آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه

دانشگاه صنعتی کرمانشاه از جمله دانشگاه های دولتی در کشور به شمار می رود. این دانشگاه با هدف آموزش و تربیت نیروی انسانی کاردان و متخصص مورد نیاز در کشور کاربردی نمودن و توسعه فناوری های نوین در انواع صنایع و تأمین نیازهای صنایع موجود در استان کرمانشاه در سال 1386 هجری شمسی احداث شد. جالب است بدانید که این دانشگاه در ابتدای تأسیس تنها در دو رشته تحصیلی مهندسی شیمی و مهندسی برق جذب و پذیرش دانشجو دارد. دانشگاه صنعتی کرمانشاه از بین داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه اقدام به جذب دانشجو در سال 1389 می نماید. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه به دست آورید.
شما عزیزان می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه کنید. 

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی کرمانشاه

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای هر فرد داوطلب در گرو وجود شماری از شرایط است. در این بخش تعدادی از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه را خدمتتان عنوان می کنیم. همچنین برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی مجموعه آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه باید حداکثر تا هشت نیمسال تحصیلی از تحصیل فارغ شوند.
  • فقط دانشجویان کارشناسی پیوسته می توانند نسبت به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه اقدام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی کرمانشاه

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه تنها تا امروز یعنی 30 اردیبهشت 98 مهلت دارد. پس در صورت تمایل به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه باید عجله کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی کرمانشاه

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای هر یک از داوطلبان به وسیله سایت رسمی این دانشگاه به نشانی www.kut.ac.ir انجام می پذیرد. هر داوطلب پس از مراجعه به سایت مذکور باید نسبت به بارگزاری مدارک درخواستی در مکان های مناسب اقدام نماید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی کرمانشاه

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گرو آماده کردن شماری از مدارک است. در زیر اشاره ای به شماری از مدارک ثبت نام بدون آزمون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای شما عزیزان داریم. برای اطلاع از لیست کلیه مدارک درخواستی مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • اسکن کردن ریز نمرات فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه( نمره های تا پایان ترم ششم)
  • ارائه مستندات اختراع ثبت شده
  • بارگزاری مستندات مرتبط با کسب مدال در المپیادهای علمی دانشجویی که به تأیید مراجع ذی ربط رسیده باشد.

شما می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم را مطالعه کنید

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه

دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال تحصیلی 98 در تعداد محدودی از رشته های تحصیلی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. از میان این رشته ها می توان از مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی و مهندسی شیمی، فرایندهای جداسازی، اشاره کرد. جهت اطلاع از لیست سایر رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *