آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98






زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98

رشته معماری، همواره به عنوان یک هنر و مادر همه هنرها در جهان شناخته می شود. باید بگوییم که این رشته قدمتی طولانی در طول تاریخ داشته و چه بسیار معمارانی که با ذوق و هنرشان آثار شگفت انگیزی را خلق نکرده اند. در حقیقت هدف از ایجاد رشته معماری در دانشگاه ها، ساخت و طراحی انواع ساختمان های کوچک و بزرگ و فضاهای شهری مانند پارک ها جهت برآوردن نیازهای زیباشناسانه مردم هر جامعه است. شاید به جرأت بتوان گفت که رشته معماری تنها رشته ای است که رشته هایی چون جامعه شناسی، اقتصاد، روان شناسی اجتماعی، فلسفه، هنر، علوم طبیعی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی را درون خود جای می دهد. در این مقاله، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا آشنایی لازم را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 بدست آورید. از این که مقاله

نحوه پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی معماری دانشگاه آزاد

آگاهی از نحوه پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی معماری دانشگاه آزاد برای تمامی متقاضیان شرکت کننده در این دوره ضروری به نظر می رسد. منظور از واژه بدون کنکور در نحوه پذیرش این رشته و مقطع تحصیلی دانشگاهی گزینش دانشجو مطابق معدل درج شده در مدرک دیپلم سال سوم دبیرستان است. در حقیقت این معدل اساس و پایه قبولی فرد در دوره کاردانی به کارشناسی معماری دانشگاه آزاد به حساب می آید.

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98

افراد واجد شرایط جهت ادامه تحصیل در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 لزوماً باید دارای مدرک کاردانی ناپیوسته یا پیوسته این رشته را داشته باشند. این قبیل افراد، همگی دانش آموخته آموزشکده های فنی و حرفه ای تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش هستند. دقت کنید که در صورت عدم دریافت مدرک کاردانی تا آخرین روز شهریور (31 شهریور) امکان شرکت در مقطع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 از شما صلب خواهد شد.

نحوه ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98

تنها روش ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98، ورود به سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی است. بنابراین، با توجه به زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 و با در نظر گرفتن شرایط فردی و خانوادگی خود نسبت به ثبت نام در این رشته اقدامات لازم را انجام دهید. اما توجه داشته باشید که فقط در صورت خرید کارت اعتباری است که صفحه ثبت نام برای شما باز می شود. پس پیش از انجام هر کاری آن را خریداری نمایید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98

در مورد زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 باید بدانید که امکان مراجعه به سایت www.azmoon.org و انجام پروسه ثبت نام در آخرین هفته مرداد ماه برایتان میسر است. پس از قبولی در این رشته دانشگاهی می توانید تحصیلات خود را از ماه مهر شروع نمایند. اگر مایل به آغاز تحصیل از آذر 98 هستید، سایت دانشگاه آزاد در آذرماه امکان ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهد. در این مطلب، موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 به چالش کشیده شد. پیشنهاد می کنیم که در این رابطه مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 را نیز مطالعه کنید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *