برنامه ریزی مجموعه مدیریت

برنامه ریزی ارشد مدیریت

برنامه ریزی ارشد مدیریت

هدف داشتن در زمان برنامه ریزی جهت شرکت و حضور در کنکور کارشناسی ارشد همیشه برای متقاضیان و دانشجویان انگیزه بالایی را ایجاد می کند. در نتیجه، شور و میل وی جهت مطالعه دروس و مطالب مورد نظر صد چندان می شود. در کنار همه این ها، اگر هدف بزرگ را در ذهن بپرورانید و در صدد رسیدن به آن ها باشید سعی و تلاش شما به مراتب بیشتر از قبل است. به عنوان مثال شخصی که به دنبال کسب رتبه دو رقمی و یا حتی یک رقمی را در کنکور کارشناسی ارشد است باید تلاش مضاعفی نسبت به دیگران از خود نشان دهد. توصیه می کنیم که اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را در برگه کاغذی یادداشت کنید و هر از گاهی نگاهی به آن ها بیندازید تا بدانید برای چه تلاش می کنید. همواره این نکته را مد نظر داشته باشید که گزینش منابع مناسب جهت قبولی در دوره ارشد نیز می تواند واقعاً راهگشا و تأثیر گذار باشد. با این تفاسیر، انتخاب منابع عالی و مناسب واقعاً ضروری و حیاتی به نظر می رسد. از جمله رشته های مورد توجه و خاص در مقطع ارشد رشته مدیریت است. رشته ای بسیار محبوب که هر ساله افراد بسیاری برای ورود به آن در مقطع کارشناسی ارشد با یکدیگر به رقابت می پردازند. در این مقاله، بحث برنامه ریزی ارشد مدیریت را مطرح می کنیم. پس ما راه همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با برنامه ریزی ارشد مدیریت به دست آورید.

برنامه ریزی برای کنکور ارشد مدیریت

در صورتی که نگاهی به نحوه عملکرد افراد برتر در کنکور ارشد مدیریت بیندازیم. متوجه برنامه ریزی دقیق آن ها برای این آزمون مهم و اختصاص زمان هایی به تست زنی می شویم. در زمان برنامه ریزی ارشد مدیریت هرگز برنامه ریزی سنگینی برای خود نریزید. زیرا حتی در صورت اجرای آن در طی هفته های بعدی دیگر نمی توانید ادامه دهید و خسته می شوید. در نتیجه بهتر است که به تدریج و به قول معروف آهسته و پیوسته جلو بروید. میزان ساعات مطالعه شما در زمان برنامه ریزی ارشد مدیریت بستگی مستقیمی به نقاط ضعف و قوت شما در دروس مختلف دارد. از جمله مواردی که لزوماً باید آن را در برنامه ریزی ارشد مدیریت بگنجانید ساعات خواب و استراحت شما داوطلب گرامی است. اطمینان داشته باشید که بدون استراحت کردن بازدهی شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. حتماً شب ها حداقل 6 ساعت را استراحت داشته باشید. زیرا خواب کافی جهت هوشیاری شما در زمان درس خواندن و تمرکز بر روی دروس ضروری به نظر می رسد.

بهترین منابع ارشد مدیریت بازرگانی

رشته مدیریت بازرگانی از جمله رشته های معروف و مورد توجه در گروه مدیریت است. در اینجا به ذکر بهترین منابع معرفی شده در کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

نام درس

نام کتاب

مؤلف

ناشر

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلاممدیریت اسلامیعلی اکبر افجه ایدنشگاه علامه طباطبایی
اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آنلطف الله فروزنده دهکریدانشگاه پیام نور
تئوری هاهی مدیریتتجزیه و تحلیل سیستم هاعلی رضاییان
منابع انسانیاسفندیار سعادت
بازاریابیاصول مدیریت بازاریابیمسگینهام لنکستر
اصول بازاریابی کاتلر
مدیریت بازاریابیکاتلر
تحقیق در عملیاتاصول مدیریت بازاریابیمسگینهام لنکستر
مدیریت بازاریابیدکتر ونوس ابراهیمی-روستا

ویژگی های برنامه ریزی اصولی ارشد مدیریت

برنامه ریزی ارشد مدیریت باید به شکل کاملاً اصولی و هدفمند طراحی شود. به طوری که هر چه سریع تر و بهتر شما را به سمت هدف اصلی تان بکشاند. از جمله مواردی که در زمان برنامه ریزی ارشد مدیریت باید به آن توجه کنید و در واقع از ویژگی های برنامه ریزی اصولی برای این مقطع از رشته مدیریت به شمار می رود. در نظر گرفتن مکان مناسب برای مطالعه است. توجه کنید که در صورت تغییر مکان در زمان مطالعه تمرکز خود را از دست می دهید. در نتیجه بهتر است مکان مشخص و آرامی را برای مطالعه انتخاب نمایید. مورد دیگر این که، هرگز تست زنی در زمان مطالعه را فراموش نکنید. جهت تسلط بر درس مهم تر و مشکل تر حداقل 24 ساعت پس از مطالعه هر یک از مباحث تست زنی را انجام دهید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی برنامه ریزی ارشد مدیریت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله معرفی گرایش های ارشد مدیریت بزنید.
اگر سوالی در زمینه برنامه ریزی ارشد مدیریت ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *