آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی  پزشکی – بیوالکتریک 99
انتخاب رشته دکتری, مهندسی پزشکی-بیوالکتریک

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی  پزشکی – بیوالکتریک 99

 

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی  پزشکی – بیوالکتریک 98

با توجه به مشخص شدن نتایج آزمون دکتری در این مقاله به موضوع کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی پزشکی 99 پرداختیم تا با مشاهده ی آن در تصمیم گیری، انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه، دقیق تر عمل کنید. رشته مهندسی پزشکی – بیوالکتریک، علم گسترده ای می باشد و در تعریف مختصری می توان گفت، علم مهندسی پزشکی – بیوالکتریک، علم استفاده از اصول الکتریک و مغناطیسی در حوزه پزشکی است. در واقع این رشته با دیدگاه مهندسی پزشکی در گرایش های دیگر رشته ها از قبیل برق و کامپیوتر، پیش می رود. ساخت تجهیزات پزشکی، نصب و راه اندازی دستگاه ها، کمک در به کارگیری بهینه از دستگاه ها، مسئولیت های فنی و مهندسی بیمارستان از جمله معرفی از وظایف مهندسی پزشکی – بیوالکتریک می باشد. در چند سال اخیر شاهد افزایش گرایش دانشجویان به این رشته بودیم. بنابراین در این مقاله سعی کردیم به موضوع کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی پزشکی – بیوالکتریک بپردازیم. با مشاهده کارنامه داوطلبان دکتری مهندسی پزشکی – الکتریک سال های گذشته دید واضح تری در تراز و رتبه قبولی در دانشگاه ها داشته باشید.


رتبه و تراز قبولی داوطلبان دکتری مهندسی پزشکی – بیوالکتریک

لازم است نکاتی را را قبل از مشاهده کارنامه یکی از داوطلبان مهندسی پزشکی – بیوالکتریک، بدانید. در ابتدا بهتر است تعریفی از رتبه و تراز را داشته باشیم تا تفاوت این دو را بهتر درک کنید.

رتبه چیست؟

رتبه در اصل جایگاه داوطلب در بین تعداد شرکت کنندگان دکتری مهندسی می باشد.

تراز چیست؟

تراز سطح علمی داوطلب را مشخص می کند. تراز قبولی در سال های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمی توان تراز ثابتی را تعیین کرد. در نکته ی بعدی این است که تراز دانشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. هر دانشگاه برای جذب دانشجو تراز خاصی برای خود مشخص می کند. از این رو برای پذیرفته شدن در دانشگاه ها، تراز داوطلب بررسی می شود و در صورتی که تراز قابل قبول دانشگاه را کسب نماید، دعوت به مصاحبه می شود. در ادامه به بررسی کارنامه یکی از داوطلبان دکتری مهندسی پزشکی – بیوالکتریک می پردازیم.

بررسی کارنامه دکتری مهندسی پزشکی – بیوالکتریک

درصد دروس زده شده :

شمارهنام درسنمره 33.3- الی 100
1زبان تخصصی انگلیسی0
2ریاضیات مهندسی0
3مدار های الکتریکی 1 و 20
4الکترونیک 1 و 20
5سیگنال و سیستم0
6مقدمه ای بر فیزیک و مهندسی پزشکی1.6-
همانطور که مشاهده می کنید، وضعیت درصد دروس نام برده شده در جدول 0 و  1.6- می باشد. در ادامه نتیجه کنکور دکتری و دانشگاه پذیرنده را مشاهده کنید.
نتیجهقبول سهمیه در انتخاب 1
رشته / محلمهندسی پزشکی – بیوالکتریک / واحد علوم و تحقیقات
داوطلب دکتری مهندسی پزشکی – بیوالکتریک در دانشگاه واحد علوم و تحقیقات پذیرفته شده است. و حالا نمره و رتبه داوطلب و تراز قبولی دانشگاه را مشاهده کنید.
انتخابرشتهدانشگاهنمره کلرتبه کلتوضیحات
1مهندسی پزشکی – بیوالکتریکواحد علوم تحقیقات4661828قبول

  همانطور که مشاهده می کنید، داوطلب در انتخاب اول خود با درصد های گفته شده، رتبه 828 و تراز 4661 را کسب کرده است و در واحد علوم تحقیقات پذیرفته شده است. آخرین نفر پذیرفته شده در همان سال در دکتری مهندس پزشکی – بیوالکتریک دانشگاه علوم تحقیقات با تراز 4503 و رتبه 922 بوده است. بنابراین داوطلبانی که تراز بالاتر از 4503 را کسب کرده بودند، تراز قبولی را بدست آوردند.

دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی شیمی-بیوالکتریک

موضوع مهمی که پیش از انتخاب رشته دکتری مهندسی شیمی بیوالکتریک باید به آن توجه کنید بحث شناخت دانشگاه های پذیرنده دکتری این رشته تحصیلی است. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید بر روی راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند و پربار مشاوران آیدانیتو حساب باز کینید. با آن ها تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خود را از آن ها بخواهید.
در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی  پزشکی – بیوالکتریک پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری مهندسی پزشکی بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی  پزشکی – بیوالکتریک ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *