انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد

بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد

در حال حاضر امکان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد امکان پذیر است. این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org انجام می شود. در حین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ممکن است برای شما مشکلی پیش بیاید. یکی از مشکلات رایج فراموش کردن کلمه عبور است. در این مقاله نحوه بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام داده و ثبت نام خود را کامل کنید.

خرید کارت اعتباری و تهیه کلمه عبور

شما برای ثبت و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد نیاز است مراحل ثبت نام را طی کنید. یکی از این مراحل که جزو مراحل اولیه نیز هست، خرید کارت اعتباری است. خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی و از طریق سامانه دانشگاه آزاد انجام می شود. این پس از واریز وجه و خرید کارت اعتباری، سامانه به طور هوشمند کلمه عبور را برای شما ارائه می دهد. کلمه عبور را نزد خود نگه دارید و در صورتی که آن را فراموش یا گم کرده اید، ادامه مقاله را بخوانید تا با نحوه بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد آشنا شوید.
به مشکلی در بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد برخورده اید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

اهمیت کلمه عبور

شاید برایتان سؤال باشد که کلمه عبور چه اهمیت و استفاده ای دارد؟ هر داوطلب یک کلمه عبور دارد به عبارت دیگر با خرید هر کارت اعتباری یک کلمه عبور به شما داده می شود. کلمه عبور جهت ورود به سامانه و انتخاب رشته لازم است. شما داوطلبین عزیز برای شروع ثبت نام و انتخاب رشته خود پس از ورود به سایت دانشگاه آزاد و انتخاب گزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی 99باید کد ملی خود و کلمه عبور دریافت شده از سامانه بعد از پرداخت وجه را وارد کنید. سپس می توانید به انتخاب رشته بپردازید. بنابراین در صورتی که کلمه عبور دریافت کرده باشید و آن را فراموش کرده باشید، نمی توانید به ثبت نام و انتخاب رشته بپردازید. البته دانشگاه آزاد راه حلی را برای حل این مشکل درنظر گرفته است و آن بازیابی کلمه عبور و بدون کنکور دانشگاه آزاد است. در ادامه نحوه بازیابی کلمه عبور و بدون کنکور دانشگاه آزاد را برایتان توضیح می دهیم.

نحوه بازیابی کلمه عبور دانشگاه آزاد

اگر کارت اعتباری تهیه کرده اید، کلمه عبور خود را گم یا فراموش کرده اید، نگران نباشید. نیازی نیست مجدداً کارت اعتباری تهیه کنید. در اینجا نحوه بازیابی کلمه عبور دانشگاه آزاد را برایتان توضیح می دهیم. شما می­توانید با بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام و انتخاب رشته خود را به اتمام برسانید. برای بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنید. در قسمت ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی تمام وقت 99- سوابق تحصیلی گزینه ای به نام لینک بازیابی کلمه عبور وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.

در این قسمت باید شماره کد ملی فرد و شماره همراهی که در هنگام خرید کارت اعتباری وارد کرده اید را در قسمت های مشخص شده وارد کنید. سپس گزینه بازیابی را بزنید. کلمه عبور شما بازیابی شد، حال می توانید ادامه روند ثبت نام را طی کنید.

در صورتی که موفق به بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد شده اید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا آن ها کلمه عبور شما را برایتان بازیابی کنند. مشاوران آیدانیتو علاوه بر بازیابی کلمه عبور شما در صورت درخواست خودتان ثبت نام و انتخاب رشته شما را نیز به اتمام می رسانند و شما را در این مرحله راهنمایی خواهند کرد.
پیشنهاد میکنیم مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد را نیز مطالعه کنید.

0 دیدگاه در “بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد

  1. هانيه گفت:

    سلام من همين كار رو انجام دادم ولي با صفحه خطا رو برو ميشم هم اكسپورر و هم كروم و خود گوشي وقت هم پرداخت رو زدم كسر وجه شد ولي كلمه عبوره به من نداد.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      احتمالا مشکل در برقراری ارتباط با سرور بانکی است. اگر وجه تان تا 24 ساعت باقی مانده، برگشت داده نشد، حتما مجددا پیگیری کنید.

  2. حجت گفت:

    سلام لطفا کمک کنید .من هرچی میزنم بازیابی نمیشه رمزعبور. فکر کنم شماره ملی یا تلفن رو اشتباه زدم چکارکنم. پول کم شده از حساب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *