تکمیل ظرفیت ریاضی و فیزیک سراسری پیام نور

تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی






تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی

برخی از داوطلبین کنکور ریاضی بعد از شرکت در کنکور به دلایل مختلفی مانند نداشتن مطالعه کافی یا استرس، عدم استفاده از منابع مناسب و… موفق به قبولی در رشته مورد نظر خود نمی شوند. ما به این گروه از داوطلبین پیشنهاد می  کنیم در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی شرکت کنند تا بتوانند به تحصیل در رشته مورد نظرشان بپردازند. تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی یک فرصت عالی محسوب می شود و شما می توانید با هر رتبه و ترازی در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی شرکت کنید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی

در زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت یکی از سوالاتی که پیش می آید این است که چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی شرکت کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تمامی افرادی که در کنکور ریاضی سراسری شرکت کرده اند، چه جزء پذیرفته شدگان دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی، پردیس خودگردان و آزاد باشند یا در هیچ یک از انتخاب های خود قبول نشده باشند، می توانند در تکمیل ظرفیت پیام نور ریاضی شرکت کنند. همچنین افرادی که در کنکور ریاضی ثبت نام کرده اند، اما شرکت نکرده اند و جزء غایبان بوده اند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی شرکت کنند. همچنین افرادی که در کنکور ریاضی ثبت نام نکرده اند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت پیام نور ریاضی شرکت کنند. به عبارت دیگر می توان گفت هیچ گونه محدودیتی برای شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی وجود ندارد.

زمان شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی

تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی، هم زمان با تکمیل ظرفیت پیام نور برای سایر گروه ها آغاز می شود. تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی در آبان ماه آغاز می شود. زمان دقیق آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی در اختیار دانشگاه پیام نور است و از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی می شود. اگر مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی هستید، از هفته سوم مهر ماه منتظر اعلام زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی باشید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور ریاضی

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی به صورت اینترنتی و حضوری آغاز می شود و این مرحله نیاز به انتخاب رشته و انتظار برای اعلام نتایج ندارد. بعد از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی ، بایستی به سایت سنجش مراجعه کنید و در قسمت تکمیل ظرفیت پیام نور وارد شوید. انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی بر اساس لینک جستجو انجام می شود. شما می توانید رشته مورد نظر خود را در لینک جستجو وارد کرده و واحدهای ارائه دهنده آن را ببینید. سپس یکی از واحدها را انتخاب کرده و با تهیه کارت اعتباری و همراه داشتن مدارک ثبت نام، در اولین فرصت به واحد مورد نظر مراجعه کنید. شایان ذکر است که ثبت نام نهایی و قطعی تنها از طریق مراجعه حضوری انجام می شود.

دقت داشته باشید که شما باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را کسب کرده باشید. در غیر این صورت در هنگام ثبت نام به مشکل برخواهید خورد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی

برای طی کردن مراحل ثبت نام، همراه داشتن مدارک الزامی است. از جمله مدارکی که برای ثبت نام حضوری تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی لازم می توان به دیپلم، پیش دانشگاهی، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، عکس 4*3، مدرک نظام وظیفه برادران مشمول اشاره کرد.

برای تهیه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی بایستی با مراجعه به مراکز پیشخوان خدمات دولت، در خواست تاییدیه تحصیلی خود را به اداره آموزش و پرورش ارسال کنید سپس رسید حاصله را همراه با مدارک خود به دانشگاه ارائه دهید تا مدارک تحصیلی شما برای دانشگاه پیام نور فرستاده شود.

در صورتی که سوالی در زمینه نحوه پذیرش و رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

حال که مقاله تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی را مطالعه کرده اید به شما پیشنهاد میکنیم زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور 97 را نیز بخوانید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *