آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد

دانشگاه علم و هنر از جمله بزرگ ترین و معتبرترین دانشگاه های غیرانتفاعی در سطح ایران به حساب می آید. این دانشگاه به نام در ابتدا تحت عنوان مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان یزد فعالیت حرفه ای خود را از سال 1375 شروع کرد. باید عرض کنیم که دانشگاه علم و هنر یزد در حال حاضر خدمات آموزشی خود را در چهار دانشکده علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی و هنر و معماری در سه شهرستان اشکذر، اردکان و یزد به اهالی درس و کتاب ارائه می کند. این دانشگاه بر طبق آیین نامه ارائه تسهیلات علمی شورای هدایت استعداد درخشان اقدام به جذب دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی پیوسته بر طبق موارد مندرج در اطلاعیه برای نیم سال اول سال تحصیلی سال 99-98 می کند. از این رو مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد علم و هنر

کلیه دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته که پس از گذشتن شش نیمسال تحصیلی با سپری کردن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی از نظر میانگین در میان 15 درصد افراد هم ورودی و البته هم رشته خود جای داشته باشند امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد را دارند. این مورد تنها یکی از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد محسوب می شود. 

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد علم و هنر

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد در سال 98 از اول خرداد ماه آغاز شده است و تا اواخر تیر ماه ادامه دارد. در صورت نیاز به کسب اطلاع در مورد زمان اتمام ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد علم و هنر

تمام حائزین شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد ملزم به ارسال شماری از مدارک به ایمیل دانشگاه علم و هنر هستند. در میان مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد علم و هنر یزد می توان از تصویر کارت ملی و صفحات شناسنامه، فیش پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک ارسال شده به میزان 50 هزار تومان و کارنامه کلی تحصیلی تأیید شده داوطلب اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد علم و هنر یزد

آیا در صورت تمایل به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد از لیست رشته های مورد پذیرش در این دانشگاه مطلع هستید؟ در صورت عدم اطلاع از لیست رشته های مورد پذیرش در ارشد بدون کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام ارشد بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر یزد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *