آیدانیتو > کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت


کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت
دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 تاکنون مورد توجه دانشجویان در رشته های مختلف قرار گرفته و این دانشگاه در حال حاضر امید بسیاری از داوطلبان دانشگاه است که البته در سال های گذشته بدون کنکور هم در این دانشگاه پذیریش انجام شد.
بنابراین پذیرش در دانشگاه آزاد چندان کار دشواری نیست چرا که این داوطلبان که در کنکور پذیرفته نشوند می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه شوند. و اما رشته های مدیریتی که در حال حاضر در گرایش های مختلفی ارائه می شود، رشته ای پر کاربرد و پرطرفدار است، اگر مسئولین واحدهای صنعتی و…. فارغ التحصیلان رشته های مربوط به حوزه کاری خود باشند موفقیت بیشتری در صنایع به دست می آید بنابراین می توان گفت، نیاز به متخصصان و فارغ التحصیلان مدیریت مورد توجه قرار می گیرند. از مهم ترین مسئولیت های کاری فارغ التحصیلان مدیریت تحلیل مسائل و رفع مشکلات موجود در مجموعه است. حتی برای کارشناسی ارشد بدون کنکور هم میتوانید اقدام کنید.
رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، و… از جمله رشته های مدیریتی دانشگاه آزاد محسوب می شوند.
داوطلبان دوره کاردانی می توانید برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های مدیریتی ادامه تحصیل دهند. در این مقاله کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت را مشاهده می کنند.
شرایط شرکت در کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت
داوطلبانی که تصمیم دارند بدون شرکت در کنکور در رشته های مدیریت ادامه تحصیل دهند باید از شرایط لازم برای مجاز شدن در کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت برخوردار باشند. در ادامه این شرایط را مشاهده می کنید.
  • اعتقاد به دین اسلام
  • عدم عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران مانند هر گونه مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران، تبلیغ ماتریالیسم و ادیان ساختی و…
  • عدم فساد اخلاقی و مواد مخدر
  • داشتن توانایی روحی و جسمی مناسب برای تحصیل در رشته های مدیریت
  • رعایت کامل مقررات دانشگاه آزاد اسلامی
  • عدم وجود منع تحصیلی از نظر نظام وظیفه برای آقایان
و اما شرایط اختصاصی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت که مربوط به مدارک تحصیلی داوطلبان می شود را در ادامه مشاهده کنید.
  • برخورداری از مدرک کاردانی پیوسته و یا کاردانی ناپیوسته و یا کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی.
  • داشتن گواهینامه کاردانی رشته های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت
کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد رشته های مدیریت
معیار پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته های مدیریت که خدمت شما معرفی شد، سوابق تحصیلی( معدل دوره کاردانی) داوطلبان است.
در مقطع کارشناسی ناپیوسته در صورتی که رشته کاردانی و رشته انتخابی در این مقطع همخوانی داشته باشد ضریب 100 و در صورت مغایرت ضریب 70 ( ضریب تأثیر معدل ) در نظر گرفته می شود.
 هر اطلاعاتی که لازم است از پرستاری بدون کنکور بگیرید را میتوانید از مشاوران آیدانیتو بخواهید.
نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت
برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت ابتدا باید کارت اعتباری به مبلغ 40000 تومان تهیه کنید و بعد وارد سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوید، تمامی مراحل از لحظه خرید کارت اعتباری تا دریافت رسید ثبت نام و انتخاب 20 کد رشته در وب سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود.
برای اطلاع بیشتر بعد از مقاله ی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت مقاله اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 را مطالعه کنید.
اگر سؤالی پیرامون کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *