روان 2کارآموزی در عرصه داخلی جراحی 2
پرستاری بهداشت مادران و نوزادان 2پرستاری در بحران فوریت ها
پرستاری بیماری های داخلی جراحی 2کارآموزی در عرصه پرستاری داخلی جراحی
پرستاری کودکان 1کارآموزی پرستاری داخلی جراحی 4
تشریحایمونولوژی
تغذیه و تغذیه درمانیکارآموزی پرستاری کودکان
داروشناسیپرستاری بیماری های داخلی جراحی 4
روان شناسی فردی اجتماعیکارآموزی در عرصه بحران و فوریت ها
فرآیند یادگیری و اصول آموزش به مددجوکارآموزی در عرصه بهداشت جامع
فن آوری اطلاعات در پرستاریکارآموزی در عرصه پرستاری ویژه
فیزیولوژیپرستاری بهداشت روان 1
کارآموزی اصول و مهارت های پرستاریکارآموزی در عرصه پرستاری بهداشت روان
کارآموزی پرستاری بهداشت روانکارآموزی در عرصه کودکان 1
کارآموزی پرستاری بهداشت مادران و نوزدانکارآموزی در عرصه پرستاری مادران و نوزدان
کارآموزی پرستاری بیماری های داخلی و جراحی 1پرستاری ویژه
کارآموزی پرستاری داخلی جراحی 2کارآموزی در عرصه داخلی جراحی 4
میکروب شناسیزبان تخصصی

 

شرایط لازم برای ثبت نام در دوره بدون کنکور رشته پرستاری

توجه داشته باشید که تا پیش از این تنها راه مقابل شما برای تحصیل در دوره بدون کنکور و در مقطع کارشناسی رشته پرستاری، عزیمت به خارج از ایران بود. شرط اول، داشتن مدارک تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم از یکی از شاخه های گروه نظری ریاضی، انسانی و تجربه بود و افراد با داشتن مدرک فنی حرفه ای و یا کارودانش مجاز به شرکت در طرح بدون کنکور رشته پرستاری نبودند. مورد بعدی، پاس کردن 72 واحد درسی در یکی از مراکز آموزش عالی خارج از ایران و کسب معدل حداقل 15 در این دروس بود. علاوه بر این ها معدل دوران دبیرستان فرد داوطلب بیشتر از 16 در نظر گرفته شده بود. اما این شرایط و قوانین به طور کلی تغییر پیدا کرده که در زیر به شرح آن ها می پردازیم. بد نیست که سری هم به مقاله اعلام نتایج تیزهوشان بزنید.

 شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج کشور

شرایط جدید انتقالی دانشجویان خارج از کشور بدین ترتیب است که افراد باید تا اتمام دوره تحصیلی در رشته مورد نظر خود در خارج از کشور مانده و اجازه بازگشت به ایران به آن ها داده نمی شود. یعنی تنها در صورت سپری کردن تحصیلات دانشگاهی خود در دانشگاهی سطح بالا در خارج و همینطور برخورداری از تمامی شروط و ضوابط در نظر گرفته شده توسط مسئولین امر این مجوز به آن ها داده می شود. بعلاوه، از جانب مسئولین امر نیز تسهیلاتی برای افرادی که تا قبل از تغییر این قانون به خارج رفته اند نیز اختصاص داده شده است.

تاریخ ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون آزمون رشته پرستاری 98

در مورد زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پرستاری سراسری 98 باید گفت که تاریخ مشخصی برای انجام ثبت نام وجود ندارد. این موضوع بستگی به خود فرد داوطلب داشته که چه زمانی جهت گذراندن دروس به خارج از کشور سفر کند. در مقاله پیش رو، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور کارشناسی بدون کنکور پرستاری 98 مطرح گردید. علاوه بر این، مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی پرستاری 97 نیز در این سایت قابل مطالعه است. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *