انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر

انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر

به جرأت می توانیم بگوییم که رشته مهندسی کامپیوتر با عنایت به پیشرفت روز به روز تکنولوژی در کشور جزء مهم ترین و حیاتی ترین رشته های دانشگاهی محسوب می شود. تا سال ها پیش انجام بسیاری از کارها به دلیل عدم وجود کامپیوتر ها به سختی انجام می شود. اما امروزه دیگر از آن رنج و مشقت ها خبری نیست. با حضور کامپیوتر در محل کار و حتی منازل شاهد آسان تر شدن انجام بسیاری از فعالیت ها هستیم. در این مقاله، آشنایی لازم را با مبحث انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر بدست می آورند. پس با ما همراه باشید تا تمامی مطالب ضروری در رابطه با انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر را فرا بگیرد.

معرفی کاردانی کامپیوتر بدون کنکور علمی کاربردی

باید بدانید که پذیرش دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی تنها در دو دوره کاردانی به کارشناسی و کاردانی بوده و مقطع کارشناسی پیوسته را شامل نمی شود. نکته ی دیگر اینکه گزینش داوطلبان در دوره کاردانی در چهار بخش کشاورزی، مدیریت خدمات اجتماعی، هنر و صنعت انجام می شود. گفتنی است که رشته مهندسی کامپیوتر در گروه صنعت و در زیرگروه 104 آن جای دارد. مهم تر اینکه رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحت نام های مختلفی شامل موارد زیر دیده می شود:

1- کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری

2- کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتر

3- کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای

4- کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده

5- کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری

شما دوستان گرامی در زمان انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر می توانید یکی از رشته های گفته شده را برگزیده و در آن ها ادامه تحصیل بدهید.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر

خوشبختانه دانشگاه جامع علمی کاربردی دو فرصت را جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر پیش روی شما عزیزان قرار داده است. اولین زمان تعیین شده آخرین روزهای ماه مرداد و دومین آنها در ماه بهمن است. پس با توجه به شرایط خود تصمیم به انتخاب یکی از دو فرصت ذکر شده بپردازید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی کامپیوتر بدون کنکور علمی کاربردی

همان طور که واقف هستید، انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر در همان زمان ثبت نام انجام می شود. شما داوطلبان گرامی می توانید از بین کد رشته محل های کامپیوتر موجود در دفترچه انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر 30 کد میانگین 30 عدد را انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما به شما انتخاب بیشتر از 15 کد رشته محل است. زیرا این گونه شانس قبولی خود را افزایش می دهید. پس از به پایان رسیدن عملیات ثبت نام کد رهگیری دریافت شده از سیستم را در دفترچه یادداشت یا برگه ای نوشته و تا زمان اعلام نهایی نتایج در نزد خود حفظ نمایید.

در این مقاله، مبحث انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر را مطرح کردیم. امکان بررسی و مطالعه مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 نیز برای شما دوستان وجود دارد.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *