آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 99

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 99

  در این مقاله به اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 99 پرداخته ایم. دانش آموزان استان خراسان شمالی می توانند برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نمونه دولتی، نحوه ی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون ، شهریه مدارس نمونه دولتی، اعتراض به نتایج آزمون و … در این مقاله با ما همراه باشند و میتوانید با مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره مند شوید. با توجه به رقابت دانش آموزان برای حضور در مدارس نمونه دولتی به دلیل امکانات بهتر از مدارس دولتی از لحاظ علمی و رفاهی برای دانش آموزان در کنار شهریه پایین تمایل دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی در سال های اخیر افزایش یافته است. اگر از زمان ثبت نام کتاب اطلاع ندارید روی لینک آبی کلیک کنید.


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی

زمان دقیقی برای اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی مشخص نشده است. اما با توجه به سال های گذشته انتظارم ی رود 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج در سایت hoosh.medu.ir برای پایه تحصیلی ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه تحصیلی نهم به دهم قرار گیرد. لازم به ذکر است نتایج آزمون به صورت استان به استان مشخص خواهد شد و زمان انتشار نتایج هر استان ممکن است متفاوت باشد. بنابراین تان نهایت 3هفته بعد از آزمون نتایج تمامی استان ها بر وب سایت گفته شده قرار خواهد گرفت.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خراسان شمالی در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
در اینجا باید خدمت شما دوستان دانش آموز عرض کنیم که از چندی پیش تا به حال دیگر آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در میان آزمون های ورودی مدارس ایران دیده نمی شود و این امتحان به طور کلی حذف گردید. اگر پرسشی در رابطه با دلیل حذف این آزمون در ذهنتان به وجود آمده است و یا به دنبال کسب اطلاع از جایگزین احتمالی آزمون مهم نمونه دولتی ششم به هفتم در مدارس کشور هستید می توانید با مشاوران آیدانیتو و یا بخش مشاوره تحصیلی تلفنی تماس حاصل فرمایید.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در وب سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان شمالی به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی

برای مجاز شدن به ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی برخورداری از شرایط اولیه از الزامات ورود به این مدارس می باشد:
  • شرط ثبت نام در پایه ششم به هفتم کسب نمره خیلی خوب (یا تنها 1 خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون بررسی همین شرط در نیمسال دوم می باشد.
  • شرط ثبت نام در پایه نهم به دهم معدل بالای 17 در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون بررسی همین شرط در نیمسال دوم می باشد.

شهریه مدارس نمونه دولتی

همان طور که گفته شد تعداد داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی زیاد است و دلیل این تعداد علاقمند، وجود سطح علمی بالا، شرایط رفاهی مطلوب و کادر مجرب و با سابقه در کنار شهریه بسیار مناسب مدارس نمونه دولتی است. شهریه مدارس نمونه دولتی با توجه به ساعت های ارائه شده برای کلاس فوق برنامه و … و پایه های تحصیلی متفاوت، مختلف است. اما به طور حدودی می توان گفت شهریه مدارس نمونه دولتی از پایه ابتدایی تا پیش دانشگاهی بین 2.5 میلیون تومان الی 6 میلیون تومان می باشد.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی

هر ساله فرصتی داده می شود تا دانش آموزانی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، اعتراض خود را ثبت کنند. زمان دقیق اعتراض به نتایج 99 مشخص نشده است. اما به طور کلی می توان گفت 3 الی چهار روز بعد از اعلام نتایج، امکان ثبت اعتراض وجود خواهد داشت.

نکاتی جهت موفقیت در ورود به مدارس نمونه دولتی

  1. داشتن برنامه ریزی صحیح با کمک مشاوران
  2. توجه به زمان مراحل مختلف (زمان ثبت نام، زمان آزمون و … زمان اعلام نتایج، زمان اعتراض به نتایج و …)
  3. انتخاب مدارس بر اساس سطح علمی دانش آموز
در طول سال با آزمون هایی که انجام داده اید، می توانید از سطح علمی خود مطلع شوید. سعی کنید در انتخاب مدارس تراز و رتبه قابل قبول مدارس را به دست آورید و با توجه به سطح علمی خود نام مدارس را وارد کنید.
به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم  پس از مطالعه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 99 مقاله  نمونه سؤالات نمونه دولتی نهم به دهم 98  را نیز مطالعه کنند.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 99 ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *