آیدانیتو > تکمیل ظرفیت پردیس هنر
تکمیل ظرفیت هنر سراسری پردیس

تکمیل ظرفیت پردیس هنر





 


تکمیل ظرفیت پردیس هنر

حتماً مطلع هستید که در ماه گذشته یعنی شهریور ماه نتایج نهایی کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها از طریق انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش، به اطلاع داوطلبان رسید. اما در کنار افراد خرسند از قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود ،کسانی نیز بودند که رضایت چندانی از دانشگاه محل پذیرش و رشته مورد قبولی خود نداشتند. بهترین راه حل پیشنهادی برای این افراد، ثبت نام و شرکت در طرح جامع تکمیل ظرفیت بوده که می تواند آن ها را به آرزوی خود یعنی ادامه تحصیل در مرکز دانشگاهی و رشته ای به مراتب بهتر از قبولی فعلی آن ها برساند. در این مقاله، به بحث در مورد تکمیل ظرفیت پردیس هنر می پردازیم. اگر به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی رشته هنر در دانشگاه پردیس خودگران هستید، مطالعه دقیق مقاله تکمیل ظرفیت پردیس هنر می تواند کمک مؤثری به شما دوستان عزیز باشد.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس هنر

هر کدام از داوطلبان متقاضی تحصیل در یکی از رشته های گروه آزمایشی هنر باید در اواسط مهر ماه اقدامات لازم را برای شرکت در تکمیل ظرفیت پردیس هنر انجام بدهند. خاطر نشان می کنیم که هر یک از متقاضیان ثبت نام در تکمیل ظرفیت پردیس هنر به مدت یک ماه یعنی تا اواسط آبان 97، می توانند ثبت نام خود را در تکمیل ظرفیت پردیس هنر در سایت سازمان سنجش انجام دهند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس هنر

بعد از انتشار اطلاعیه ای در سایت سنجش آموزش کشور در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پردیس هنر ، هر کدام از داوطلبان باید لیست تمامی رشته های و مراکز دانشگاهی پذیرنده دانشجو در تکمیل ظرفیت پردیس هنر را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند. پس از این کار، امکان انجام عملیات ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس هنر برای افراد امکان پذیر است. یادآوری می کنیم که هر یک از افراد شرکت کننده در تکمیل ظرفیت پردیس هنر امکان گزینش 50 کد رشته تحصیلی از بین لیست تمامی کد رشته های معرفی شده در دفترچه را دارند.

شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت پردیس هنر

ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پردیس هنر چه به شکل بدون آزمون و چه با آزمون صورت می گیرد. توجه کنید که تمامی داوطلبان می توانند از بین تمامی رشته های موجود در دفترچه، رشته های دلخواه خود را گزینش و در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت هنر سراسری وارد کنند. در این بخش از مقاله، برخی از شروط لازم برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت پردیس هنر را خدمت شما دوستان عنوان می کنیم.

پس از انجام تحقیقات لازم در ارتباط با لیست رشته ها و شهرهای پذیرنده رشته های هنر امکان انتخاب 50 کد رشته برای داوطلبان فراهم می شود.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در تکمیل ظرفیت پردیس هنر می توانند حتی در صورت قبولی در یکی از مراکز دانشگاهی سراسری، ثبت نام خود را انجام دهند. اما در صورت پذیرفته شدن در تکمیل ظرفیت پردیس هنر ، قبولی قبلی شما در مرحله اول انتخاب رشته لغو خواهد شد. بنابراین، باید تمام دقت و توجه خود را در زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پردیس هنر به کار بگیرید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت پردیس هنر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت پردیس بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت پردیس هنر ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *