آیدانیتو > تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی
تکمیل ظرفیت ریاضی و فیزیک سراسری پردیس

تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی






تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی

بعد از اتمام انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی کنکور، زمان ثبت نام حضوری فرا می رسد. برخی از داوطلبین پذیرفته شده در گروه ریاضی و پردیس های خودگران اقدام به ثبت نام نمی کنند. در ازای تعداد نفراتی که ثبت نام نکرده اند، دانشگاه اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی خواهد کرد. در این مقاله شما را با زمان و نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی آشنا خواهیم کرد.

تکمیل ظرفیت پردیس خودگردان

دانشگاه های پردیس خود گردان، دانشگاه هایی وابسته به دانشگاه های سراسری هستند، اما برای تحصیل در دانشگاه پردیس نیاز به پرداخت شهریه است. محل تحصیل پردیس خودگردان نیز متفاوت از محل اصلی دانشگاه است. بنابراین در هنگام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی این موارد را در نظر بگیرید.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی

تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی، هم زمان با اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری آغاز می شود. از آن جایی که آغاز ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی وابسته به اتمام زمان ثبت نام و بررسی دانشگاه ها و اعلام ظرفیت به سازمان سنجش است، زمان دقیق آغاز تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی نیز در اختیار سازمان سنجش است. بنابراین بر طبق روال سال های گذشته تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی در اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی بایستی به سایت سنجش مراجعه کنید و دفترچه و لیست رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی را بررسی کنید. سپس وارد مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی شوید، مشخصات ثبت نامی خود را وارد کنید تا به قسمت تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی راه یابید.

مشخصات ثبت نام شامل شماره پرونده و کدرهگیری می باشد. شماره پرونده و کد رهگیری همان شماره هایی است که در زمان ثبت نام اولیه دریافت کرده بودید. شما می توانید از رشته های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی یک تا 50 کد رشته محل را انتخاب کنید. برای انتخاب رشته به نکات لازمه انتخاب رشته مانند علاقه فردی، هزینه، محل تحصیل و رتبه علمی واحدها دقت کنید. بعد از اتمام انتخاب رشته، باید منتظر اعلام نتایج پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی بمانید.

دفترچه تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی

همان طور که گفتیم برای انتخاب رشته نیاز است دفترچه تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی را مطالعه و از میان رشته های موجود به انتخاب رشته بپردازید. دفترچه تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی در اواخر آبان ماه یا هفته اول آذر از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.

شرایط شرکت و نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی

تمامی افرادی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند، افرادی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند اما شرکت نکرده اند و حتی افرادی که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند، می توانند در تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی شرکت کنند. پذیرش در تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی بر اساس سوابق تحصیلی است و وابسته به رتبه و تراز کنکور نیست. البته ممکن است پذیرش در برخی از رشته های تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی بر اساس رتبه کشور باشد، در این صورت در دفترچه تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی پذیرش با آزمون ذکر خواهد شد.
شما میتوانید بعد از مطالعه تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی نگاهی به تکمیل ظرفیت پیام نور کنکور ریاضی نیز بیندازید.

به منظور اطلاع از رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت پردیس کنکور ریاضی و نحوه پذیرش و محل تحصیل می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *