آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز

دانشگاه شیراز از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شمار می آید و در واقع از قدیمی ترین دانشگاه های احداث شده در ایران به شمار می آید. دانشگاه شیراز در سال 1325 هجری شمسی تأسیس شد و تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان دانشگاه پهلوی را بر خود داشت. بر طبق رتبه بندی صورت گرفته در مورد دانشگاه های ایران دانشگاه شیراز رتبه سوم را در میان دانشگاه های جامع ایران از آن خود کرد. این دانشگاه از بین دانشجویان استعداد درخشان و ممتاز در دوره ارشد شماری از دانشگاه های دولتی به جز تعدادی از دانشگاه ها بعد از انجام مصاحبه علمی و بررسی مدارک آموزشی- پژوهشی جهت سال تحصیلی 99-98 تعدادی دانشجو را در دوره دکتری تخصصی جذب و پذیرش می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز

هر یک از داوطلبان جهت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز در صورت برخورداری از شماری از شرایط می توانند بدون هیچ مشکلی اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز نمایند. در زیر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز را خدمت شما بر می شماریم. جهت کسب اطلاع در مورد کلیه شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

  • کسب معدل کل 17 در مقطع کارشناسی ارشد بدون در نظر نمره پایان نامه جهت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز
  • داشتن معدل کل 16 در مقطع کارشناسی برای داوطلب شرکت کننده در ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز در سال 98 از مورخ چهارم اردیبهشت 98 آغاز شده است و تا اواخر همین ماه ادامه دارد. برای کسب اطلاع از زمان اتمام بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز

باید عرض کنیم که ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز به شکل اینترنتی صورت می گیرد و هر داوطلب جهت ثبت نام باید به سایت این دانشگاه یعنی www.shirazu.ac.ir مراجعه کنند و ضمن انجام ثبت نام کلیه مدارک ضروری را نیز در این سامانه بارگزاری کنند.

رشته های بدون کنکور دکتری دانشگاه شیراز

دانشگاه شیراز در تعداد بسیار زیادی از رشته های دانشگاهی اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون می کند. در زیر شماری از رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه شیراز را خدمتتان عنوان می کنیم. برای اطلاع از لیست کلیه رشته های دکتری بدون آزمون این دانشگاه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز

آمار

حسابداری

مهندسی برق- کنترل

مدیریت آموزشی

شیمی فیزیک

ریاضی آنالیز

حقوق خصوصی

برنامه ریزی درسی

ریاضی جبر

تاریخ اسلام

مهندسی مواد

 

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شیراز ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *