آیدانیتو > ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد
شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

در این مقاله به موضوع ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد پرداخته ایم. داوطلبان گرامی با مطالعه مقاله پیش رو از زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مطلع خواهند شد. اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارید، پیشنهاد می کنیم با این مقاله همراه ما باشید.

دوره های پذیرنده بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی در دوره های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد. داوطلبان عزیز ابتدا باید دوره های مجاز برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد را مشخص کنند. در ادامه ی مقاله زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد را به ازای هر دوره به صورت مجزا مشاهده خواهید کرد.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد در دو نوبت به پذیرش دانشجو بدون کنکور اقدام می نماید ، اولین نوبت در مهر ماه 97 و دومین نوبت بهمن 97 است.

اما همان طور که گفته شد، زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد با توجه به دوره های معرفی شده، متفاوت است. زمان ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد زودتر از ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور این دانشگاه است. ثبت نام کارشناسی پیوسته در دهه دوم مردادماه انجام می شود و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته احتمال زیاد در اواخر مردادماه انجام می شود.

و زمان ثبت نام و انتخاب رشته نیمسال دوم در آبان و یا آذر ماه می باشید ، در ادامه شما را از نحوه ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مطلع خواهیم کرد، همراه ما باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد

ثبت نام در نیمسال اول و دوم به یک صورت انجام می شود. داوطلبان عزیز با انتشار فراخوان دانشگاه آزاد در زمان گفته شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و بعد از خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام به مرحله ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان انجام می شود، می رسند. داوطلبان در این مرحله مجاز به وارد کردن 20 انتخاب هستند که باید بر اساس اولویت درج شود.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور آزاد با یکدیگر متفاوت است. در ادامه شما را از شرایط هر دوره مطلع خواهیم کرد.

  • مهم ترین شرط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد، داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه الزامی است و دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، مجاز به ثبت نام در این دوره نمی باشند.
  • و مهم ترین شرط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد، داشتن یکی از مدارک کاردانی (پیوسته، ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی است که می تواند در هر رشته ای که تمایل دارند، ثبت نام نمایند.

بعد از مطالعه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مقاله  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب  را مطالعه کنید.

با توجه به اینکه بعد از ثبت مشخصات و انتخاب های خود امکان ویرایش برای شما وجود ندارد، پیشنهاد می کنیم ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی آزاد را به مشاوران با تجربه آیدانیتو بسپارید، و یا در صورت بروز مشکل و داشتن هرگونه سوال پیرامون انتخاب رشته و ثبت نام با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *