آیدانیتو > تکمیل ظرفیت پیام نور هنر
تکمیل ظرفیت هنر سراسری پیام نور

تکمیل ظرفیت پیام نور هنر

تکمیل ظرفیت پیام نور هنر

تکمیل ظرفیت پیام نور هنر

گروه هنر جز آن گروه هایی است که از نظر تعداد شرکت کنندگان و تعداد پذیرش محدود است. اما تمامی علاقه مندان به رشته هنر از سبک فکری خاصی برخوردارند و با هدفی روشن و مشخص وارد رشته هنر می شوند. قبولی در رشته های هنر برخی از دانشگاه ها نیاز به قبولی در کنکور دارد. اما مسیر دیگری نیز وجود دارد و آن شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور هنر است. قبولی در تکمیل ظرفیت پیام نور هنر وابسته به رتبه کنکور نیست و شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور در مرحله تکمیل ظرفیت پیام نور هنر رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رشته های هنر پیام نور

برای شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور هنر این سؤال پیش می آید که دانشگاه های پیام نور چه رشته هایی را ارائه می دهد. در جدول زیر رشته های ارائه شده در دانشگاه های پیام نور را آورده ایم.

ارتباط تصویری

صنایع دستی

عکاسی

نقاشی

مرمت بناهای تاریخی

هنر اسلامی

هنرهای صفاعی

طراحی پارچه

فرش

کتابت و نگارگری

 

آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

تکمیل ظرفیت پیام نور هنر هم زمان با تکمیل ظرفیت سایر رشته ها برگزار می شود. به طور معمول و طبق روال سال های قبل می توان این زمان را آبان ماه در نظر گرفت و معمولاً دو هفته تا یک ماه نیز ادامه دارد. اما بهتر است برای ثبت نام در روزهای اول اقدام کنید تا ظرفیت رشته هدفتان در واحد مورد نظرتان تکمیل نشود. برای اطلاع از زمان دقیق آغاز تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور هنر

برای شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور هنر، بعد از آغاز زمان ثبت نام به سایت رسمی سنجش بروید و اطلاعیه تکمیل ظرفیت پیام نور هنر را انتخاب کنید. در مرحله تکمیل ظرفیت پیام نور هنر، نیازی به ثبت نام و انتخاب رشته نمی باشد، بلکه تنها لازم است با استفاده از لینک جستجو رشته و واحد یا شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب رشته و واحد مورد نظرتان، کارت اعتباری تهیه نمایید و همراه با سایر مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری اقدام نمایید. ثبت نام حضوری در واحد مورد انتخاب شما انجام می شود. بهتر است برای ثبت نام سریعاً اقدام کنید زیرا با تکمیل شدن ظرفیت رشته مورد نظرتان، ثبت نام و پذیرش به اتمام می رسد. این موضوع که شما در نیمسال اول و یا نیمسال دوم به تحصیل مشغول شوید بستگی به نظر و صلاح دید واحد آموزشی دارد.

مدارک لازم جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور هنر

همان طور که گفتیم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور هنر باید مدارکی را همراه خود ببرید. مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری تکمیل ظرفیت پیام نور هنر به شرح زیر است.

  • مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی : به صورت اصل یا گواهی تأییدیه تحصیلی
  • شناسنامه: اصل و کپی
  • کارت ملی: اصل و کپی
  • عکس4*3: شش قطعه و تهیه شده در سال جاری
  • مدرک نظام وظیفه داوطلبین مرد
  • کد رهگیری پرداخت هزینه ثبت نام 

 برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت پیام نور هنر

باید عرض کنیم که تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در رشته های پروه هنر دیگر برگزار نمی شود و کلیه متقاضیان تحصیل در رشته های بدون کنکور هنر فقط طی یک دوره که زمان آن توسط سازمان سنجش اعلام می شود می توانند در پذیرش بدون کنکور رشته های هنر در دانشگاه پیام نور شرکت داشته باشند. 

برای شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور هنر، بعد از آغاز زمان ثبت نام به سایت رسمی

پیشنهاد میکنیم مقاله زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور 97 را نیز مطالعه کنید.

در صورتی که در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پیام نور هنر سؤالی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *