آیدانیتو > ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98

دانشگاه پیام نور و مراکز تحت پوشش ان از جمله مراکز بزرگ دانشگاهی در ایران است که تعداد قابل توجهی از متقاضیان ورود به تحصیلات تکمیلی را پذیرش می کند. برای علاقه مندان تحصیل در این دانشگاه، امکان ثبت نام بدون کنکور در سال 98 فراهم است و با توجه به تقاضای قابل توجه برای تحصیل در دانشگاه پیام نور به بررسی شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 ، زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون پیام نور 98 ، مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور پیام نور و نیز رشته های بدون کنکور فراگیر پیام نور 98 پرداخته ایم.  

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98

دانشگاه پیام نور هم شهریه ی مناسبی دارد و هم آموزش نیمه حضوری. شرایط بسیاری از افراد با دانشگاه پیام نور همخوانی دارد. حال که ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 مهیا است، از بین رفتن دغدغه کنکور نیز مزید بر امتیازات آن شده و تقاضا بیشتر شده است. بدین ترتیب در سال 98 نیز می توانید بدون کنکور وارد دانشگاه پیام نور شوید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98

1- مدرک دیپلم نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی 2- نوشتن موانع مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

زمان و نحوه ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 در مهرماه یا بهمن ماه است. پذیرفته شدگان مرحله مهرماه، به عنوان ورودی های ترم مهر به دانشگاه مربوطه وارد می شوند. در غیر این صورت در بهمن ماه بر اساس ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 98، در دانشگاه پیام نور انتخابی خود ادامه تحصیل خواهند داد. ثبت نام به صورت حضوری است و متقاضیان می بایست با ارائه ی مدارک قید شده از طرف دانشگاه پیام نور به مراکز مربوطه جهت ثبت نام مراجعه کنند. زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور در سال جاری دچار تغییر شد. به این صورت که به جای مرداد ماه و همزمان با کنکور سراسری تمامی داوطلبان از اسفند 97 تا بیست و هشتم شهریور ماه برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور زمان داشتند. 

مهلت ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 

مهلت ثبت نام بدون کنکور پیام نور در مهر و بهمن ماه است. متقاضیان می بایست با توجه به اعلام سازمان سنجش و طبق قوانین و مقررات دانشگاه پیام نور در زمان های مقرر شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و شرایط لازم به مراکز دانشگاه پیام نور در شهرها و نقاط مورد نظر خود مراجعه نمایند.  

مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور پیام نور شامل: 1- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم 2- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی 3- کارت معافیت سربازی یا پاین خدمت یا برگه معافیت تحصیلی در میان مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور پیام نور کارت پایان خدمت و یا برگه معافیت تحصیلی قطعاً برایم متقاضیان مرد ضرورت دارد . akharin list reshtehha  
در این مقاله به بررسی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور  پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله رشته های کارشناسی پیام نور بدون کنکور بزنید. 
اگر سوالی در زمینه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور  ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98

  1. نگار گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای رشته موسیقی هم کارشناسی بدون کنکور پیام نور پذیرش داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور در رشته موسیقی در حال حاضر امکان پذیر نیست، اما امکان ثبت نام بدون کنکور موسیقی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی وجود دارد. همچنین دانشگاه های علمی کاربردی و دولتی نیز در رشته موسیقی پذیرش دارند.

  2. Ali گفت:

    سلام وقت بخير
    براي ثبت نام كارشناسى بدون كنكور پىام نور سوابق تحصىلى تاثير داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله سوابق تحصیلی در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98 تأثیر دارد و منظور از سوابق تحصیلی معدل کتبی دیپلم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *