آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی
تکمیل ظرفیت کاردانی

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

از آنجایی که آموزش دانشگاه علمی کاربردی برپایه مهارت است، بسیاری از افراد مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند. یکی از راه های قبولی در رشته مورد نظرتان شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی است. در این مقاله می خواهیم به تفسیر زمان و نحوه تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی و پذیرش تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بپردازیم.

تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال دانشجو می پذیرد، اما فقط یک دوره آن، مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی دارد و آن دوره مهرماه است. بعد از انتخاب رشته و پذیرش کاردانی علمی کاربردی، برخی از پذیرفته شدگان، ثبت نام خود را تکمیل نمی کنند. دانشگاه به منظور پر کردن جای این داوطلبین، تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مهرماه را اعلام می کند و به پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت می پردازد. پذیرش در این مرحله بسیار آسان و راحت است و شما در صورتی که از زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی مطلع باشید، می توانید در رشته موردنظرتان ثبت نام کنید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یکبار برای نیمسال اول در مردادماه و یک بار برای نیمسال دوم در بهمن ماه صورت می گیرد . اسامی پذیرفته شدگان نیم سال اول در شهریور ماه اعلام می شود. پذیرفته شدگان باید با مراجعه حضوری به واحد پذیرفته شده ثبت نام خود را کامل کنند.

شرایط پذیرش در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

برای پذیرش در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی باید شرایط لازم را نیز داشته باشید. این شرایط شامل شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:
  • اعتقاد به یکی از ادیان اسلام، مسیحی، زرتشتی و یا کلیمی
  • عدم احراز عناد و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • توانایی تناسب با رشته انتخابی
  • دارا بودن مدرک دیپلم مورد تائید وزارت علوم
  • عدم وجود منع برای تحصیل از نظر نظام وظیفه برای داوطلبین مرد و از نظر قوانین جمهوری اسلامی
در صورتی که شرایط فوق را دارا هستید می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی ثبت نام کنید .

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی لازم است کارت اعتباری تهیه کنید، سپس با جستجو در لینک جستجوی واحد آموزشی، رشته و مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از آن به واحد آموزشی انتخاب شده مراجعه کنید و ثبت نام خود را کامل کنید. از آنجایی که ثبت نام حضوری و در مرکز آموزشی انجام می شود، بهتر است در حین مراحل، فاصله زمانی زیادی ایجاد نشود و پشت سرهم مراحل را انجام دهید.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

برای ثبت نام حضوری  بایستی مدارک خود را همراه داشته باشید. این مدارک شامل عکس، کارت ملی، شناسنامه، مدرک دیپلم و تصویر فیش پرداختی برای تهیه کارت اعتباری است.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی عملی کاربردی

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، بعد از مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول آغاز می شود که حدوداً برابر با اواخر مهر و اوایل آبان ماه است. مهلت ثبت نام محدود است و پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بعد از ثبت نام مشغول به تحصیل می شوند.

برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

باید عرض کنیم که تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از سال 96 تاکنون برای داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه برگزار نمی گردد. برای کسب اطلاعات کامل تری در رابطه با عدم برگزاری این طرح در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی پرداختیم، به شما پیشنهاد میکنیم مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی را نیز بخوانید.
در صورتی هر سوالی درباره تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی دارید میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا شما راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *