کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش






ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش

دانشگاه تفرش از جمله دانشگاه های واقع در شهر تفرش از توابع استان مرکزی محسوب می شود. دانشگاهی معروف و سطح بالا که در حال حاضر بیشتر از 2000 نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه تفرش در سال 1366 هجری شمسی به روی دانشجویان و اهالی علم و دانش گشوده شد. این دانشگاه بزرگ و عالی رتبه در انواع رشته های مقاطع مختلف کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویانی را مورد پذیرش قرار می دهد. دانشگاه تفرش با توجه به آیین نامه ارائه تسهیلات به افراد برگزیده علمی جهت ورود به دوره های تحصیلی بالاتر اقدام به جذب و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان که از شرایط ممتازی برخوردار هستند برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش اختصاص داده ایم. پس ما راه همراهی کنید تا اطلاعات جالبی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش در صورت وجود شرایطی برای فرد دانشجو امکان پذیر است در زیر به ذکر این شرایط برای شما دوستان گرامی می پردازیم. تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته که بعد از سپری کردن شش نیمسال تحصیلی با گذراندن سه چهارم از کلیه واحدهای درسی خود از جهت میانگین در ردیف 15 درصد برتر دانشجوهای هم ورودی و هم رشته خود در دانشگاه قرار داشته باشند و نهایتاً تا هشت نیمسال تحصیلی یا چهار سال فارغ التحصیل شوند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش نیاز به تهیه شماری از مدارک نیز دارد. در زیر به شماری از مدارک از پیش اعلام شده برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش برای شما عزیزان اشاره می کنیم. برای کسب اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • ارائه کپی کارت دانشجویی فرد متقاضی
  • ارائه کپی از کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش
  • یک قطعه عکس پشت نویسی شده با مشخصات فردی داوطلب شرکت در ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش در اندازه 4*3
  • تصویر و اصل فیش بانکی وریزی به ارزش 45 هزار تومان جهت هزینه ثبت نام فرد متقاضی
  • تهیه و ارائه کپی شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش

همچنین می‌توانید مقاله ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش در سال 98 از تاریخ 19 فروردین ماه آغاز شده است و تا اواخر دهه دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای اطلاع از تاریخ دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه تفرش

به طور قطع به یقین هر دانشجو یا فرد فارغ التحصیل مایل به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش پیش از اقدام برای ثبت نام باید آشنایی کافی را با رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه تفرش پیدا کنند. برای اطلاع از لیست رشته های ارشد استعداد درخشان دانشگاه تفرش با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا لیست رشته های پذیرنده ارشد استعداد درخشان سال 98 را در اختیارتان قرار دهند.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تفرش ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *