آیدانیتو > دانشگاه های کاردانی به کارشناسی
لیست دانشگاه ها

دانشگاه های کاردانی به کارشناسی






دانشگاه های کاردانی به کارشناسی

حتماً از این موضوع مطلع هستید که هر کدام از دانشجویان مشغول به تحصیل در دوران کاردانی امکان شرکت در دوره کارشناسی ناپیوسته یا کاردانی به کارشناسی را پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع کاردانی را دارد. هرکدام از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بعد از اتمام تحصیلات افراد در دوره کاردانی به کارشناسی مدرک معتبر کاردانی به کارشناسی را در رشته تحصیلی دانشجو برای وی صادر می کنند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که از نظر معتبر بودن و ارزش نمی توان هیچ گونه تفاوتی بین مدرک کاردانی به کارشناسی یا ناپیوسته با گواهی نامه کارشناسی ناپیوسته وجود ندارد. اما در این میان یک تفاوت دیده می شود که مربوط به دانشجویان این دو مقطع تحصیلی است. به این معنا که دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره تحصیلی کارشناسی ناپیوسته تحصیلات مدرسه ای خود را تا مقطع پیش دانشگاهی ادامه می دهند و سپس به مقطع کارشناسی پیوسته وارد می شوند. اما در دوره کارشناسی جهت دریافت این مدرک ارزشمند و معتبر نمایند. دوران کارشناسی ناپیوسته به طور معمول چهار ترم یا دو سال است. به جهت استقبال زیاد افراد و دانشجویان از ادامه تحصیل و داشتن مدرک دانشگاهی در این مقطع آشنایی با دانشگاه های کاردانی به کارشناسی ضروری به نظر می رسد. در نتیجه، موضوع مقاله حاضر را به دانشگاه های کاردانی به کارشناسی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا آشنایی کافی را با انواع دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی پیدا کنید.

دانشگاه های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

دانشگاه ها همواره به عنوان نهاد اجتماعی معتبری در دنیا شناخته می شود که منابعی ارزشمند را جهت توسعه و پیشرفت در نزد خود دارد. این نهاد مهم به خاطر نقش مرثر و تعیین کننده خود در انتقال و تولید دانش همواره به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های تعیین درجه توسعه جوامع مختلف مورد توجه قرار می گیرد. از جمله این دانشگاه ها می توانیم از دانشگاه آزاد اسلامی نام ببریم. که سعی در انجام وظیفه آموزش و تربیت دانشجویان به بهترین شکل ممکن را دارد. این دانشگاه در کنار سایر مقاطع تحصیلی پذیرنده دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته یا کاردانی به کارشناسی نیز است. این دانشگاه ها در سرتاسر کشور پراکنده شده اند و رشته های مختلفی را در دوره کاردانی به کارشناسی ارائه می کنند. در زیر به ارائه لیست شماری از دانشگاه های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد برای شما داوطلبان گرامی می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های آزاد پذیرنده کاردانی به کارشناسی

1

دانشگاه استان آذربایجان غربی واحد ارومیه

2

دانشگاه استان آذربایجان شرقی واحد آذرشهر

3

دانشگاه استان اردبیل واحد اردبیل

4

دانشگاه استان اصفهان واحد اردستان

5

دانشگاه استان البرز واحد کرج

6

دانشگاه استان ایلام واحد ایلام

7

دانشگاه استان تهران واحد اسلامشهر

8

دانشگاه استان چهارمحال و بختیاری واحد بروجن

9

دانشگاه استان خراسان جنوبی واحد بیرجند

10

دانشگاه استان خراسان شمالی واحد اسفراین

11

دانشگاه استان خوزستان واحد آبادان

12

دانشگاه استان سمنان واحد دامغان

13

دانشگاه استان سیستان و بلوچستان واحد ایرانشهر

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در گروه های مختلفی قرار می گیرند. از میان این گروه ها می توان به گروه علوم پایه، مهندسی و علوم انسانی اشاره کرد. در این بخش به ارائه شماری از این رشته ها برای شما داوطلبان گرامی می پردازیم.

رشته های کاردانی به کارشناسی آزاد

آموزش ریاضی

حسابداری

معماری

مهندسی فناوری عمران-سد و شبکه

مهندسی تولیدات گیاهی

آموزش علوم تجربی

مهندسی تکنولوژی برق- قدرت

آموزش زبان انگلیسی

مدیریت بازرگانی

آموزش و پرورش ابتدایی

 

 

اگر سوالی در زمینه دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

در مجموع می توان گفت که رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و صنعت قرار می گیرند. در ادامه به ذکر شماری از رشته ها در گروه های مختلف می پردازیم.

رشته های کاردانی به کارشناسی گروه فرهنگ و هنر

کارشناسی حرفه ای طراحی زیورآلات

کارشناسی حرفه ای انیمیشن

کارشناسی حرفه ای گریم

کارشناسی حرفه ای سینما

کارشناسی حرفه ای فرش

کارشناسی حرفه ای معماری

 

رشته های کاردانی به کارشناسی مدیریت و خدمات اجتماعی

کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون

کارشناسی حرفه ای امور گمرکی

کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی

کارشناسی مدیریت دفتری

کارشناسی حرفه ای هدایت گری سیاسی

 

دانشگاه های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

در آخرین بخش از این مقاله اسامی شماری از دانشگاه های علمی کاربردی ارائه دهنده کاردانی به کارشناسی را خدمتتان عنوان می کنیم.

دانشگاه های علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری نهاوند

مرکز آموزش علمی کاربردی اهواز

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

مرکز آموزش علمی کاربردی زاهدان

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان

در این مقاله به تحلیل و بررسی دانشگاه های کاردانی به کارشناسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بزنید.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های کاردانی به کارشناسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *