آیدانیتو > تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی
تکمیل ظرفیت انسانی سراسری غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی






تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی

گروه انسانی یکی از گروه هایی است که تمامی رشته های آن در محوریت انسان و روابط انسان ها است. رشته های گروه انسانی تأثیر وسیعی بر جامعه انسانی، رفاه اجتماعی و سلامت روانی جامعه دارد. از این رو برخی از دانش آموزان دبیرستانی گروه انسانی را برای تحصیل انتخاب می کنند. تحصیل دانشگاهی در گروه انسانی به شکل های مختلفی امکان پذیر است و یکی از این روش ها شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی است.

رشته های غیرانتفاعی انسانی

اگر شما برای ورود به دانشگاه، تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی را انتخاب کرده اید بهتر است از رشته های تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی نیز مطلع باشید. بسیاری از رشته های گروه انسانی در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی ارائه شده است. در جدول زیر نیز برخی از رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی را آورده ایم.

زبان شناسی

فقه و حقوق اسلامی

روان شناسی

مدیریت بازرگانی

حسابداری

حقوق

مدیریت صنعتی

علوم ورزشی

تربیت بدنی

مشاوره

باستان شناسی

علوم قرآن و حدیث

امور بانکی

هتل داری

جامعه شناسی

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی

برای شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی باید مدرک دیپلم خود را دریافت کرده باشید و اگر مقطع مورد نظر شما کارشناسی است لازم است مدرک پیش دانشگاهی را نیز در اختیار داشته باشید. علاوه بر آن لازم است شرایط عمومی را نیز داشته باشید. شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی به شرح زیر است:

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از دین های مورد تأیید قوانین جمهوری اسلامی
  • عدم فساد اخلاقی و اعتیاد
  • عدم احراز عناد و همکارانی با گروهک های ضد جمهوری اسلامی
  • عدم منع برای تحصیل بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران

در صورتی که شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی را دارید، می توانید برای ثبت نام اقدام کنید.

زمان تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی

تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی از ده مهر ماه آغاز شده است. مدت 20 روز برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی در نظر گرفته شده است. شما می توانید تا سی ام مهر ماه برای ثبت نام در هر یک از رشته های ارائه شده  تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی اقدام کنید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی لازم است به سایت سنجش مراجعه کنید. شما تنها می توانید یک کد رشته محل را برای انتخاب رشته و ثبت نام انتخاب کنید. اگر اقدام به انتخاب دو کد رشته و محل کنید سازمان یکی از رشته محل ها را حذف خواهد کرد.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی به صورت لینک جستجو در سایت قرار گرفته است. به این منظور لینک جستجو را انتخاب کنید، سپس گروه انسانی و دوره غیرانتفاعی رو انتخاب کنید. اگر رشته و یا شهر خاصی را مد نظر دارید، می توانید در قسمت عنوان رشته محل، آن را نیز وارد کنید. با کلیک بر روی جستجو، لیست رشته محل های مورد نظر شما به نمایش در می آید.

بعد از انتخاب رشته و محل باید هزینه ثبت نام که برابر 22000 تومان است را پرداخت کنید. سپس می توانید برای اتمام مراحل ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنید. اگر مایل به تحیل در دوره روزانه هستید میتوانید تکمیل ظرفیت روزانه انسانی را نیز مطالعه نمایید.

در صورتی که سؤال در زمینه ثبت نام و لیست رشته محل های تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی انسانی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *