آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق – الکترونیک
انتخاب رشته دکتری, مهندسی برق-الکترونیک

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق – الکترونیک

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق – الکترونیک

با توجه به مشخص شدن نتایج آزمون دکتری در این مقاله به موضوع کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق- الکترونیک پرداختیم. تا با مشاهده ی کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق- الکترونیک در تصمیم گیری انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه دقیق تر عمل کنید. همانطور که میدانید رشته مهندسی برق – الکترونیک، طراحی آنالوگ و مدارهای دیجیتال را شامل می شود و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. مفهوم سلف و خازن و مقاوت در ذهن ما نمادی از رشته الکترونیک می باشد. رشته ی برق از جمله رشته هایی پرطرفدار در مقطع دکتری می باشد که قبولی در آن نیازمند تلاش و سطح علمی بالای داوطلب می باشد. اطلاع از کارنامه و رتبه قبولی رشته دکتری مهندسی برق –الکترونیک، می تواند در ورود به دانشگاه در مقطع دکتری بسیار تأثیرگذار باشد. از این رو برای موفقیت شما داوطلبان عزیز  در ادامه مقاله راجع به کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق- الکترونیک صحبت خواهیم کرد. با مشاهده کارنامه داوطلبان دکتری مهندسی برق- الکترونیک سال های گذشته دید درستی راجع به تراز و رتبه خود کسب کنید.


تراز و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق- الکترونیک:

در ابتدا لازم است نکاتی را راجع به تراز و رتبه گفته شود و تفاوت رتبه و تراز و تأثیرگذاری این دو در قبولی دانشگاه ها را مشاهده کنید.
رتبه چیست؟
رتبه در اصل به جایگاه داوطلب در بین تعداد شرکت کنندگان دکتری مهندسی می باشد.
تراز چیست؟
تراز تفاوت سطح علمی داوطلبان را به نمایش می گذارد. تراز قبولی ممکن است در سال های مختلف و رشته های مختلف متفاوت باشد و این به سطح علمی شرکت کنندگان بستگی دارد. از این رو برای پذیرفته شدن در دانشگاه ها، تراز داوطلب بررسی می شود و نه رتبه ی کسب شده در آزمون دکتری. تراز قبولی در دانشگاه های مختلف سراسری و آزاد با یکدیگر متفاوت است داوطلبان دکتری با توجه به تراز کسب کرده ی خود در آزمون دکتری، دانشگاه هایی که احتمال قبولی در آنها را دار ند انتخاب کنند. برای این کار بهتر است به کارنامه و ظرفیت های دانشگاه های ارائه دهنده رشته مورد نظر  رجوع کنند. با توجه به این که آنالیز کارنامه های داوطلبان سال های گذشته کار دشواری است، توصیه میکنیم به مشاوران تحصیلی مراجعه فرمایید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق – الکترونیک ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

محدوده تراز قبولی روزانه 97

تراز قبولی بدبینانه

تراز قبولی منطقیتراز قبولی خوشبینانه
4110-49995110-6330

3718-4999

برای فهم بیشتر راجع به ترازهای کسب شده، 3 دسته تراز در گروه های بدبینانه، منطقی و خوشبینانه مشخص کرده ایم. داوطلبان دکتری مهندسی برق – الکترونیک توجه کنند می توانند تراز کسب شده را در دست های مشخص شده قرار دهند تا حدود وضعیت قبولی خود را حد بزنند.
تراز بدبینانه دکتری برق الکترونیک:
داوطلبانی که تراز آنها 480 الی 5115 بوده است، شانس کمتری در قبولی در دوره روزانه را خواهند داشت.
تراز منطقی:
داوطلبانی که تراز آنها 5110 الی 6330 می باشد، می توانند به قبولی در مرحله اول دانشگاه ها امیدوارتر باشند.
تراز خوشبینانه:
داوطلبانی که تراز آنها 3718 الی 4999 می باشند، تراز بسیار خوبی کسب کرده اند و شانس قبولی آنها بیشتر می باشد. داوطلبان عزیز دقت کنید تراز قبولی در دانشگاه های سراسری متفاوت و دوره های دیگر متفاوت می باشد.
در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق – الکترونیک پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری مهندسی برق بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق – الکترونیک ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *