آیدانیتو > کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع


کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع
دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر با پذیرش بدون کنکور دانشجویان در رشته های مختلف از انتخاب های اکثریت داوطلبان قرار گرفته است. همان طور که می دانید ، پذیرش در دانشگاه آزاد آن هم بدون نیاز به کسب رتبه در آزمون ، ساده ترین راه ورود به دانشگاه است. برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور از مشاوران آیدانیتو مشورت بگیرید.
پذیرش دانشجو در این دوره بر اساس سوابق تحصیلی آن ها انجام می شود، اما از آن جایی که تعداد ظرفیت های دانشگاه آزاد نسبتاً بالا است، بنابراین اکثریت داوطلبان در انتخاب خود موفق به پذیرش می شوند. با مقاله کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع همراه ما باشید.
یکی از رشته هایی که مورد توجه برخی داوطلبان قرار گرفته است، صنایع است. صنایع در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شامل رشته های زیر می شود:
  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری صنایع غذایی- شیر و فراورده های لبنی
  • مهندسی تکنولوژی صنایع نساجی
  • مهندسی فناوری صنایع غذایی- صنعت قند
برای انتخاب بهترین رشته باید ابتدا از شرایط کاری هر یک از صنایع معرفی شده مطلع شوید و رشته ای را انتخاب کنید، که هم علاقه مندی و هم بازار کار مناسب در آن وجود داشته باشد.
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع
دانشگاه آزاد در هر دو نیمسال اول و دوم دانشجو می پذیرد. بنابراین داوطلبانی که قصد دارند ، در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل بدهند، می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند.
ثبت نام ورودیان مهر ماه در اواسط مرداد ماه و ثبت نام ورودیان بهمن در اواخر آذر ماه انجام می شود.
نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع
با آغاز دوره ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع وارد وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوید و ابتدا دفترچه منتشر شده را دانلود و رشته ها و کد رشته های مورد نظر را اولویت بندی کنید.
برای ورود به مرحله ثبت نام باید ابتدا مبلغ ثبت نام را واریز کنید و با وارد کردن شناسه و رمز ثبت نام وارد صفحه ی خود شوید و اطلاعات خواسته شده را که شامل اطلاعات فردی، معدل کتبی دوره کاردانی می شود را درج کنید، در انتها بایستی 20 کد رشته را که اولویت بندی کردید، از شماره یک تا بیست درج کنید. 
هر اطلاعاتی که لازم است در زمینه پرستاری بدون کنکور بدانید میتوانید با کلیک روی لینک آبی پیدا کنید.
شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع
داوطلبان عزیز ابتدا باید شرایط لازم برای شرکت در کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع را داشته باشند، در ادامه این شرایط را مشاهده کنید.
از جمله شرایط عمومی مورد نیاز در تمامی مقاطع از جمله کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد ، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد قبول کشور، عدم اعتیاد به مواد مخدر و فساد اخلاقی، عدم دشمنی با نظام حاکم بر جامعه می باشد.
داوطلبان مرد باید از نظر قوانین نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

از جمله شرایط اختصاصی مهم داشتن مدرک کاردانی است.

اگر مدرک کاردانی داوطلبان در رشته های نامرتبط با رشته صنایع ارشد، حداقل ضریب تایید 70 برای آن ها در نظر گرفته می شود، در غیر این صورت ضریب 100 به آن ها تعلق می گیرد.
همچنین پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع مقاله دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی  را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در خصوص کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد صنایع دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *