آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع
کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع


کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع
با وجود آمدن روش جدید در پذیرش دانشجو، متقاضیان بیشتری در رشته های مورد علاقه ی خود وارد دانشگاه می شوند، بررسی سوابق تحصیلی روشی است که می تواند داوطلبان را بدون کنکور نیز وارد دانشگاه کند.
صنایع از رشته هایی است که در سال های اخیر بسیار به گوش می رسد و دلیل محبوبیت داوطلبان برای تحصیل در رشته صنایع، افزایش و بهبود وضعیت خدمات و سودآوری است رشته صنایع از رشته های گروه مهندسی است که در واقع تلفیقی از دانش مهندسی، ریاضیات، اقتصاد و مدیریت می باشد. البته صنایع از رشته های جدید الورود به دانشگاه هاه نیست این رشته از سال 47 وارد دانشگاه ها شد.
در حال حاضر یکی از دانشگاه هایی که رشته ی صنایع را ارائه می کند، دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی است، دانشگاه غیرانتفاعی زیر نظر وزارت علوم قرار دارد و از دانشگاه های معتبر محسوب می شود.
با توجه به مطالب گفته شده می توانید جزئیات کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع را در ادامه مشاهده کنید.
شرایط کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع
همان طور که گفته شد تنها راه تحصیل در رشته صنایع غیرانتفاعی شرکت در کنکور نیست اگر از شرایط کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع برخوردار باشید می توانید از این فرصت استفاده کنید.
  • مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات فناوری
  • برخورداری از شرایط عمومی از قبیل عدم اعتیاد، عدم فساد اخلاقی و…
  • داشتن برگ نظام وظیفه ( معافیت تحصیلی و یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم)
از جمله شرایطی است که داوطلبان باید از آن برخوردر باشند، در ادامه زمان برگزاری کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع را مشاهده می کنید.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود. در واقع نیمه دوم مرداد ماه زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع است. حتی میتوانید برای پرستاری بدون کنکور هم اقدام کنید.
نحوه شرکت در کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع
برای شرکت در کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع لازم است وارد وب سایت سازمان سنجش شده و ثبت نام و انتخاب رشته ی این مرحله را انجنام دهید.
ابتدا لازم است دفترچه انتخاب رشته مؤسسات و دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه کنید و از اطلاعات لازم و نحوه ی پذیرش مطلع شوید.
کارت اعتباری را تهیه کرده با وارد کردن اطلاعات خواسته شده وارد مرحله ثبت نام و انتخاب رشته شوید، شما مجاز به وارد کردن 150 انتخاب هستید اگر قصد دارید در رشته صنایع پذیرفته شوید انتخاب های اولیه ای خود را به این رشته اختصاص دهید. دریافت کد رهگیری در پایان نشانه انجام کامل انتخاب رشته شما خواهد بود.
نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع
نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی در نیمه ی شهریور ماه است که می توانید از طریق سایت سازمان سنجش از نتیجه کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع مطلع شوید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه کنید.
اگر سؤالی پیرامون کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *