آیدانیتو > تکمیل ظرفیت رشته هنر
تکمیل ظرفیت هنر سراسری

تکمیل ظرفیت رشته هنر





تکمیل ظرفیت رشته هنر

تکمیل ظرفیت رشته هنر شامل رشته های دارای آزمون علمی و غیر علمی می باشد. تکمیل ظرفیت رشته هنر برای آن دسته از داوطلبان گروه هنر که موفق به قبولی در رشته مد نظرشان نشده اند، بسیار اهمیت دارد. برای شرکت در تکمیل ظرفیت رشته هنر باید از زمان و نحوه انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت هنر با خبر باشید و علاوه بر آن زمان انتخاب رشته، نحوه پذیرش و زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت رشته هنر را نیز باید بدانید.

با توجه به اینکه هر دو دانشگاه، سراسری و آزاد در تکمیل ظرفیت رشته هنر دانشجو می پذیرند، بهتر است در ابتدا دانشگاهی که مایل به شرکت در دوره تکمیل ظرفیت آن هستید را انتخاب کنید. البته می توانید در تکمیل ظرفیت رشته هنر آزاد و سراسری شرکت کنید.

زمان تکمیل ظرفیت رشته هنر سراسری

تکمیل ظرفیت رشته هنر برای دانشگاه های سراسری در هفته آخر آبان ماه، لغایت هفته اول آذرماه آغاز می شود. زمان دقیق شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته هنر سراسری توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق آغاز تکمیل ظرفیت رشته هنر سراسری می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت رشته هنر آزاد

دانشگاه آزاد نیز اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت می کند، اما زمان تکمیل ظرفیت رشته هنر دانشگاه آزاد زودتر از دانشگاه سراسری است و در اواسط مهر ماه آغاز می شود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته هنر سراسری و آزاد

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت هنر سراسری ابتدا لازم است صبر کنید تا دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر شود، سپس دفترچه را مطالعه کنید و رشته مورد نظر خود و واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده را بررسی کنید. بعد از آن می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید و رشته های انتخابی خود را وارد کنید . دقت کنید که شما امکان انتخاب فقط 50 کد رشته محل را دارید.

دانشگاه آزاد نیز ابتدا دفترچه تکمیل ظرفیت رشته هنر را منتشر می کند و داوطلبان می توانند بعد از مطالعه دفترچه و انتخاب رشته محل مناسب، با ورود به سایت دانشگاه آزاد، انتخاب های خود را ثبت نمایند. دقت کنید که شما فقط می توانید از یک تا رشته محل را در مرحله تکمیل ظرفیت هنر دانشگاه آزاد انتخاب کنید.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رشته هنر

انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت رشته هنر، یک امر مهم تلقی می شود، زیرا اگر انتخاب رشته خود را به درستی انجام ندهید، احتمال قبولیتان کاهش می یابد. پس دقت کنید که برای پذیرش در رشته مورد علاقه تان لازم است یک انتخاب رشته درست داشته باشید. تکمیل ظرفیت رشته هنر یک فرصت عالی برای دستیابی به بهترین هاست، قدر این لحظه را بدانید. ما به شما توصیه می کنیم در این مرحله از افراد با تجربه کمک بگیرید. شما می توانید انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.

در هنگام انتخاب رشته لازم است از کارنامه سبز خود نیز استفاده کنید. به این منظور می توانید مقاله کارنامه سبز کارشناسی را مطالعه کنید.

برای اطلاع از رشته های ارایه شونده در تکمیل ظرفیت رشته هنر دانشگاه آزاد سراسری می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *