اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نیمه دولتی در ایران شناخته شده که از سال 1370 هجری شمسی فعالیت خود را به صورت مستمر آغاز کرده است. با وجود بیش از 1000 مرکز آموزشی در سطح کشور که 200 مورد از آنها در کلان شهر تهران تأسیس شده اند می توان پیشرفت های روز افزون و رو به جلوی دانشگاه علمی کاربردی را به عینه مشاهده کرد.

باید بگوییم که هدف اصلی از راه اندازی این مؤسسه آموزش عالی به نام چیزی نبوده به جز بالاتر بردن آگاهی و دانش و افزایش توانمندی های آن ها در رشته و مشاغل مختلف که خود اهمیت بسزایی در توسعه و ترقی ممکلت دارد. باید بدانید که رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها در دو دوره کاردانی و کاردانی به کارشناسی ارائه می شود.

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هنوز انتشار نیافته و باید تا اواخر ماه مرداد صبر کرد. در مورد اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی نیز باید گفت که زمان آن طبق اعلام مسئولین سازمان سنجش نیمه دوم شهریورماه خواهد بود. با توجه به اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در ماه آینده یعنی شهریورماه این مقاله را به این مبحث اختصاص داده ایم. با مطالعه این مقاله تمامی جزئیات لازم در مورد نحوه اطلاع از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را خدمتتان بیان می کنیم.

نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

باید به اطلاعتان برسانیم که اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی فقط به صورت اینترنتی و به وسیله مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش انجام می گیرد. در این قسمت تمامی مراحل مشاهده اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را برای شما دوستان توضیح می دهیم. بعد از ورود به سایت سازمان سنجش و از طریق منوی موجود در سمت راست سایت به قسمت جامع علمی کاربردی وارد شده و روی لینکی تحت عنوان “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 1397” کلیک نمایید. پس از باز شدن صفحه جدید تصویر داده شده در زیر را مشاهده خواهید کرد. اگر دقت کنید با توجه به تصویر دو شیوه متفاوت جهت مشاهده و اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در اختیار شما دوستان گرامی گذاشته شده است. در اینجا مطابق نیاز شما نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی توسط این دو شیوه را شرح خواهیم داد.

اولین روش مشاهده اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی به وسیله شماره شناسنامه و شماره پرونده داوطلب است. اگر قصد مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی از این روش را دارید، تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن شماره شناسنامه و شماره پرونده در فیلدهای مربوطه و سپس درج کد امنیتی داده شده است. بعد از این کار نتایج قابل مشاهده هستند. ب

اید خاطرنشان کنیم که شماره پرونده را می توانید در رسید ثبت نامی خود پیدا کنید. اما در صورت عدم دسترسی به شماره پرونده امکان مشاهده و اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی از طریق وارد کردن اطلاعات شخصی نیز برایتان وجود دارد. به این صورت که شما عزیزان می توانید با وارد کردن مواردی شامل شماره شناسنامه و نام و نام خانوادگی نتیجه ی قبولی خود را ببینید.

نکته بسیار مهم این که اطلاعات درخواست شده باید دقیقاً همان هایی باشد که در زمان ثبت نام در کنکور علمی کاربردی وارد شده بود. مثلاً اگر در زمان ثبت نام یا نام خانوادگی دو بخشی خود را با انداختن فاصله بین آن ها تایپ کرده بودید، در اینجا هم باید به همان صورت آن را بنویسید. در صورتی که با هیچ کدام از دو روش گفته شده موفق به مشاهده نتایج خود نشدید، از طریق ثبت نام درخواست بازیابی شماره پرونده از قسمت پاسخگویی به سؤالات سایت سازمان سنجش می توانید این مشکل را حل کنید.

در این مقاله، بحث اعلام نتایج کارداین به کارشناسی علمی کاربردی را پیش کشیدیم. در صورت تمایل، می توانید مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 97 را نیز نگاهی بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *