تکمیل ظرفیت هنر سراسری غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر






تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر

تکمیل ظرفیت از مراحلی است که بعد از ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده انجام می شود تا ظرفیت های خالی که برای رشته های هنر و سایر گروه های آموزشی در نظر گرفته شده است پر شود. مرحله تکمیل ظرفیت می تواند گزینه ی خوبی برای داوطلبانی که تصمیم دارند رشته های مورد نظر خود را در دانشگاه های غیرانتفاعی ادامه دهند، باشد. در این مقاله به موضوع تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر می پردازیم تا متقاضیان این دوره از جزئیات تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر مطلع شوند.

گروه هنر که رشته های متنوعی را شامل می شود از گروه هایی است که می توان هم زمان با آن در آزمون گروه های اصلی نیز شرکت کرد.

در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری بسیاری از افراد از رشته های پذیرفته شده ی خود رضایت چندانی ندارند که بهترین راه برای این دسته از داوطلبان هم تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر است.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر

ابتدا بهتر است بدانید که از شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر برخوردار هستید یا نه تا بتوانید تصمیمات لازم را برای ادامه تحصیل خود بگیرید. در ادامه ی شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر را مشاهده خواهید کرد.

برای شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی لازم است در کنکور سراسری شرکت کرده باشید حتی اگر در رشته ای پذیرفته شوید باز هم می توانید در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر شرکت کنید. اما در این صورت باید توجه کنید که انتخاب اولیه شما لغو خواهد شد، بنابراین باید در انتخاب های خود در مرحله ی تکمیل ظرفیت مطمئن باشید.

داوطلبان مرد باید مدارک لازم نظام وظیفه برخوردار باشند و از نظر نظام وظیفه مشکلی برای ادامه ی تحصیل نداشته باشند.

زمان تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی

زمان تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر نیز مانند سایر گروه های آزمایشی بعد از ثبت نام و مشخص شدن ظرفیت های خالی دانشگاه ها انجام می شود، این تاریخ در اواخر آبان ماه آغاز می شود و تا آذر ماه ادامه خواهد داشت، داوطلبان عزیز باید در تاریخ گفته شده به وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کند در ادامه نحوه ی انتخاب رشته وثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر را مشاهده می کنید.

برای انجام ثبت نام در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر در تاریخ اعلام شده به وب سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده مطلع شوند به این صورت که با انتخاب رشته ی موردنظر خود لیست دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر را مشاهده کنید و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انجام این مرحله باید با همراه داشتن مدارک ثبت نام به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. مدارکی که در این مرحله نیاز خواهید داشت. اصل و گواهی آخرین مدرک تحصیلی، اصل و کپی مدارک شناسایی، عکس و… است. توجه داشته باشید که در این مرحله اقدام به موقع شما بسیار تأثیر گذار خواهد بود اگر در ثبت نام اصلی تأخیری ایجاد شود ممکن است ظرفیت ها تکمیل شده باشد و این فرصت را از دست دهید.

در مقاله ی تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر تمامی نکات لازم ذکر شد برای اطلاعات بیشتر در این زمینه کارنامه سبز کنکور سراسری را مطالعه کنید.

همچنین می توانید برای اطلاع از پاسخ سؤالات خود در زمینه تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی هنر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *