آیدانیتو > تخمین رتبه تیزهوشان
آزمون تیزهوشان

تخمین رتبه تیزهوشان

تخمین رتبه تیزهوشان

تخمین رتبه تیزهوشان برای بررسی سریع نتایج آزمون تیزهوشان مورد بحث قرار می گیرد. همان طور که می دانید، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، فیلتر عبور 15000 دانش آموز از بیش از 200.000 داوطلب می باشد. به همین علت پس از برگزاری آزمون تیزهوشان تا زمان اعلام نتایج نهایی، بسیاری از داوطلبان و خانواده هایشان در استرس پذیرش و یا عدم پذیرش در مدارس تیزهوشان به سر می برند. یک راه برای رهایی از این نگرانی تخمین رتبه تیزهوشان است. با تخمین رتبه ی داوطلب می توان احتمال پذیرش وی را بررسی کرد.

درصد لازم برای قبولی در تیزهوشان
برای قبولی در مدارس تیزهوشان، نمی توان به طور قطع درصدی را مشخص کرد، به دو دلیل: 1- تعداد مدارس بیش از 500 واحد می باشند و داوطلبان هر شهر مدارس متفاوتی را اولویت خود قرار داده اند. 2- هر ساله به نسبت مطالعه دانش آموزان، درصد لازم برای قبولی در هر مدرسه تغییر می کند. از این رو بهترین راه تخمین رتبه تیزهوشان و یا تخمین تراز است.
پس از برگزاری آزمون ورودی تیزهوشان، پاسخنامه سؤالات آزمون در سایت ثبت نام تیزهوشان منتشر می شود. با مقایسه سؤالات زده داوطلب، با کلید پاسخنامه، طبق فرمول زیر نمره ی خام دروس را می توانید محاسبه کنید: پس از اینکه درصد هر درس را بدست آورید، می توانید با کارنامه های داوطلبان پذیرفته شده سال های قبل مقایسه کنید تا با بررسی دقیق درصد دروس شما، دقیق ترین احتمال پذیرش شما را به شما اطلاع داده شود.  

کارنامه قبولی مدارس تیزهوشان

کارنامه نهایی مدارس تیزهوشان، در زمان اعلام نتایج به دو شکل منتشر می شود. برای مشاهده ی کارنامه نهایی، پس از ورود به سایت تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir و وارد کردن اطلاعات فردی، داوطلب وارد پروفایل شخصی خود شده و اطلاعات مربوط به آزمون خود را مشاهده می کند. داوطلبانی که پذیرفته شده باشند، تنها نام آموزشگاهی که پذیرش شده اند را مشاهده می کنند و اما داوطلبانی که مردود شده اند درصد هر درس را به همراه تراز و رتبه ی نهایی در کارنامه ی خود می بیننند. قابل ذکر است که در این کارنامه مقایسه ی رتبه ی داوطلب با رتبه ی آخرین فرد پذیرش شده در همه ی مدارسی که انتخاب کرده است، نیز به چشم می خورد.
اگر سوالی در رابطه با تخمین رتبه تیزهوشان برایتان مطرح شده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان

دقیق ترین راه برای اطمینان حاصل کردن از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب، استفاده از نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان است. این نرم افزار با استفاده از درصد دروس آزمون داوطلبان تراز آزمون را محاسبه کرده و با استفاده از بانک اطلاعاتی خود، مشخص می سازد که داوطلب با چه احتمالی در اولویت های انتخابی خود پذیرش می شود.

آیا از بهترین منابع آزمون تیزهوشان اطلاعی دارید؟

پیش از انجام برنامه ریزی و شروع مطالعه برای آزمون تیزهوشان شناخت بهترین و جامع ترین منابع برای این آزمون از اهمیتی اساسی برخوردار است. کسب اطلاعاتی جامع در رابطه با منابع معتبر برای شرکت در این آزمون می تواند در کسب رتبه عالی به شما کمک کند. در صورت نیاز به شناخت این منابع می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند خدمات ارزنده ای را به شما در این زمینه به شما ارائه دهند.

برای راهنمای مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان، توصیه می کنیم مقاله ی اعلام نتایج تیزهوشان را مطالعه کنید.

اگر سوالی در زمینه تخمین رتبه تیزهوشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

221 دیدگاه در “تخمین رتبه تیزهوشان

  1. محمد عرفان گفت:

    ریاضی ۵درست1غلط و علوم ۶درست و ۱غلط و فارسی۸درست و ۳غلط و قرآن۲درست و ۲غلط و استعداد تحلیلی۹درست و ۳غلط و مطالعات۵درست و ۶غلط احتمال قبولی در ذخیره ی نمونه دولتی اهواز با معدل ۲۰ وجود داره؟ باتشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ بله احتمال قبولی برای شما وجود دارد.

  2. حسين محمدي گفت:

    سلام به نظرتون با اين شرايط احتمال قبولي من در تيزهوشان شيراز كه ظرفيت٤٥نفري دارد چه قدر هست؟ معدل ٢٠وقران 6درست٢نزده /تحليلي ١١درست ١غلط ٣ نزده/ادبيات١١درست١غلط ٣نزده/اجتماعي ٨ درست ٢غلط ٣نزده/علوم ٨ درست ٤ غلط ١نزده/رياضي هم6درست٤غلط/ ممنون از وب سايت خوبتون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ 70-60 % احتمال قبولی برای شما وجود دارد.

  3. امیرحسین گفت:

    تراز من حدود 17000هزار هست و سهمیه روستایی دارم میتونم قبول بشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ پایه و درصد هایتان را ذکر نکرده اید.

    2. Zahra گفت:

      سلت به نظرتان با این تراز قبول میشم تو مرند آذربایجان شرقی واسه ریاضی
      استعداد تحلیلی کامل درست/ادبیات یدونه نزده/قران کاملا درست/اجتماعی یدونه نزده/علوم3تا نزده/ریاضی3تا نزده یدونه غلط

  4. فاطی گفت:

    سلام ببخشید با ریاضی 5درست2غلط علوم 3 درست و1 غلط ادبیات 10درست و 2 غلط و استعداد تحلیلی 3 درست و 2 غلط و اجتماعی 8 درست و 2 غلط و قران 4 درست و 1 غلط امکان قبولی نمونه دولتی تهران دخترانه با معدل کل 20 هست یا نه ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. خیر امکان قبولی شما در مدارس نمونه دولتی تهران وجود ندارد.

  5. سبحان گفت:

    سلام استعداد تحلیلی ۱۱ درست ۳ غلط ۱ نزده ، قران ۴ درست ۴غلط، مطالعات ۶ درست ۷ غلط ۲ نزده ،فارسی ۷ درست ۷ غلط ۱ نزده ، علوم ۶ درست ۲ غلط ۹ نزده ، ریاضی ۱۰ درست ۵ غلط ۵ نزده با معدل ۲۰ می تونم رشته انسانی نمونه دولتی شیراز با ظرفیت ۲۷ نفر قبول بشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام. دوست عزیز اطلاعات وارد شده جهت تخمین رتبه و قبولی شما با مدارس تیزهوشان شیراز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و با توجه به موارد ذکر شده امکان قبولی شما در مدارس تیرهوشان شیراز وجود دارد. اما با توجه به تعداد سؤالات مطرح شده و نحوه پاسخ دهی شما این موارد برای تخمین رتبه و قبولی شما در مدارس تیزهوشان استان شیراز نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

  6. کیمیا گفت:

    سلام می خواستم بدونم که با اطلاعات زیر چقدر شانس قبولی در تیزهوشان یزد با ظرفیت 42نفر تجربی یزد رو دارم
    استعداد تحلیلی 1غ.5ن.9ص
    دینی 3ن5ص
    ادبیات1غ.5ن.9ص
    مطالعات 3غ.5ن.8ص
    علوم 14ن.3ص
    ریاضی 3غ.9ن.8ص

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. تعداد سوالات صحیح، غلط و نزده در درس قرآن ذکر نشده است.

  7. رضا گفت:

    مت باتراز 41600 که تحلیلی رو75و فارسی رو40 و ریاضی را 27 و دینی را50 و علوم رو 8و مطالعات را 85 درصد زده ام میتونم تیزهوشان تجربی خرم آباد که 20 نفر ظرفیت داره قبول شم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. باید عرض کنیم که احتمال قبولی شما با توجه به تخمین رتبه تیزهوشان پنجاه پنجاه ارزیابی می شود. این موضوع به این علت است که شما عملکرد خوبی در دروس ریاضی و علوم نداشتید.

  8. ع.ص گفت:

    سلام ایا من با درصد های زیر شانس قبولی در تیزهوشان قروه با ظرفیت ۵نفر رو دارم.استعداد تحلی:۱۰درست،۱
    غلط و ۴نزده.قران:۵درست ۲غلط۱نزده.فارسی۸درست۲غلط ۵نزده.اجتماعی۱۰درست۱غلط۴نزده .علوم:۴درست ۶غلط۷نزده.ریاضی۱۰درست ۲غلط۸نزده

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. اطلاعات شما از جمله جنسیت، پایه تحصیلی و نحوه پاسخ دهی به سؤالات به درستی و کامل وارد نشده اند.

  9. نسیم گفت:

    سلام من با تراز 28000 و با معدل کل 20 میتونم از نمونه دولتی ناحیه 1 دخترانه استان اردبیل با ظرفیت 89 نفر قبول بشوم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی. باید عرض کنیم که اطلاعات داده شده کامل نیست. لطفاٌ جهت دریافت پاسخ دقیق نسبت به درج اطلاعات دقیق و کامل اقدام فرمایید. با تشکر

  10. امیر حسین گفت:

    سلام خسته نباشید من پایه ششم به هفتم امتحان دادم با ۸۰ درست ۱۳ نادرست و۷نزده امکان قبولی تیزهوشان اژه ای رو دارم ممنون از شما

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. لطفاٌ اطلاعات رو دقیق تر و به صورت درس به درس وارد کنید. با تشکر

    2. شهرزاد گفت:

      سلام درصد های من در آزمون تیزهوشان نهم رشته انسانی
      استعداد تحلیلی ۲۵ درست ۲ تا غلط
      قرآن ۴ تا درست ۱ غلط
      مطالعات ۵ تا درست ۰ غلط
      ادبیات ۶ تا درست ۰ تا غلط
      علوم ۱ درست ۰ غلط
      ریاضی ۲ تا درست ۲ تا غلط
      و اینکه آخرین تراز قبولی تیزهوشان انسانی شهرستان ساوجبلاغ چقدره؟

  11. نگار گفت:

    سلام و خسته نباشید. تحلیلی ۱۰ درست و ۲غلط و ۳ نزده….قرآن و دینی ۱۰۰ درصد…..ادبیات ۶ صحیح و ۶یا۵ غلط و ۳یا۴نزده…..مطالعات۹ صحیح و ۴غلط و ۲نزده……علوم ۴درست و۸غلط و۵نزده….. ریاضی ۷درست و ۴غلط و ۹ نزده……احتمال داره در تیزهوشان یا نمونه اصفهان تجاربی دهم قبول شم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. خیر دوست عزیز متأسفانه امکان قبولی شما وجود ندارد.

  12. محمد عرفان گفت:

    سلام ببخشید یه سوال دیگه با اطلاعاتی که قبلاً داده بودم چند درصد احتمال میدید که در ذخیره ی نمونه دولتی اهواز در بیان ؟باتشکر.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. با توجه به پاسخ داده شده به سؤال قبلی شما احتمال قبولی شما در مرحله ذخیره نیز وجود دارد.

  13. رضا گفت:

    سلام با ۱۲درست ۳ غلط تحلیلی ۶درست۱غلط و۱نزده قرآن ۱۰ درست ۴غلط و ۱ نزده فارسی ۱۳ درست۱غلط ۱ نزده مطالعات ۵ درست و ۶غلط علوم ۸درست و ۴ غلط و ۸ نزده ریاضی میشه تیزهوشان تجربی اهواز با ۳۳ قبول شد

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی. بله شما امکان قبولی شما وجود دارد.

  14. Rania گفت:

    سلام به نظرتون با این درصد ها احتمال داره نمونه دولتی اهواز پایه دهم قبول شم؟
    استعداد تحلیلی ۱۱ درست ۲ غلط ۲ نزده ، قرآن ۴ درست ۳ غلط ۱ نزده، ادبیات ۱۰ درست ۲ غلط ۳ نزده، مطالعات ۴ درست ۶ غلط ۵ نزده، ریاضی ۴ درست ۳ غلط، علوم ۲ درست ۲ غلط

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. در صورت امکان اطلاعات دقیق و کاملی را در رابطه با دروس و تعداد سؤالات صحیح، غلط و نزده در اختیار ما قرار بدین. با تشکر

  15. فرزانگان گفت:

    سلام من خواستم بدونم با 58 درست و61درصرد نمره کل وبا معدل 20وبا شرایط(تحلیلی:13درست و 0غلط)(قرآن 7درست و 1غلط )(فارسی 11درست و 3غلط)(مطالعات 12درست و 2غلط )(علوم 7درست و 1غلط)(ریاضی 9درست و0غلط)آیا در نمونه استان مازندران شهرستان قائم شهر باظرفیت 60نفر قبول میشوم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام خدمت شما دوست عزیز. لطفاٌ بفرمایین در آزمون چه پایه ای شرکت کردین؟

  16. علیرضا گفت:

    با سلام با تراز۴۶۰۰۰و معدل ۲۰ میتونم از نمونه دولتی تبریز که۵۴نفر هست قبول بشم؟تیزهوشان چطور که۳۰ نفر هست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. احتمال قبولی شما در مدارس نمونه دولتی از مدارس تیزهوشان بالاتر است.

  17. مونا گفت:

    سلام با تراز۴۹۰۰یا۴۵۰۰شانس قبولی نمونه تجربی ۵۴ ظرفیت شهرستان خواف رو دارم؟
    استعداد۱۲درست۲غلط۱نزده.قران۵درست۱غلط۲نزده مطالعات۱۳درست۱غلط ۱ نزده ادبیات۹درست۴غلط۲نزده علوم۶درست۲غلط ریاضی۵درست۴ غلط۱۱نزده

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. برای پاسخ به سوال شما نیاز به در دست داشتن اطلاعات بیشتری از جمله مقطع تحصیلی و نحوه پاسخدهی شما د سایر دروس را داریم. در صورت امکان این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهید.

    2. مونا گفت:

      من نهم به دهم هستم 37هزار هم بدترین حالت ممکون ترازمه میتونین راهنماییم کنید؟؟؟

    3. فاطمه خالوندی گفت:

      سلام دوست عزیز
      دقیقا در چه زمینه ای راهنمایی میخواین؟؟؟

  18. احمدیان گفت:

    باسلام وعرض خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید میخواستم بپرسم آیا سهمیه جانبازی در آزمون نمونه و تیزهوشان نهم به دهم تاثیر داره یا نه و اگر تاثیر داشته باشه این تاثیر به چه میزان می باشد ؟
    با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. باید عرض کنیم که سهمیه جانبازی در آزمون تیزهوشان هیچ تأثیری ندارد اما در رابطه با مدارس نمونه دولتی باید عرض کنیم که پذیرش براساس سهمیه جانبازی در این دوره بر طبق الویت بندی ها صورت می گیرد. اما درصد بالایی از سهمیه جانبازی مختص پذیرش در مدارس شاهد است.

  19. عرفان گفت:

    ریاضی: ۴درست۱ غلط/ علوم: ۶ درست و۲ غلط/ استعدادتحلیلی :۱۱درست و۳ غلط/ ادبیات :۱۳ درست و۲ غلط/ قران :۷ درست ۱ غلظ/ مطالعات۱۱ درست و۲ غلط/ شانس قبولی در رشته ریاضی فیزیک تهران نمونه دولتی وتیزهوشان دارم؟ با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. باید خدمت شما عرض کنیم که در آزمون تیزهوشان قبولی در هر شهر (استان) نسبت به شهرها و استان های دیگر متفاوت است و بستگی به جامعه آزمون دارد. و از آن جایی که نمره کف قبولی وجود ندارد شرایط قبولی بستگی به شرایط کلی نمره های داوطلبان دارد. مؤفق و مؤید باشید.

  20. عرشيا گفت:

    سلام
    من سال نهم از تهران هستم
    با درصد هاي ادبيات٦درست٣غلط-تحليلي٩درست-قران٣درست١غلط-رياضي ٦درست٤غلط-علوم٣درست٤غلط- اجتماعي ٨درست٣غلط
    شانس قبولي در حلي ١-٧-٣ رو دارم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. باید عرض کنیم که با توجه به سطح بالای مدرسه، نمرات شما و اینکه استان تهران همواره بالاترین نمره های قبولی را دارد امکان قبولی شما در این مدرسه بسیار پایین است.

  21. مهدیس گفت:

    سلام من در ازمون تیزهوشان شرکت کردم به ۶۸ سوال پاسخ دادم ۶۰صحیح و ۸ نادرست تعداد شرکت کنندگان هم ۵۰۰ نفر بوده شانس قبولی من در مدرسه ی فرزانگان بوشهر چقدره؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. قبولی یا عدم قبولی شما بستگی به تراز کسب شده توسط دیگر شرکت کننده ها دارد. در نتیجه نمی توان نظر قطعی در این مورد صادر کرد. مؤفق و مؤید باشید.

  22. Alo گفت:

    استعداد تحلیلی8تا درست1یه غلط.دینی4تا درست3غلط.فارسی 7تادرست4غلط.مطالعات2درست2غلط.علوم 4تادرست5غلط.ریاضی 3درست5غلط شانس قبولی در ذخیره نمونه ی گرگان با ظرفیت 27 نفر ریاضی وبا معدل19.5 رو دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام خدمت شما دوست عزیز. باید خدمت شما عرض کنیم که قبولی هر دانش آموز در آزمون تیزهوشان در شهری با شهرهای دیگر کاملاٌ فرق دارد و این موضوع بستگی مستقیمی به تعداد و نمرات افراد شرکت کننده دارد. در رابطه با معدل نیز باید بگوییم که معدل فقط شرط ورود به این مدارس و ثبت نام در آن هاست و اثری در قبولی فرد ندارد.

  23. عرشيا گفت:

    سلام
    با رياضي٦درست٣غلط-علوم٣درست٤غلط-ادبيات٧درست٣غلط-تحليلي٩درست-قران ٣درست١غلط-مطالعات ٨درست٣غلط شانس قبولي در علامه حلي١-٧-٣ تهران رو دارم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. برای قبولی در مدرسه حلی باید تراز شما بالای 510 باشد. و مورد دیگر این که قبولی هر دانش آموز در مدرسه تیزهوشان یک شهر و یا استان با سایر شهرهای ایران متفاوت است و به شمار افراد شرکت کننده در آزمون تیزهوشان و نمره های این افراد بستگی دارد. و از آن جایی که کف نمره قبولی برای شرکت کننده ها تعیین نشده است شرایط قبولی هر دانش آموز بستگی مستقیمی به شرایط سایر دانش آموزان دارد.

  24. پونه گفت:

    با سلام.پونه هستم از قم. می خواستم بدونم باتحلیلی 8 تا درست 2غلط و 5 تا نزده.قران 5تادرست و 3نزده.فارسی 7 تادرست و 1 غلط و 7تا نزده.مطالعات 3 تا درست و 3غلط.علوم4تادرست و 1 غلط و 10تا نزده.ریاضی 7تا درست و 2 غلط و11تا نزده احتمال قبولی در مدرسه نمونه دولتی مهدیه با ظرفیت27نفر در رشته تجربی و تیزهوشان با ظرفیت 30و11نفر با معدل 20 را دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. اطلاعات در این زمینه به درستی وارد نشده. لطفاٌ اطلاعات درستی رو در این زمینه در اختیار ما قرار بدین. با تشکر.

  25. سروین سیفی گفت:

    من پایه ششم هستم. به نظرتون با ۷۶ درست، ۱۶ نزده و ۸ غلط تیزهوشان تبریز قبول میشم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. لطفاٌ تعداد سؤالات صحیح، غلط و نزده رو به صورت جداگانه و برای هر درس برای ما ذکر کنین. با تشکر از شما.

  26. Mahdiii گفت:

    باسلام من با
    تحلیلی ۱۰ درست ۴ غلط ۱ نزده
    قران و پیام ۴ درست ۳ غلط ۱ نزده
    ادبیات ۱۰ درست ۵ غلط
    مطالعات ۹درست ۲ غلط ۴ نزده
    علوم ۶ درست ۵ غلط ۶ نزده
    ریاضی ۷ درست ۲ غلط ۱۱ نزده
    و معدل کتبی ۱۹.۷۱
    اگه میشه خواهشا درصد احتمال قبولی تیزهوشان و نمونه دولتی شیراز(اندیشه و دستغیب) رو کامل بگید
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم. با توجه به نحوه پاسخ دهی شما به سؤالات امکان قبولی شما در مدرسه تیزهوشان دستغیب شیراز وجود دارد. مؤفق و مؤید باشید.

  27. مهدیس گفت:

    سلام من در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کردم به ۶۸سوال پاسخ دادم ۶۰صحیح و ۸ غلط و ۳۲بدون جواب و تعداد شرکت کننده ها هم ۵۰۰ نفر شانس قبولی من در مدرسه ی تیزهوشان چقدره؟؟ لطفا با توجه به سال های قبل به من پاسخ بدید ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. لطفاٌ جهت دریافت پاسخ بهتر اطلاعات دقیق تری رو در اختیار ما قرار بدین و نحوه جواب دهی به سؤالات رو به صورت جداگانه و درس به درس ذکر کنید. با تشکر.

  28. رها گفت:

    سلام با تراز 39000 بدترین حالت و 41000 بهترین حالت در فرزانگان نوشهر ظرفیت 10 و نمونه 27 دارم یا خیر
    درصدها
    ریاضی 7 یا 8 درست 3 غلط و علوم 4 درست و2 یا 1 غلط و فارسی و تحلیلی 8 درست و 1 غلط مطالعات 9 درست و 1 غلط و قرآن 4 درست و 0 غلط

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اعلام شده است.

  29. مهدیس گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون ولی تیزهوشان ششم به هفتم سوالات از درس ها نبوده و۱۰۰تا سوال هوشی بوده

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اعلام شده است.

  30. مهدیس گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون . من قبلا از شما در مورد قبولی در ازمدن تیزهوشان پرسیده بودم و جواب های نادرست و درست رو به شما گفته و بودم و شما گفته بودید باید برای هر درست جدا جواب های درست و نادرست رو بگم ولی من نمیدونم باید چطوری جواب های درست نادرست هر درس رو بگم چون ازمون تیزهوشان ششم به هفتم فقط سوالات هوشی بوده نه تحصیلی

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اعلام شده است.

  31. مومو گفت:

    سلام . با اطلاعات زیر میتونم تو یکی از مدارس تیزهوشان دخترانه تجربی ، فرزانگان ۱ ، ۶ یا ۷ تهران قبول شم ؟
    استعداد تحلیلی ۱۳ درست ، ۱ غلط ، ۱ نزده – فارسی ۱۳ درست ، ۲ غلط – علوم ۸ درست ، ۲ غلط ، ۷ نزده – ریاضی ۵ درست ، ۲ غلط ، ۱۳ نزده – مطالعات ۱۰ درست ، ۲ غلط ، ۳ نزده – قرآن ۵ درست ، ۲ غلط ، ۱ نزده

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است.

  32. پونه گفت:

    سلام پونه هستن از قم مقطع نهم.مي خواستم بدونم با ٢غلط تحليلي و ٥تا نزده،٣سوال نزده در قران و ٥تا درست،٧سوال درست در فارسي و ١غلط،٣سوال درست و ٣تاغلط درمطالعات،٧سوال درست در رياضي و ٢سوال غلط،٤سوال درست علوم و يك غلط احتمال قبولي در نمونه تجربي با ٢٧نفر ظرفيت و تيزهوشان تجربي با ظرفيت٣٠و١١نفر دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اعلام شده است.

  33. سارا گفت:

    سلام پایه نهم با استعداد تحلیلی 9 درست 2 غلط قران 5 درست فارسی 10 درست 3 غلط مطالعات 9 درست 2 غلط ریاضی 3 درست 4 غلط و علوم 3 درست 1 غلط احتمال قبولی در مدارس تسزهوشان و نمونه دولتی خراسان جنوبی رو دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است.

  34. پونه گفت:

    سلام.من مقطع نهم به دهم هستم مي خواستم بدونم با تحليلي٨درست و ٢غلط،قران۵درست،فارسی۷تا درست و ۱غلط،ریاضی۷درست و۲غلط،علوم۴تا درست و ۱غلط،مطالعات۳درست و۳تا غلط احتمال قبولی در مدرسه نمونه دولتی قم رشته تجربی با۲۷نفر ظرفیت و همچنین تیزهوشان رشته تجربی با ظرفیت۴۱نفر را دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  35. نسیم میرزائی گفت:

    سلام به نظرتون من با تراز 29000 و با معدل کتبی 19.93 میتونم از نمونه دولتی دخترانه ناحیه 1 استان اردبیل با ظرفیت 84 نفر از رشته تجربی قبول شوم البته ترازمو بدون معدل حساب کردم و به ترتیب استعداد تحلیلی:7درست و 2 غلط و 6 تا نزده_ دینی:4 درست و 3 غلط و 1 نزده_ ادبیات:8درست و 3 تا غلط و 4 تا نزده و مطالعات اجتماعی:9 درست و 3 غلط و 3 تانزده_علوم :3 تا درست و 1 غلط و 13 تا نزده_ ریاضی:3تا درست و غلط ندارم و 17 تا نزده.با تشکر از سایت خوب ومفیدتون .

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نظر لطف شماست در ضمن نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  36. کیان گفت:

    سلام ببخشید آزمون تیزهوشان ششم ۷ نزده ۶ غلط امکان قبول شدن چقدر؟ منظورم اراک هست که ۱۰۴ نفر ظرفیت داره

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است

  37. محمد رضا شهلایی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید با تراز ۳۶۰۰۰ ابتدا شانس قبولی من در مدرسه نمونه دولتی کرمانشاه با ظرفیت ۲۷ نفر چقدره؟ و احتمال قبولی ام در تیزهوشان چقدره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است

  38. Mahdiii گفت:

    باسلام من بازهم پیام دادم ولی شما فقط احتمال قبولی تیزهوشان رو گفتید اگه میشه لطفا احتمال قبولی نمونه دولتی رو هم بگید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است

  39. جواد قاسمی گفت:

    ببخشید میخواستم ببینم با این شرایط شانس قبولی توی تیزهوشان خمین استان مرکزی با ۲۲ نفر پایه دهم رو دارم؟تحلیلی۱۱ ص ۴ن.قران۷ص۱غ.فارسی۱۰ص۲غ.اجتماعی۱۰ص۳غ.علوم۵ص.۴غ.ریاضی۸ص

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است

  40. Kimiamotlagh گفت:

    سلام من باتراز ۴۰۰۰۰ و مدل ۲۰ می تونم تو مدرسه نمونه دولتی دخترانه خرم آباد در آزمون نهم ب دهم قبول شم؟لطفا جواب بدید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام احتمال قبولیه شما وجود دارد

  41. محمد رضا شهلایی گفت:

    من با تراز ۳۶۰۰۰ شانس قبولی در تیزهوشان و نمونه را دارم

    1. آیدانیتو گفت:

      “لطفا ذکر شود کدام پایه” بستگی به شهر محل سکونت و تعداد ظرفیت مدرسه دارد

  42. منیت گفت:

    سلام برای قبولی در تیزهوشان پایه دهم دخترانه قزوین ک ظرفیت 22 نفر رو داره با تراز 44000 یا 42000 و استعداد 10 درست 1 غلط دینی 4 درست 2 غلط ادبیات 12 درست 2 غلط مطالعات 5 درست 2 غلط علوم 2درست 3 غلط ریاضی 9 درست و 2 غلط وجود دارد؟ با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام. دوست عزیز احتمال قبولیه شما با توجه به تراز حدودی شما، بالاست
      و تخمین تراز شما 44201 میباشد که آخرین فرد قبولی در استان شما با تراز36000بوده

  43. Mahdiii گفت:

    با سلام من بار دیگر با همین نام کاربری پیام فرستادم ولی شما فقط احتمال قبولی تیزهوشان رو گفتید پس نمونه دولتی چی؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است.

  44. ندا گفت:

    سلام من با ریاضی 35 علوم 5 فارسی 35 دینی 41 مطالعات 68 تحلیلی 68 تیزهوشان ریاضی تبریز با ظرفیت 22 نفر قبول میشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است.

  45. امیرحسین گفت:

    سلام با تحلیلی 75% و قران 83% و ادبیات 57% و مطالعات 82% و علوم 11% و ریاضی 30% شانس قبولی در تیزهوشان رفسنجان با ظرفیت 8 نفر را دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است

  46. نسیم میرزائی گفت:

    باسلام آیا من با تراز 29000 و با معدل کتبی 19.93 و معدل کل 20 میتونم از نمونه دولتی دخترانه ناحیه 1 عفاف از استان اردبیل در رشته تجربی و با ظرفیت 84 نفرقبول بشم در ضمن ترازمو بدون احتساب معدل بدست آوردم. درصدهای من:استعداد تحلیلی:7 درست و 2 غلط و 6 تا نزده_ دینی:4 درست و 3 غلط و 1 تا نزده_ ادبیات:8 تا درست و 3 تا غلط 4 تا نزده_ مطالعات:10 درست و 3 غلط و 2 تا نزده _ علوم :3درست و 1 غلط و 13 تا نزده_ ریاضی: 3 تا درست و غلط ندارم و 17 تا نزده.لطفا پاسخ دهید با تشکر از سایت خوبتان

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  47. پونه گفت:

    با سلام.پونه هستم از قم می خواستم بدونم با معدل 20چقدر احتمال قبولی در مدرسه نمونه دولتی با ظرفیت 27 نفر و تیزهوشان با ظرفیت41نفر در رشته تجربی دارم؟تحلیلی 8درست و 2غلط.
    قران 5 درست و 3 نزده.
    علوم 4 درست و 1 غلط.
    مطالعات 3 غلط و3درست.
    ریاضی 7 درست و 2 غلط.
    فارسی 8درست و 1 غلط.
    با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است.

  48. Kimiamotlagh گفت:

    سلام با تراز ۴۲۰۰۰ و معدل ۲۰ امکان قبولی در مدرسه تیزهوشان دخترانه خرم آباد با ظرفیت ۲۱ نفر وجود دارد؟لطفا جواب بدید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  49. نمونه دولتی گفت:

    سلام با ۹ص و ۲غ ریاضی ، ۵ص و ۳غ علوم ، ۷ص و ۷غ مطالعات ،۱۱ص و ۴غ فارسی ،۵ص و ۳غ قرآن و ۸ص و ۴غ تحلیلی امکان قبولی در تیزهوشان مشگین شهر با ظرفیت ۱۴ هست؟!

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است.

  50. فاطمه گفت:

    سلام
    رشته تجربی نمونه دولتی تهران با ظرفیت ۵۳ نفر و معدل ۱۹.۷۹ احتمال قبولی چقدره؟
    استعداد تحلیلی ۱۱ درست و ۲ غ ۲ نزده _ قرآن ۶ درست ۲ نزده _ علوم ۱ درست ۲ غ ۱۴ نزده _ اجتماعی ۲ درست ۱ غ ۱۲ نزده _ ریاضی ۶ درست ۶ غ ۸ نزده _ ادبیات ۱۰ درست ۵ غ ۰ نزده _ خیلی ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  51. Kimia rad گفت:

    سلام من با استعداد تحلیلی(۹ص ۲غ ۴ نزده) و قرآن(۵ص ۳غ ۰نزده)و ادبیات(۱۲ص ۲غ ۱ نزده)و مطالعات(۱۳ص ۱غ ۱ نزده)وعلوم (۵ص ۲غ ۱۰ نزده)ریاضی(۶ص ۶غ ۸ نزده) و معدل ۲۰ امکان قبولی در مدارس نمونه دولتی دخترانه خرم آباد و دارم ؟لطفا جواب بدید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است.

  52. یه دختر گفت:

    سلام برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال 97_98 از 60 تا سوال هوش و استعداد، فقط 2 نزده داشته باشم، احتمال قبولی در مدارس فرزانگان تهران برام وجود داشت؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  53. حمیدرضا گفت:

    باسلام.استعدادتحلیلی 8درست 3غلط و قرآن 4درست 3غلط و فارسی 10درست 2غلط و اجتماعی 8درست 3غلط و علوم 4درست 4غلط و ریاضی 7درست 3غلط.آیا با معدل کتبی 19.71 شانس قبولی در نمونه دولتی با ظرفیت 54 نفر رشته ریاضی در مشهد را دارم؟ لطفا پاسخ دهید.متشکرم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  54. مهدی.ع گفت:

    با سلام من با تحلیلی 10درست 4غلط 1نزده دینی 4درست 3غلط 1نزده ادبیات 10درست 5 غلط مطالعات 9درست 2غلط 4نزده علوم 6درست 5غلط 6نزده ریاضی 7درست 2غلط 11نزده. و معدل 19.90
    اگه میشه تخمین تراز و شانس قبولی در نمونه شیراز با ظرفیت 54 رو دارم؟
    با تشکر.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان اعلام شده است.

  55. rania گفت:

    سلام ببخشید با تراز ۳۳۵۰۰ در نمونه دولتی دخترانه اهواز با ظرفیت ۵۴ پایه نهم قبول میشم؟ معدل ۱۹.۵۰

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  56. sara .t گفت:

    سلام من در ریاضی 8 درست و 1غلط داشتم در ادبیات 11درست و 4نزده و در مطالعات 12درست و 3 نزده و در دینی 6 درست و 2 نزده و در درس علوم 8 درست و 1 غلط و در استعدادتحلیلی 9 درست و 3 غلط
    آیا شانس قبولی در مدرسه تیزهوشان بهبهان نهم به دهم رو دارم؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  57. مینا گفت:

    سلام .
    استعداد تحلیلی ۷درست و ۲ غلط،قرآن ۵درست و۲ غلط،فارسی ۱۳ درست ،مطالعات ۱۳ درست،علوم۶درست و ۳غلط ،ریاضی ۸ درست و ۱ غلط احتمال قبولی در مدرسه دخترانه تیزهوشان جهرم رشته تجربی با ظرفیت۲۷ نفر دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  58. رضا گفت:

    سلام بنده با تراز ۶۰ هزار در ازمون سمپاد نهم استان یزد با ظرفیت ۱۸ نفر شرکت کردم درصد ها به این صورته:(تحلیلی۱۳ درست ۱ غلط یعنی ۸۰ درصد)(دینی ۴ درست ۴ نزده یعنی ۵۰ درصد)(ادبیات۱۲ صحیح ۳ نزده یعنی ۸۰ درصد)مطالعات ۱۴ صحیح ۱ غلط یعنی ۹۱ درصد) (علوم ۷ درست ۴ غلط یعنی ۳۳ درصد)(ریاضی ۸ صحیح ۱۲ نزده یعنی ۴۰ درصد) درضمنپسر هستم و شانس قبولی چقدره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  59. 2tayesh گفت:

    با سلام آیا امکان قبولی در تیزهوشان با ۳۶ درست و ۱۳ غلط و ۳۱نزده در رشته ی تجربی در اردبیل وجود داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  60. اسرادریجانی گفت:

    سلام و خسته نباشید به شما من از استان کرمان شهر بم هستم.
    ریاضی:3درست 0غلط 0 نزده (از 15 سوال)
    فارسی:8درست 2غلط 0نزده (از10 سوال)
    علوم:9درست 1غلط 0نزده (از10 سوال)
    استعداد تحلیلی:13درست 2غلط 0نزده (از15 سوال)
    بقیه دروس:به طور کامل بدون غلط
    می خواستم بدونم از بین دوتا ورودی آیا من یکی از اون دو نفر هستم یا خیر. با تشکر 🙂

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج قبولی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است.

    2. ملی گفت:

      سلامـ
      من دخترم در پایه نهم امسال میخام توی ازمون نمونه و تیزهوشان شرکت کنم معدل امسالم هم بالای ۱۹,۵۰ـ
      میخاستم بدونم از دوروس هر کدومش چندتاشو درست بزنم توی مدرسه شهید احمدی روشن فردیس(در کرجه)ـ
      قبول میشم؟ ریاضی میخام بزنم
      اگر از هر درس ۵۰درصدو بیارم قبوال میشم توی استال البرز
      ممنونم

  61. محمد گفت:

    سلام با تراز 60 هزار در استان یزد در مدرسه شهید صدوقی که ظرفیت 18 نفر داره چقدر شانس قبولیه:
    تحلیلی:13ص 1غ 1ن 80 درصد
    دینی:4ص 0غ 4ن 50 درصد
    ادبیات:12ص 3ن 0غ 80 درصد
    مطالعات:14ص 1غ 91 درصد
    علوم:7ص 4غ 6ن 33 درصد
    ریاضی:8ص 12ن 0غ 40 درصد
    در ضمن پسر هستم و رقابت در یزد بسیار بالاستِ

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  62. سبحان گفت:

    سلام ببخشید با تراز حدود ۴۱۰۰۰ و معدل ۲۰ و استعداد تحلیلی ۸درست و ۴ غلط قرآن ۸ درست ۰ غلط فارسی ۱۰ درست۳ غلط مطالعات ۱۳ درست ۲ غلط علوم ۴درست ۷ غلط ریاضی ۶درست ۱غلط
    احتمال قبولی در نمونه دولتی قزوین منطقه البرز و رشته تجربی وجود داره؟ ظرفیت ۲۷ نفر
    ممنون میشم اگه جواب بدین.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ جهت اطلاع از نتایج به سایت مراجعه فرمایید.

  63. نیما گفت:

    سلام من با تراز 47000 میتونم تیزهوشان بابل رشته تجربی قبول بشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت قابل مشاهده است.

  64. عباس گفت:

    سلام من معدلم ۱۹.۹۵ پایه نهمم ترازم ۲۸۱۰۰ در ناحیه سه قم شد میتونم مدارس نمونه قبول شم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج اعلام شده است؛ به سایت اعلام نتایج برای مشاهده نتیجه خود مراجعه فرمایید.

  65. محمد عرفان خجسته گفت:

    سلام نتایج اعلام شده ولی نمونه دولتی هنوز اعلام نشده من ترازم 30000 شد آخرین قبولی 38000 بوده توی تیزهوشان احتمالش هست که نمونه دولتی دربیام؟معدل 20.وچند درصد احتمال میدید که دربیام؟باتشکر.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج هر دو نوع مدارس در سایت قابل مشاهده است.

  66. رویا گفت:

    سلام من معدل کل پایه نهمم امسال شد ۱۹/۹۵ و رشته تجربی اولویت الف اوردم من امسال در ازمون تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کردم و ترازم ۲۴۰۷۲ شد می خواستم بدونم من در مدرسه نمونه دولتی دخترانه امام محمد باقر در منطقه ۴ تهران با ظرفیت ۵۰ نفر برای رشته تجربی می توانم قبول بشم؟؟؟؟؟؟ این مدرسه نمونه دولتی در سال ۹۶ اخرین ترازی که در رشته تجربی قبول کرده ۱۴۳۳۳ بوده است. ایا من برای ذخیره شانسی دارم؟؟؟؟؟ تروخدا جوابمو بدید خواهش میکنم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  67. رومینا گفت:

    سلام من معدل کل پایه نهمم امسال شد ۱۹/۹۵ و رشته تجربی اولویت الف اوردم من امسال در ازمون تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کردم و ترازم ۲۴۰۷۲ شد می خواستم بدونم من در مدرسه نمونه دولتی دخترانه امام محمد باقر در منطقه ۴ تهران با ظرفیت ۵۰ نفر برای رشته تجربی می توانم قبول بشم؟؟؟؟؟؟ این مدرسه نمونه دولتی در سال ۹۶ اخرین ترازی که در رشته تجربی قبول کرده ۱۴۳۳۳ بوده است. ایا من برای ذخیره شانسی دارم؟؟؟؟؟ تروخدا جوابمو بدید خواهش میکنم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز, نتایج مدارس تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

  68. رومینا گفت:

    سلام من معدل کل پایه نهمم امسال شد ۱۹/۹۵ و رشته تجربی اولویت الف اوردم من امسال در ازمون تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کردم و ترازم ۲۴۰۷۲ شد می خواستم بدونم من در مدرسه نمونه دولتی دخترانه امام محمد باقر در منطقه ۴ تهران با ظرفیت ۵۰ نفر برای رشته تجربی می توانم قبول بشم؟؟؟؟؟؟ این مدرسه نمونه دولتی در سال ۹۶ اخرین ترازی که در رشته تجربی قبول کرده ۱۴۳۳۳ بوده است. ایا من برای ذخیره شانسی دارم؟؟؟؟؟ تروخدا جوابمو بدید خواهش میکنم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج قبولی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شده است؛ اما لیستی برای ذخیره ارائه نشده است.

  69. پویان کرمی گفت:

    سلام.من در شهر خودمون تیزهوشان قبول شدم ولی نمیدونم نمره قبولی تهران برای انتقالی رو آوردم یا نه.چون درصدها رو نزده فقط نوشته پذیرش شدم.ممنون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام لطفا کارنامه خودتونو برای ما ارسال کنید تا دقیق تر بهتون بتونم اطلاعات بدم.

  70. نسیم گفت:

    سلام من در تیزهوشان ششم به هفتم بناب اذربایجانشرقی قبول شدم کل ظرفیتش 46 نفر بود چگونه میتونم بفهمم رتبم چنده و نفر چندم شدم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir و ورود به پنل کاربری تون میتونید از وضعیت کارنامه خود مطلع شوید

  71. ابوالفضل گفت:

    سلام من د آزمون تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان که در تاریخ ۸شهریور برگزار شده شرکت کردم بنظرتون با ۳۵تا درست استعداد تحلیلی۲غلط و ۲۵تا نزده قرآن و پیام ها با۵درست و۵نزده و علوم با ۳درست و ۷نزده و فارسی با۵درست و ۱غلط و ریاضی با ۱درست و ۹نزده احتمال قبولیم هست؟شهرستان شوشتر بیست پنج نفر خواستن سی نفر شرکت کردن و اکثرا هم بین ۲۰یا ۳۰سوال کلا زدن از ۱۰۰تا سوال بنظرتون من شانس قبولی دارم تعداد سوال ها۱۰۰

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . قطعی نمیشه گفت ولی شانستون بالاس

  72. نرگس گفت:

    سلام ببخشید من تیزهوشان یزد رشته ریاضی پذیرفته شدم میخواستم ببینم تراز لازم برای تغیر رشته به تجربی رو دارم؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله

  73. محدثه یوسفی گفت:

    سلام.من امسال نهمی ام و نمونه دولتی ام. مازندران شهرستان قائمشهر.آیا لزومی داره که حتما برای ریاضی و علوم کلاس تیزهوشانی برم اگر نرم قبول نمیشم ؟ و اینکه از کی شروع کنم به تست زنی؟لطفا جواب بدید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیر اصلا کلاس نیاز نیست . از کتب تستی و خودآموز خیلی سبز استفاده کنید و روزانه با برنامه ریزی درس بخونید حتما موفق میشید

  74. یوسف سیدی گفت:

    سلام من میخام امسال آزمون تی هوشان تهران بدم به نظر شما این اولویتها خوبه و تراز قبولی تو این مدارسم بگین رشته ریاضی
    علامه حلی۴
    علامه حلی ۳
    علامه حلی ۸

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله انتخاب کاملا منطقی ایه

  75. محمد گفت:

    استعداد تحلیلی10درست2غلط و3نزده/قرآن5درست2نادرست1نزده/فارسی8درست4غلط و3نزده/مطالعات 9درست3نادرست3نزده/علوم3درست2نادرست و12نزده/ریاضی3درست و 2نادرستو15نزده/ می تونم از استان آذربایجان غربی قبول شم از ماکو

  76. Mahdi گفت:

    با کدام رشته میشه تو تیزهوشان اردبیل آسان تر قبول شد.

  77. ایلقار شکری گفت:

    من 90 درصد قران رو زدم فارسی رو را 73 مطالعات رو 60 علوم رو44وریاضی رو 17 درصد زدم آیا می تونم از تیزهوشان قبول شوم

  78. ایلقار شکری گفت:

    من ریاضی رو:17%
    فارسی رو: 73%
    علوم رو:44%
    قرآن رو :90%
    مطالعات رو : 60% زدم آیا میتونم از تیزهوشان اهر قبول بشم

  79. آرین گفت:

    سلام من می خوام برای آزمون تیزهوشان کرمانشاه با ظرفیت 20نفر شرکت کنم چند تا ریاضی از 10تا رو بزنم احتمال بالاست و حداقلش چقدر است؟

  80. زهرمار گفت:

    من رتبه تخمینیم شده 25000 قبول میشم

  81. اعظم گفت:

    سلام من در اموزشگاهی که میرم ترازام 5000.6000.7000 وازمونام رو 60 70درصد میزنم امکان قبولیم هست؟

  82. روح الله گفت:

    دوست عزیز سیستم رو تعویض کنید امتحان دیگه اینطوری نیس.ممنون

  83. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید.امکان داره درتیزهوشان تجربی بروجن باظرفیت۷نفر با
    تحلیلی:۱۲ص ۲غ
    فارسی:۶۵٪
    پیام۴۰٪
    مطالعات۶۰٪
    ریاضی۴۰٪
    علوم۵۰٪ معدل۱۹.۹۳
    قبول بشم.اگه نمیشم کدوموافزایش بدم؟

  84. زهرا فیروزآبادی گفت:

    سلام .در مدارس دخترانه شیراز ۶۰٪ چقدر احتمال قبولی دارد؟

  85. سبحان گفت:

    سلام من اگه ریاضی ۷ تا درست بزنم ۳ تا غلط وعلوم هم ۴ تا درست ۶تاغلط باید برقیه رو چن تا درس بزنم تاقبول شم

  86. میلاد گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم برای شهری که ۳ نفر میخوان برای رشته ریاضی باید چه درصد هایی داشته باشم؟

  87. Reza گفت:

    سلام ببخشید با 75 درست و 9 غلط امکان قبولی من درمدرسه تیزهوشان استان بوشهر است؟

  88. یاشگین گفت:

    سلام ببخشید من با تراز74750 احتمال قبولی تیزهوشان اهواز با معدل19/98 وجود داره؟

  89. تارا گفت:

    سلام من پایه ی ششم هستم.یه ازمون استعدادو خلاقیت و هوش سال۹۹و۹۸رو زدم.حاطل امتحان ۶۰تا سوال صحیح و۱۲تا غلط و ۲۸تانزده.ایا میتونم قبولشم.توی کوهدشت لرستان هم زندگی میکنم

  90. star گفت:

    سلام من پایه نهم هستم معدل کلم 19.98شده. آزمون پارسال رو دادم و ترازم نسبت به ضرایب دروس سال گذشته 68688شد و امسال 70430 شد و اینکه در شهرستان های استان تهران هستم . مدرسه تیزهوشان مد نظرم رشته تجربی 8نفر و نمونه دولتی 60 نفر می خواد شانس قبولیم توی هر کدوم چقدره؟

  91. جواد گفت:

    سلام ببخشید من تو ازمون نهم نمونه دولتی شرکت کردم
    قرآن و دینی ۵درست ۳غلط ۲نزده……عربی۵درست۴ غلط ۱نزده…..
    ریاضی ۱۳درست ۲غلط ۱۰ نزده
    علوم ۸درست ۲غلط ۱۵نزده
    زبان ۵درست ۲غلط ۰نزده
    آیا شانس قبولی در رشته تجربی منطقه چهار اصفهان(مدرسه صغیر اصفهانی) رو دارم؟

  92. مریم گفت:

    اگه در آزمون تیز هوشان ۵۰ درصد بزنم احتمال قبولی رو دارم؟

  93. نفیسه گفت:

    سلام من ششم هستم و می خواستم بدونم از 100 تست استعداد تحلیلی 79 درست و 11 غلط داشته باشی شانس قبولی در مدارس تیزهوشان تهران رو داری اگه داری چه مدارسی

  94. ميشا گفت:

    من در آزمون تيزهوشان ششم به هفتم ٩٩-١٤٠٠ شركت كردم از ١٠٠ سوال ١٢ نزده و ٨ غلط دارم شانس قبولي من چقدر هست
    در آذربايجان شرقي زنگي ميكنم

  95. غزل گفت:

    سلام خسته نباشید
    من با تراز9000 کل سوالات 100تا بود ومن 6تا نزده داشتم بقیه ی سوالات صحیح بود
    با ابن شرایط امکان قبولی در مدرسه فرزنگان شیراز با ظرفیت 64 نفری سه تا الویت داشتم که به ترتیب مدرسه6و46و 43 نفر بود توجه کنید که سوالات امسال در پایه ی ششم به صورت سنجش هوش برگزار شد
    خیلی ممنون

  96. زهرا گفت:

    سلام من ترازم حدود 55678شد و با تراز استان خودم مقایسش کردم که حدود33987بود به نطرتون قبول میشم خواهش میکنم جواب بدید

  97. زهرا حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید من ازمون تیزهوشان ششم به هفتم امسال را ۵۲ درصد در خراسان رضوی مشهد زده ام لطفا شانس قبولی ام را اعلام کنید.

  98. سمین گفت:

    سلام من ازمون تیز هوشان دادم ششم به هفتم
    ۵۴ درست
    ۱۶ غلط
    ۲۲ نزده
    ایا در مدرسه تیزهوشان ششم به هفتم
    لرستان شهرستان کوهدشت
    منطقه ۳ قبول میشم

  99. علی گفت:

    سلام برای تیزهوشان ششم به هفتم را ۷۲درصد زدم در اصفهان قبولی هست

  100. امیرحسین گفت:

    سلام.نمونه دولتی امسال.حدودا.
    معارف ۶۰
    ادبیات ۶۰
    عربی ۷۰
    زبان ۸۰
    مطالعات ۶۰
    علوم ۴۰
    ریاضی ۲۴
    به نظرتون امکان قبولی تو مدرسه احمدی روشن با گنجایش ۳۰ نفر رشته ریاضی قبول میشم؟

  101. آتنا گفت:

    سلام
    آیا با ۸۲ تا درست و ۸ تا غلط در ناحیه ۴ کرج میشه قبول شد؟

  102. پوریا گفت:

    سلام. من آزمون تیزهوشان پایه ورودی هفتم را دادم و ۵۰ سوال رو از ۱۰۰ سوال پاسخ و در دفترچه ی اول ۲۶و در دفترچه دوم ۲۴ سوال رو جواب دادم با ظرفیت ۴۰,۵۰نفری چقدر شانس قبولی دارم؟

  103. محمدهادی گفت:

    سلام
    من در آزمون تیزهوشان
    1:استعداد تحلیلی:20درست،2غلط،28نزده
    2:قرآن:5درست،2غلط،3نزده
    3:اجتماعی:6درست،4نزده
    4:فارسی:5درست،2غلط،3نزده
    5:علوم:3درست،7نزده
    6:ریاضی:1درست،1غلط،8نزده
    درقبولی ازمون تیزهوشان تجربی شهرکرد با ظرفیت6نفر چقدر شانس قبولی دارم؟؟؟؟؟
    باتشکر

  104. زهرا بیگدلی گفت:

    سلام تخمین رتبه ی من شد 73333
    در استان تهران و اینکه من بیشترش نزدم تا نمره کم نشه امکان قبول شم چند درصده؟

  105. ماهان گفت:

    سلام ببخشید من ریاضی2درست و 1 غلط و علوم 5درست 4غلط و ادبیات5درست 4غلط و قرآن و پیام4درست 5غلط و مطالعات 5درست 2غلط واستعداد تحیلی 20درست 13غلط با معدل 20 در تیزهوشان همدان قبول میشم؟

  106. Ghazal Esmaeilbeigi گفت:

    سلام خسته نباشید من توی آزمون تیزهوشان ۹۹ ، استعداد تحلیلی ۲۵ درست و ۳ غلط ، قران ۸ درست و یک غلط ، ادبیات ۷ درست و یک غلط ،مطالعات ۸ درست و یک غلط ، علوم ۸ ددست و یک غلط و ریاضی چون زمان نداشتم فقط یک سوال زدم اونم درست بود احتمال قبولی من در مدارس تیرهوشان شیراز چقدره ؟؟

  107. Ghazal Esmaeilbeigi گفت:

    سلام خسته نباشید من توی آزمون تیزهوشان ۹۹ ، استعداد تحلیلی ۲۵ درست و ۳ غلط ، قران ۸ درست و یک غلط ، ادبیات ۷ درست و یک غلط ،مطالعات ۸ درست و یک غلط ، علوم ۸ ددست و یک غلط و ریاضی چون زمان نداشتم فقط یک سوال زدم اونم درست بود احتمال قبولی من در مدارس تیرهوشان شیراز چقدره ؟؟

  108. وحيدى گفت:

    سلام ببخشيد براي پايه ششم با ٧٩ درصد، اميد قبولى در علامه حلي يك وجود داره؟

  109. مارال گفت:

    سلام ایا من با داشتن هیجده غلط و هیجده نزده در ازمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم امسال۹۹ _۴۰۰ در شهر اصفهان پذیرفته می شوم.

  110. نیما گفت:

    سلام من آزمون ششم به هفتم تیزهوشان رو دادم و تراز 75667رو آوردم با 78 درست و 15 نزده و7 غلط میخواستم ببینم توی مدارس تیزهوشان تبریز میتونم قبول بشم؟

  111. علیرضا گفت:

    سلام من میخوام بدونم امسال سال 99 اخرین ترازی که بچه ها برای ازمون تیزهوشان اصفهان زدن چند بوده

  112. Nodehi گفت:

    سلام من در آزمون امسال ریاضی 4 درست و یک غلط و علوم 5 درست و یک غلط و مطالعات 4 درست و دینی و قرآن 6 درست و ادبیات 5 درست و 2 غلط دارم با معدل 20 در استان خراسان رضوی چقدذ شانس قبولی دارم

  113. محمد مهدی گفت:

    سلام لطفا جواب پیاممو بدید
    من پسرم و تیزهوشان ششم به هفتم مازندرام قائمشهر رو دادم.
    من سوالات استعداد تحلیلی 66 تا زدم و 5 تا غلط دارم و بقیه نزده دارم.
    بنظرتون قبول میشم؟؟

  114. Jila Athari گفت:

    سلام من در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کردم و۱۲ نزده و۱۳ غلط دارم و۷۵ صحیح میخواستم بدونم آیا میتونم در مدرسه شهید بهشتی ۱ اردبیل قبول شم؟

  115. الهام گفت:

    سلام با ١٥تا نزده و٧تا منفي در ازمون تيزهوشان ششم به هفتم امكان قبولي در استان يزد هست؟

  116. مریم گفت:

    باسلام(استعداد تحلیلی ۲۵ درست و ۶غلط، قرآن ۶درست و ۴غلط، فارسی۶درست و ۴غلط، مطالعات ۵درست و ۴غلط، علوم۳ درست و ۴غلط،ریاضی ۵درست و ۱غلط)آیا با این تفاسیر امکان پذیرفته شدن تیزهوشان۹۹_۱۴۰۰در مدرسه شهریار با ظرفیت ۱۲ نفر وجود دارد؟

  117. رامان گفت:

    من از سوالات استعداد تحلیلی ( آزمون ششم به هفتم ) کلا ۱۵ غلط ۱۶ نزده و ۶۹ درست به نظرتون علمه حلی ۵ یا ۶ قبول میشم

  118. سبحان گفت:

    سلام آیا با تراز ۷۱۰۰۰ در مدارس اصفهان تیزهوشان قبول میشوم؟

  119. امیرحسین نیریز گفت:

    سلام.من توی تیزهوشان امسال و پایه ششم شرکت کردم و کل سوالات ۱۰۰ سوال بود و من از کل ۴ غلط ۲۰ نزده داشتم حالا با این وضع من قبول میشم؟استان آذربایجان غربی و ارومیه هستم همچنین ۱۱۰ نفر برمیدارن،قبول میشم؟

  120. نیایش گفت:

    به نظرتون من با ۴۲ پاسخ درست و ۱۶ تا غلط احتمال قبولی در رشته تجربی رو دارم؟

  121. ستایش گفت:

    سلام من برای هفتم امتحان تیزهوشان داده ام،امکان داره که یکی از سوالات امتیاز بیشتری نسبت به بقیه سوالات داشته باشه؟

  122. صبا گفت:

    من نمره ام بالای ۸۵ میشه و بخ احتمال زیاد ۸۹ مشهدی ام قبول میشم؟

  123. روژان گفت:

    سلام من با ۲۵ درست در استعداد تحلیلی و صفر غلط ، ۹ درست در دینی و صفر غلط ، ۸ درست در فارسی و صفر غلط ، ۷ درست در اجتماعی و صفر غلط ، ۴ درست در علوم و صفر غلط و ۳ درست در ریاضی و ۱ غلط ، چقدر شانس قبولی در دبیرستان های فرزانگان ۱ (با ظرفیت ۱۲) ، فرزانگان ۶(با ظرفیت ۳۵) ، فرزانگان ۳(با ظرفیت ۳۰) تهران رشته تجربی را دارم؟

  124. علیرضا گفت:

    من ۱۶غلط و ۲۸نزده و ۵۶تا درست امکان قبولی من در آزمون تیزهوشان ششم ۹۹هست؟

  125. پویان گفت:

    سلام روز دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۰ کی هست؟؟؟؟

  126. علیرضا گفت:

    سلام. من برای پایه نهم به دهم امتحان دادم و معدلم هم ۲۰ هست و استعداد تحلیلی ۲۳ تا درست ۵ تا غلط و ۱۷ تا نزده از ۴۵ سوال استعداد تحلیلی / قرآن و پیام های آسمان ۸ تا درست و ۲ تا غلط از ده سوال / فارسی ۶ تا درست و ۳ تا غلط و ۱ نزده از ده سوال / مطالعات ۸ تا درست و ۱ غلط و ۱ نزده از ده سوال / علوم ۴ تا درست و ۳ تا غلط و ۲ تا نزده از ۹ سوال / و ریاضی ۱ درست و ۱ غلط و ۶ تا نزده از ۸ سوال / آیا شانس قبولی دارم مثلا چند درصد؟

  127. امیرعلی گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر
    من امیرعلی هستم پایه ششم میخواستم بدونم با ۵۱ سوال درست و۱۶ غلط و تعداد کل سوالات ۹۷ با توجه به کارنامه تیزهوشان سال۹۹ چرا دچار عدم پذیرش در مدارس تیزهوشان شده ام لطفاً راهنمایی کنید

  128. abolfazl گفت:

    سلام
    بنده هنوز در ازمون ها شرکت نکردم
    ولی با توجه به شناختی که از خودم دارم از شما سوال می کنم
    به نظر شما من با :معدل کل 19،70 در پایه هشتم و
    استعداد تحلیلی:45 تا درس و 5 غلط و 0 نزده
    قران :10 درست و 0 غلط و 0 نزده
    ادبیات:7درست و 1 غلط و 2 نزده
    مطالعات :8 درست و 1غلط و 1نزده
    ریاضی:4یا 5 درست و 1 غلط و4یا5 نزده
    علوم :5یا6درستو1غلط و 3یا 4 نزده
    امکان قبکلی در مدارس دوره دوم استعداد های درخشان رو دارم در قزوین که 120 نفر رو میخوان خودم هم در تیزهوشان دوره اول درس می خونم
    ممنون

  129. علی گفت:

    سلام ببخشید یک سوالی داشتم
    من اگر در تیزهوشان کلاس دهم هر درس رو ۸ تا درست و ۲ تا خالی جواب بدم و با توجه به اینکه تعداد سوالات هر درس ۱۰ تا است و در استعداد تحلیلی ۴۰ تا درست و ۱۰ تا خالی داشته باشم.
    میتونم توی مدارس تیزهوشان قم(قدوسی و شهریاری )قبول بشوم یا خیر ؟؟؟
    لطفا تراز اخرین قبولی را اعلام کنید.
    تراز خودم هم ۶۵۰۰۰ است

  130. M گفت:

    سلام اگر همه دروس رو تو ازمون تیزهوشان بالای۸۰درصد بزنم و علوم حدودا پنجاه و ریاضی زیر پنجاه درصد احتمال داره قبول شم؟

  131. sadra گفت:

    سلام خسته نباشید من ششم و می خواهم ازمون تیزهوشان بدهم در شهر اصفهان من تا جایی که خواندم نوشته بودند ششم به هفتم فقط استعداد تحلیلی است من بین 100 سوال 18 نادرست زدم شانس قبولی من در مدارس تیزهوشان چقدر است؟ ممنون

  132. مانی گفت:

    سلا میگم من
    استعداد تحلیلی : 43 درست و 1 غلط
    فارسی : 8 درست 2 تا خالی
    ریاضی : 6 درست و 1 غلط
    علوم : 9 درست اخری خالی
    هدیه : 5 درست 2 غلط
    قران : 10 درست
    ایا امکان قبولیم در مدرسه تیزهوشان بوشهر هست

  133. ناشناس گفت:

    2

Average
5 Based On 142

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *