آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98

رشته محبوب حسابداری، در میان پرطرفدارترین رشته های مورد تدریس در دانشگاه های ایران قرار دارد. به جرأت می توان گفت که حسابداری در ردیف اولین مشاغل به وجود آمده در دنیاست. در حال حاضر حسابداران عملیات حساب و کتاب در اداره ها و سازمان ها را بسیار آسان تر و توسط کامپیوتر و با نرم افزارهای حسابداری و به شکل کاملاً اینترنتی انجام می دهند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که رشته حسابداری برای نخستین بار در سال 1330 هجری شمسی در دانشگاه های مختلف ایران مورد تدریس قرار گرفت. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 می پردازیم. از این که مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 را برای مطالعه انتخاب کرده اید به خود می بالیم.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98

داوطلبان عزیز باید بدانید که امکان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 تنها در صورت داشتن مدرک فوق دیپلم برای شما عزیزان امکان پذیر است. نکته دیگر اینکه، اگر مدرک کاردانی شما در رشته دیگری به غیر از حسابداری است، هیچ جای نگرانی نبوده و امکان ادامه تحصیل شما در دوره کارشناسی پیوسته رشته حسابداری همواره وجود دارد. خبر خوش اینکه، اگر پس از مدتی متوجه بی علاقگی خود به رشته حسابداری شدید، بدون هیچ مانعی می توانید رشته خود را تغییر دهید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98

باید گفت که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 در مرداد 1398 و دی ماه انجام می گیرد. همه شما داوطلبان متقاضی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 امکان ثبت نام در این رشته بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی را دارید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98

توجه داشته باشید که جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 آماده کردن مدارکی چند الزامی است. از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- 6 قطعه عکس پرسنلی با زمینه سفید رنگ و در اندازه 3×4 2- ارائه کارت معاف شدن از خدمت مقدس سربازی و یا کارت پایان دوره خدمت سربازی برای آقایان محترم 3- تحویل آخرین حکم کارگزینی دریافت شده و یا فیش حقوق ماه اخیر 4- تحویل برگه گواهی اشتغال به کار به همراه مهر و امضاء مدیر شرکت محل اشتغال 5- اصل مدرک فوق دیپلم و یا گواهی موقت در رشته حسابداری و یا سایر رشته های دانشگاهی

نحوه ثبت نام بدون آزمون رشته حسابداری علمی کاربردی 98

دوستان عزیز توجه کنید که برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 فقط باید به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت درخواست خرید اعتباری را مشاهده می کنید. دقت کنید که بدون خرید آن نمی توان اقدام به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 را انجام داد. تهیه لیستی از واحدهای دانشگاهی مورد نظر برای رشته حسابداری قبل از وارد شدن به عملیات ثبت نام می تواند کمک مؤثری به صرفه جویی در وقت و انرژی برای شما دوستان گرامی باشد. در این مقاله، به بررسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 می پردازیم. در صورت تمایل، امکان مشاهده زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی حسابداری 98 نیز وجود دارد. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته حسابداری دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *