بدون کنکور

بدون کنکور حقوق تهران





بدون کنکور حقوق تهران

رشته ی بنام و معروف حقوق، در ردیف سطح بالاترین رشته های گروه انسانی خودنمایی کرده و با استقبال داوطلبان بسیاری جهت تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روبرو شده است. حتماً مطلع هستید که وجود این رشته جهت برقراری نظم و قانون در جوامع در میان رشته های دانشگاهی ضرورتی خاص داشته و همواره به وجود افرادی درستکار، آگاه و با وجدان در زمینه رشته حقوق در هر جامعه نیاز مبرم است.

رشته حقوق در بسیاری از دانشگاه های ایران از جمله غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی چه از راه با آزمون و چه بدون آزمون تدریس شده و افرادی در دوره های کارشناسی، ارشد و دکتری از آن فارغ التحصیل می شوند. لازم به ذکر است که در شهر تهران نیز دانشگاه های مختلفی از جمله پیام نور و غیر انتفاعی در رشته حقوق بدون کنکور اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کنند. در این مقاله، به بحث در مورد بدون کنکور حقوق تهران می پردازیم پس با ما همراه باشید تا  اطلاعاتی ضروری در رابطه با بدون کنکور حقوق تهران را به دست آورید.

حقوق بدون کنکور سراسری تهران

در میان دانشگاه های سراسری، شاهد پذیرش رشته حقوق در دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور در استان تهران هستیم. در این جا به معرفی اسامی این دانشگاه های پذیرنده رشته حقوق در مقطع کارشناسی می پردازیم.

دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرنده رشته حقوق تهران

موسسه غیر انتفاعی مجازی ایرانیان

موسسه غیر انتفاعی فاران مهر دانش

موسسه غیر انتفاعی مجازی نور طوبی

 

اسامی دانشگاه های پیام نور پذیرنده رشته حقوق تهران

دانشگاه پیام نور استان تهران-واحد فیروزکوه

 

حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

علاوه بر دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور، رشته حقوق در میان لیست طویل رشته های تحصیلی دانشگاه های آزاد استان تهران نیز به چشم می خورد. در این بخش از مقاله، اسامی دانشگاه های آزاد تهران را که رشته حقوق را به شکل بدون آزمون و در مقطع کارشناسی ارائه می دهند، ذکر می نماییم.

دانشگاه های آزاد تهران پذیرنده رشته حقوق

استان تهران

واحد پردیس

استان تهران

واحد پرند

استان تهران

واحد تهران غرب

استان تهران

واحد رباط کریم

استان تهران

مرکز شهریار

استان تهران

مرکز صباشهر

استان تهران

مرکز ملارد

 

همان گونه که ملاحظه می فرمایید، 5 دانشگاه آزاد در شهر تهران و حومه پذیرنده بدون کنکور حقوق تهران هستند. به عبارت دیگر، از آن جایی که تعداد این دانشگاه ها زیاد نیست، شما دوستان گرامی در زمان انتخاب رشته بدون کنکور حقوق تهران در دانشگاه آزاد باید نهایت دقت و توجه خود را به کار گیرید، چون در هر صورت شرایط فردی و خانوادگی شما و همچنین وضعیت مالی در انتخاب رشته بدون کنکور حقوق تهران در دانشگاه های آزاد اهمیتی اساسی دارد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تحصیل بدون کنکور حقوق تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله حقوق بدون کنکور آزاد بزنید.

اگر سوالی در زمینه بدون کنکور حقوق تهران دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *