کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت

دانشگاه جیرفت با زیربنایی در حدود 200 هزار متر مربع در کیلومتر هشت جاده جیرفت- بندرعباس قرار دارد. در حال حاضر بیشتر از چهار هزار نفر دانشجو در 34 رشته گرایش مختلف در دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه جیرفت مشغول به ادامه تحصیل هستند. این دانشگاه از بین داوطلبان واجد شرایط اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت اقدام به جذب و پذیرش دانشجویان می کند. هدف اصلی این دانشگاه از جذب دانشجویان به صورت بدون آزمون پذیرش افرادی برگزیده و مستعد بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی است. در این مقاله به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت برای شما عزیزان داوطلب می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات موثقی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت به دست آورید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت در سال 98 حداکثر تا امروز برابر با 31 اردیبهشت مهلت دارد. پس در صورتی که قصد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت را دارید باید هر چه سریع تر اقدام کنید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت به تهیه مدارکی نیز نیاز است در زیر شماری از مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • رو گرفت شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام ( از تمامی صفحه ها)
  • ارائه ریز نمرات مقطع کارشناسی فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت
  • رو گرفت کارت ملی متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت
  • ارائه رزومه علمی متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت

کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت لزوماً باید مدارک درخواستی را حداکثر تا اتمام ساعت اداری 31 اردیبهشت به وسیله پست پیشتاز به آدرس دانشگاه جیرفت ارسال نمایند.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت

شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت شامل شرایط عمومی و اختصاصی می شوند. از میان شرایط در نظر گرفته شده می توان به عدم امکان تغییر محل تحصیل و یا رشته گرایش و یا مهمانی یا انتقالی و پذیرش افراد برگزیده المپیادهای علمی دانشجویی با رتبه اول تا پانزدهم اشاره کرد. چگونه بدون سختی های کنکور وارد دانشگاه در رشته پرستاری شویم؟ برای اطلاع از پرستاری بدون کنکور کلیک نمائید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه جیرفت

آیا از رشته های ارائه شده در دوره بدون کنکور دانشگاه جیرفت اطلاعی دارید؟ در صورت نیاز به اطلاع در این مورد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت را خدمتتان ارائه دهند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جیرفت ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *