دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران






ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران 

در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه ای که بین سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس و دانشگاه تهران در سال 1386 هجری شمسی منعقد شد کلیه اقدامات لازم جهت تأسیس پردیس بین المللی ارس در منطقه آزاد ارس شروع شد و سرانجام در نیمسال دوم سال تحصیلی 90-89 شاهد پذیرش دانشجو در آن بودیم. در حال حاضر شاهد پذیرش دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در شمار زیادی از رشته های تحصیلی در پردیس- ارس دانشگاه تهران هستیم. پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با توجه به سابقه و پیشینه مؤثر و درخشان دانشگاه تهران در حیطه آموزش و پژوهش و بر طبق مجوز دریافتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین واجدین شرایط در مقطع دکتری تخصصی اقدام به جذب دانشجو برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس

جذب دانشجو و ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران در صورت وجود شماری از شرایط در فرد صورت می گیرد. در اینجا شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران را خدمتتان عرض می کنیم. برای آشنایی با کلیه شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فر مایید.

  • داشتن حداقل معدل کل 14 از بیست در دوره کارشناسی ارشد
  • کلیه دانشجویان آخرین نیمسال مقطع ارشد یا دکتری حرفه ای در صورت فارغ شدن از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور 98 امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پردیس ارس تهران را دارند.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران برای هر فرد داوطلب طی فرایندی صورت می گیرد. در اولین مرحله داوطلب ملزم به انجام ثبت نام در سامانه جامع آموزش دانشگاه است. در دومین مرحله فرد باید اقدام به اسکن یک قطعه عکس پرسنلی 4*3 نماید. توجه داشته باشید که تمامی داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی لزوماً باید مبلغی معادل یک میلیون ریال را از طریق درگاه حساب بانک و به شکل الکترونیکی پرداخت نماید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس

پردیس ارس دانشگاه تهران در طول بازه زمانی مشخصی فرصت ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون پردیس ارس

پردیس ارس دانشگاه تهران در 18 رشته تحصیلی اقدام به جذب دانشجوی دکتری به صورت بدون کنکور می نماید. در زیر شماری از رشته های دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران را خدمتتان بر می شماریم. برای کسب اطلاع در مورد لیست رشته های دکتری بدون آزمون پردیس ارس با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های دکتری بدون آزمون پردیس ارس

حقوق خصوصی

آموزش زبان انگلیسی

فیزیولوژی ورزشی

مدیریت رسانه

حقوق جزا و جرم شناسی

علوم اقتصادی- گرایش مالی

حقوق عمومی

مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

ژئومورفولوژی

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *