آیدانیتو > تفریحگاه های توریستی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

تفریحگاه های توریستی استرالیا






تفریحگاه های توریستی استرالیا

کشور استرالیا همواره به عنوان سرزمین رؤیاها در نزد مردم و گردشگران شناخته می شود که زیباییهای خیره کننده آن، نظر هر گردشگری را به سمت خود جلب می کند. جالب است بدانید که استرالیا بزرگ ترین جزیره و کوچک ترین قاره دنیا است و اعجاب انگیزترین حیات وحش روی کره زمین را می توان در آن جا پیدا کرد. جنگل های بارانی باستانی، جزایر شنی وسیع، صحراهای سرخ و پارک های ملی از جمله جذابیت های بی نظیر و مثال زدنی در کشور استرالیا به شمار می روند. با این تفاسیر، علاقه و تمایل شدید مردم برای دریافت ویزای توریستی استرالیا به قصد مسافرت به این سرزمین دیدنی و رؤیایی، چندان دور از ذهن نیست. در این مقاله، سعی در معرفی چند تفریحگاه های توریستی استرالیا برای شما عزیزان را داریم، پس با ما همراه باشید تا شناخت کافی را در مورد تفریحگاه های توریستی استرالیا کسب کنید.

پارک ملی اولورا کاتا جوتا استرالیا (Uluru-kata Tjuta)

از پارک ملی اولورا کاتا جوتا همواره به عنوان یکی از زیباترین و دیدنی ترین تفریحگاه های توریستی استرالیا یاد می شود. جاذبه ای که بسیار مورد توجه علاقمندان به غواصی و طبیعت دوستان بوده و در ردیف آثار به ثبت رسیده در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. جالب است بدانید که اسم این پارک یعنی اولورا در زبان محلی مردم استرالیا به معنی مکان سایه دار بوده و صخره ای سرخ رنگ به نام مونولیتی در مرکز پارک ملی الولورا کاتا جوتا قرار دارد.

پارک ملی بلومانتینز استرالیا (Blue Mountains)

پارک ملی بلومانتینز پارکی واقع در 85 کیلومتری غرب شهر سیدنی بوده و از جمله محبوب ترین مقصدهای محبوب برای سفرهای یک روزه و کوتاه مردم این شهر به شمار می رود. باید بگوییم که این پارک زیبا به علت فضای مه آلود آن، کوهستان آبی نامگذاری شده است. آبشارهای بسیار زیبا و دیدنی، 140 مسیر پیاده روی و دره هایی شگفت انگیز از جمله جذابیت های پارک ملی بلومانتینز به شمار می روند. از جمله مشهورترین بخش های این پارک، اشکال صخره های ماسه سنگی بوده که به نام سه خواهر در میان اهالی و گردشگران شناخته شده اند. اسب سواری، دوچرخه سواری، صخره نوردی و پیاده روی از جمله محبوب ترین تفریحات گردشگران در این پارک زیبا هستند.

ساحل بوندی استرالیا ( Bondi Beach)

ساحل بوندی استرالیا از جمله مشهورترین سواحل در دنیا محسوب می شود. این مکان زیبا و مفرح بهترین تفریحگاه های توریستی استرالیا برای دوستاران تفریحات ساحلی و موج سواران است و فاصله آن تا مرکز شهر به وسیله ماشین تنها 15 دقیقه تخمین زده می شود. ساحل بوندی استرالیا هر ساله در آغاز سال نو و کریسمس محل برگزاری جشنی با شکوه به وسیله گردشگران و اهالی منطقه به شمار می رود. وجود تعداد بسیاری رستوران، کافه و فروشگاه در این ساحل، فرصتی عالی را برای خوردن لذیذترین غذاهای بین المللی و محلی و گشت و گذاری لذت بخش در اختیار گردشگران قرار می دهد.

پارک ملی کاکادو استرالیا (kakadu)

از جمله جاذبه های ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو می توان به پارک ملی کاکادو استرالیا اشاره کرد. طبیعت متنوع و بی نظیر این پارک در نظر اول توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب می کند. پارک ملی کاکادو، دومین پارک ملی بزرگ جهان و بزرگ ترین پارک ملی استرالیا است. اکوسیستم های متنوع، آبشار، تالاب، دره، رودخانه، جنگل های بارانی، نقاشی های صخره ای باستانی و مانگرو این پارک در نوع خود نظیر ندارند. وسایل نقلیه ای همچون قایق و ماشین جهت گشت و گذار در اکوسیستم های متنوع پارک ملی کاکادو مشاهده می شود.

جزیره کانگورو استرالیا (Kangaroo Island)

جزیره کانگورو استرالیا از جمله جذاب ترین جاذبه های گردشگری در این کشور است که با حضور در آن می توانید علاوه بر لذت بردن از آب های زلال و شفاف، شیرهای دریایی و پنگوئن ها را نیز تماشا کنید. کوالاها از دیگر حیواناتی هستند که در این جزیره زندگی می کنند. این جانوران دوست داشتنی را می توانید در میان درختان اکالیپتوس بیابید. از جمله جذابیت های جزیره کانگورو استرالیا می توان به صخره هایی با اشکال عجیب، جنگل هایی بکر و امکان غواصی در دنیای زیبا و رنگارنگ آبی اشاره کرد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تفریحگاه های توریستی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هتل های توریستی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه تفریحگاه های توریستی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


0 دیدگاه در “تفریحگاه های توریستی استرالیا

  1. علی گفت:

    ممنون از اطلاعات کاملتون در مورد تفریحگاه های توریستی استرالیا

    1. آیدانیتو گفت:

      خوشحالیم که مفید واقع شده است دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *