نمونه دولتی

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

مدرسه یک نهاد آموزشی و تربیتی است و در رشد و تعالی افراد تأثیر بسیاری دارد و همواره یک سازمان مورد توجه در کل دنیا به شمار می رود. یکی از وظایف و هدف های مدرسه شناخت و شکوفایی استعداد هر یک از دانش آموزان است. زیرا هر فرد می تواند در زمینه مورد علاقه خود به همراه استعدادی که دارد به یک ستاره تبدیل شود. مدرسه علاوه بر آموزش مباحث درسی و کتب درسی به آموزش مهارت های اجتماعی، مذهبی و نحوه رفتار صحیح می پردازد و در صورتی که از سطح علمی و آموزشی مناسبی برخوردار باشد، می تواند کیفیت سطح زندگی جامعه را بالا ببرد.

یکی از مدارس برتر از نظر سطح آموزش مدارس نمونه دولتی است. پذیرش در مدارس نمونه دولتی به شرط پذیرش در آزمون نمونه دولتی امکان پذیر است البته بعد از پذیرش در آزمون نمونه دولتی باید در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای ثبت نام حضوری به مدارس مراجعه کنید. در غیر این مدرسه شما را در لیست انصرافی ها قرار خواهد داد.

آزمون نمونه دولتی بسته به پایه تحصیلی در مرداد ماه و خرداد ماه برگزار می شود. البته توجه داشته باشید که برای شرکت در آزمون نمونه دولتی باید شرایط لازم را داشته باشید و آن هم نمره دروس پایه قبلی شما است. آزمون نمونه دولتی تنها برای دو دوره تحصیلی برگزار می شود یکی آزمون پایه هفتم که دانش آموزان پایه ششم در آن شرکت می کنند و شرط شرکت در آزمون کسب نمره خیلی یا حداکثر یک خوب و سایر خیلی خوب است.

آزمون دیگر که در خرداد ماه برگزار می شود برای دروس پایه دهم از نهم است. بعد از آن که در آزمون نمونه دولتی شرکت کردید در انتظار اعلام نتایج بمانید و با کسب رتبه قبولی در آزمون میتوانید در این مدارس تحصیل کنید نکته مهم اینجاست زمانی که به مدرسه میروید برای ثبت نام کتاب هم حتما سوال بفرمائید.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

نتایج آزمون های نمونه دولتی در هر پایه ای دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود. از این رو، دو هفته بعد از آزمون به سایت سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به آدرس hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم نمونه دولتی مراجعه کنید و با ورود کد ملی و رمز ورود نتیجه کسب شده خود را مشاهده کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir برای پایه تحصیلی ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه تحصیلی نهم به دهم است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم است.

ثبت نام بعد از اعلام قبولی

ابتدا به شما تبریک می گوییم که در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته شده اید. حال لازم است در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای ثبت نام با همراه داشتن مدارک به مدرسه پذیرفته شده مراجعه کنید. نحوه و زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی را در نظر بگیرید و درست در همان بازه زمانی جهت ثبت  نام مراجعه کنید. برای ثبت نام صبور باشید زیرا تمام پذیرفته شدگان آمده اند تا ثبت نام خود را نهایی کنند. برای ثبت نام لازم است برخی از موارد را بدانید.

  • شما تنها می توانید کسب مدرسه نمونه دولتی کنید و دانش آموزانی که در یک مدرسه پذیرفته شده اند، نمی توانند در مدرسه دیگری ثبت نام کنند.

اگر شما در زمان آزمون و زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی و یک شهرستان بوده اید و حال به شهر دگری رفته اید که در همان استان است می توانید با تأیید مسئولیت مدیر کل آموزش و پرورش استان جابجا شوید.

2-درصورت پذیرش در یک هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی نمی توانید در مدرسه نمونه دولتی دیگری ثبت نام کنید.

ثبت نام مازاد بر ظرفیت مدارس نمونه دولتی

در پذیرش مدارس نمونه دولتی برخی از دانش آموزان می توانند از شرایط ویژه پذیرش استفاده کنند. این ظرفیت های پذیرش به صورت زیر است.

الف) 10 درصد پذیرش متعلق به دانش آموزان شاهد است. اولویت اول فرزندان شاهد، اولویت دوم فرزندان بالای 50 درصد به اولویت سوم فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد و اولویت آخر مربوط به فرزندان جانباز زیر 25 درصد است. این دانش آموزان به شرط کسب 70 درصد تراز آخرین فرد قبول شده، در مدرسه پذیرفته می شوند.

ب) دو یا چند قلوهای هم جنس

در صورتی که یکی از دانش آموزان در آزمون ورودی پذیرفته شده باشد، و قل دیگر آن حداقل 80 درصد نمره قبولی آخرین فرد پذیرفته شده را کسب کرده باشد، می توان در همان مدرسه به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرفته شود.
با شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی نیز آشنا شوید.

در صورتی که با نحوه و زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی و ثبت نام در مدرسه آشنایی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *