تکمیل ظرفیت کاردانی

تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری






تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری

در سال های گذشته رشته هایی مورد توجه و استقبال داوطلبان کنکور و دانشگاه قرار گرفته است که بازار کار خوبی برای فارغ التحصیلان به وجود آورده است. رشته ی حسابداری یکی از این رشته ها است که در این مقاله راجع به این رشته صحبت خواهیم کرد.

رشته حسابداری شامل فرایند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشات مالی و صورت های حسابداری در شکل های خاص است و از مشاغلی است که در تمامی سازمان ها، ادارات و… به آن نیاز خواهند داشت. رشته حسابداری از رشته های شناور محسوب می شود که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی اصلی می توانند در آن شرکت کنند. اگر در کنکور سراسری و آزاد در این رشته پذیرفته نشده اید و یا از انتخاب رشته جا مانده اید می توانید در تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری شرکت کنید. تکمیل ظرفیت امیدی دوباره برای متقاضیان دانشگاه است، همراه ما باشید تا با تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری آشنا شوید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد سراسری

یکی از مقاطعی که در رشته حسابداری توسط داوطلبان انتخاب می شود مقطع کاردانی است که شرایط خاصی برای مجاز شدن در تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری در دانشگاه آزاد و سراسری وجود دارد که در این مبحث مشاهده خواهید کرد.

داشتن دیپلم و یا گواهی پایان تحصیلات نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی برای مقطع کاردانی ناپیوسته از مدارک لازم در هر دو دانشگاه است و البته نباید از معافیت تحصیلی و یا معافیت دائم برای متقاضیان آقا چشم پوشی کرد، داوطلبان مرد نباید از نظر نظام وظیفه منعی برای تحصیل داشته باشند.

دیگر شرایط این مرحله با عنوان شرایط عمومی در دفترچه منتشر شده در سازمان سنجش مشخص شده است، ا زجمله این شرایط عدم اعتیاد و فساد اخلاقی، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی است.

اگر از شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری برخوردار هستید، زمان تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری برای شما اهمیت دارد، همراه ما باشید.

نحوه و تعداد تکمیل ظرفیت های دانشگاه آزاد و سراسری با یکدیگر متفاوت است، دانشگاه آزاد در سال بعد از پذیرش دانشجو در نیم سال اول و دوم ( مهر و بهمن ) تکمیل ظرفیت نیز خواهد داشت اما دانشگاه سراسری معمولاً یک بار در مهر یا آبان به تکمیل ظرفیت های رشته های مختلف از جمله حسابداری می پردازند، معمولاً زمان شروع تکمیل ظرفیت در این دو دانشگاه با یک هفته اختلاف آغاز می شود.

داوطلبانی که قصد دارند در نیمه دوم سال در تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد شرکت کنند در دی ماه منتظر شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت باشند.

نحوه انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری

همان طور که می دانید تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری به صورت مجزا انجام می شود، داوطلبان تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری سراسری به سازمان سنجش و داوطلبان دانشگاه آزاد به وب سایت AZMOON.ORG مراجعه خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری می توانید مقاله ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.
اگر سؤالی پیرامون تکمیل ظرفیت کاردانی حسابداری آزاد و سراسری دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *