آیدانیتو > ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون غیرانتفاعی

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی






ثبت نام غیرانتفاعی

دانشگاه مشهور و جامع غیرانتفاعی در هر یک از سال های تحصیلی و جهت جذب و پذیرش دانشجویانی در دو دوره کارشناسی و کاردانی اقدامات ضروری را انجام می دهد. اعتبار بالا و سابقه درخشان این دانشگاه در پذیرش و جذب دانشجویان در شمار زیادی از رشته های تحصیلی هر ساله افراد بسیاری را به سمت ادامه تحصیل در این مؤسسه آموزش عالی سوق می دهد. باید به عرض برسانیم که تحصیل و ثبت نام غیرانتفاعی به شکل بدون آزمون نیز برای هر متقاضی فراهم است. در حال حاضر، ثبت نام غیرانتفاعی در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در سال 97 آغاز شده است. در این مقاله بحث ثبت نام غیرانتفاعی بدون آزمون را برای شما دوستان گرامی پیش می کشیم. پس ما را همراهی  کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی به دست آورید.

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته غیرانتفاعی

پیرو مصوبه جلسه 16 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ 12 دی و همین طور اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 13 دی سال های جاری تمامی افراد علاقه مند به ادامه تحصیل در تمامی کد رشته محل های معرفی شده در دوره کاردانی به کارشناسی مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیرانتفاعی غیردولتی می توانند اقدام به ثبت نام در این مقطع و دانشگاه به صورت بدون آزمون نمایند. البته این موضوع شامل حال تمامی افرادی که در دوره های مذکور ثبت نام کرده اند یا خیر می شود. ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی به شکل کاملاً حضوری اتفاق می افتد. نکته قابل توجه این که هر داوطلب لازم است که با همراه داشتن تمامی مدارک خواسته شده به دانشگاه پذیرنده رشته مورد علاقه خود مراجعه نماید و اقدامات ضروری را جهت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور انجام دهد. مهلت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در دوره کارشناسی ناپیوسته یک دوره هشت روزه بوده که از روز گذشته یعنی 16 بهمن ماه آغاز شده است و تا 23 بهمن ادامه دارد. باید عرض کنیم که مطابق مصوبه ذکر شده گزینش و پذیرش دانشجویان در این مرحله فقط شامل کد رشته هایی خواهد بود که در دوره تمدید مهلت ثبت نام در مهر 97 پر نشده است و همچنان خالی مانده است.

مدارک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور غیرانتفاعی

هر کدام از داوطلبان و متقاضیان شرکت در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی باید جهت ثبت نام مدارک زیر را نیز تا پیش از زمان ثبت نام آماده کنند.

  • ارائه شش قطعه عکس در اندازه معمول 4*3 که به شکل تمام رخ باشد (عکس حتماً در سال جاری تهیه شده باشد.)
  • تحویل اصل مدارک فارغ التحصیلی مقطع فوق دیپلم یا کاردانی و در صورت نبود گواهی اتمام این دوره که نهایتاً تا پایان تاریخ 30 بهمن اخذ شود.
  • ارائه مدرک نشان دهنده وضعیت خدمت مقدس سربازی برای برادران
  • تحویل اصل کارت ملی فرد خواستار ثبت نام و همین طور دو برگ کپی از پشت و روی این کارت
  • ارائه اصل شناسنامه شخص داوطلب و علاوه بر این تهیه دو برگه کپی از تمامی صفحات آن

جهت آشنایی با رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور غیرانتفاعی

شرایط بسیاری جهت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی در نظر گرفته شده است در میان این شرایط می توان به امکان انتخاب تنها یک کد رشته محل از طرف داوطلب و عدم امکان ثبت نام پس از اتمام مهلت آن اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این شرایط می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی  زپرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *