آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98

در این مقاله موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری98 پرداخته ایم. یکی از مقاطعی که داوطلبان می توانند بدون کنکور در آن به تحصیل مشغول شود، کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) است. در مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 به موضوعاتی از قبیل زمان، شرایط، نحوه انتخاب رشته و … خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی رشته آبیاری

رشته آبیاری که در دوره کارشناسی کشاورزی اطلاع می شود به شناسایی مراحل مختلف مطالعه، شرکت و بررسی طراحی های پروژه های آبیاری در زهکشی، شناسایی، نحوه بهره برداری، نگهداری و مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی و … می پردازد. در ادامه برخی از دروس رشته آبیاری را مشاهده خواهید کرد: آبهای زیر زمینی، آبیاری عمومی، آمار و احتمالات، استاتیک، اصول ترویج و آموزش کشاورزی، اصول زهکشی، اقتصاد مهندسی، اقتصاد کشاورزی، باغبانی عمومی، بتن و بتن مسلح، تأمین آب مشروب روستاها، زراعت غلات، زمین شناسی، ساختمان های روستایی، رابطه آب و خاک و گیاه، هیدرولوژی آب های سطح، هیدرولیک انهار، کیفیت آب، شیمی عمومی، ریاضیات 1 و 2و 3، خاک های شور و اقلیمی، اقتصاد کشاورزی و …

زمان و نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 آبیاری نیز در دو نوبت انجام می شود. داوطلبان ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه ثبت نام و انتخاب رشته خواهند کرد و داوطلبان ورودی بهمن در دی ماه ثبت نام خود را انجام خواهند داد. برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 ابتدا باید به سایت azmoon.org مراجعه کرده و بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام، ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان ارائه می شود را انجام خواهید داد. معیار پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو سوابق تحصیلی و معدل کتبی است. داوطلبان عزیز در انتخاب رشته خود تعداد محدودی انتخاب خواهند داشت. بنابراین نحوه ی انتخاب رشته و چینش انتخاب ها بر اساس اولویت حائز اهمیت است. داوطلبان برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 بهتر است به عوامل زیر توجه کنند:
  • علاقه مندی به رشته
  • توجه به بازار کار رشته آبیاری در آینده
  • توجه به سطح علمی و جایگاه علمی دانشگاه
  • توجه به مسیر و محل دانشگاه ها
  • شناخت کامل رشته
  • توجه به سوابق تحصیلی و سطح علمی دانشگاه
اما در هنگام انتخاب رشته آزاد به این نکته توجه کنید که امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام برای شما وجود ندارد. بنابراین نیاز است با دقت به انتخاب رشته بپردازید. نکته ی دیگری که نباید فراموش شود عدم انتقالی در این دوره است. بنابراین نیاز است ابتدا راجع به دانشگاه و رشته مورد نظر خود اطلاعات کافی کسب کنید و بعد انتخاب رشته انجام دهید. داوطلبان عزیز می توانید بعد از مطالعه مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد آبیاری 98 به مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 . مراجعه کنید. پیشنهاد میکنیم برای موفقیت بیشتر در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آبیاری 98 ، انتخاب رشته خود را به مشاوران خبره و با سابقه آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *