انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

دانشگاه جامع و شناخته شده غیرانتفاعی به عنوان دانشگاهی غیردولتی در هر سال تحصیلی اقدام به گزینش و جذب دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی و در دوره هایی همچون کاردانی و کارشناسی می کند. سابقه درخشان و اعتبار بالای این مرکز دانشگاهی در جذب دانشجویان در شمار زیادی از رشته های دانشگاهی همه ساله اشخاص بسیاری را به سمت ادامه تحصیل در این مرکز و مؤسسه آموزش عالی هدایت می کند. باید عرض کنیم که ثبت نام و تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون آزمون نیز برای متقاضیان و اشخاصی که مایل به شرکت در این دوره هستند در دوره هایی همانند کاردانی و کارشناسی فراهم شده است. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی سال جاری یعنی سال 97 در ماه گذشته یعنی بهمن ماه انجام گرفت. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید  تا اطلاعات ضروری را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی به دست آورید.

زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور غیرانتفاعی

پیرو مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ دوازدهم دی ماه و همین طور اطلاعیه ای انتشار یافته در 13 دی ماه سال جاری کلیه اشخاص مایل به ادامه تحصیلات دانشگاهی در کلیه رشته محل های معرفی شده در مقطع کاردانی به کارشناسی مراکز دانشگاهی و دانشگاه های غیرانتفاعی غیر دولتی امکان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را دارند. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی تنها به صورت حضوری انجام می شود.
مسئله مورد توجه این که هر فرد متقاضی باید پس از حاضر کردن مدارک درخواستی دانشگاه به مرکز دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کند و امور ضروری را برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را انجام بدهد. مهلت اختصاص داده شده برای انجام ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در سال 97 یک دوره هشت روزه بود که از 16 بهمن ماه شروع شد و تا 23 بهمن ادامه داشت. باید اشاره کنیم که بر طبق مصوبه ذکر شده در بالا پذیرش و گزینش تمامی دانشجویان در این دوره تنها شامل کد رشته هایی هستند که در دوره تمدید مهلت انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی ظرفیت آن ها کامل نشده است و هنوز هم خالی است.
اگر سوالی در رابطه با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

شرایط انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور غیرانتفاعی

باید عرض کنیم شرایط زیادی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی تعیین شده است. اما در این بین شماری از آن ها از اهمیت بیشتری در قیاس با بقیه برخوردار هستند. از جمله این موارد می توانیم به امکان گزینش فقط یک کد رشته محل از جانب فرد متقاضی و داوطلب انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی و همین طور عدم امکان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی بعد از پایان یافتن و زمان آن اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همین طور سایر شرایط در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور غیرانتفاعی

هر یک از متقاضیان و داوطلبان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور غیرانتفاعی باید پیش از انجام ثبت نام و انتخاب رشته در این زمینه مدارک زیر را آماده نمایید.

  • تحویل اصل شناسنامه فرد داوطلب و همین طور آماده کردن دو کپی از کلیه صفحه های آن
  • ارائه اصل کارت ملی شخص خواستار ثبت نام و همچنین تهیه دو برگه کپی از پشت و روی کارت ملی وی
  • تحویل مدرکی مبنی بر وضعیت خدمت مقدس نظام وظیفه برای برادران شرکت کننده

جهت اطلاع از باقی مدارک می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی را در اختیار شما قرار دهند. در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *