بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری






کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری

در این مقاله به موضوع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری خواهیم پرداخت. اگر در کنکور سراسری 97 موفق به قبولی نشده اید و از سوابق تحصیلی خوبی برخوردار هستید.، نگران نباشید باید بگوییم هنوز تمام فرصت های خود را از دست نداده اید و سوابق تحصیلی شما در این شرایط می تواند کمک بزرگی به شما کند و یا داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند، می توانند بدون نگرانی و تشویش بدون شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند. در هر دسته گفته شده که همیشه با مطالعه مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری می توانید شرایط شرکت در رشته های کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) بدون کنکور مطلع شوید.

دانشگاه های سراسری پذیرنده کارشناسی ناپیوسته

دانشگاه سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بدون کنکور دانشجو جذب می کند. اما برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری 97 شرایطی لازم است که در ادامه مشاهده می کنید:

شرایط اختصاصی کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

داوطلبانی که قصد دارند برای دریافت مدرک لیسانس از مقطع کاردانی به کارشناسی بروند، می توانند بدون آزمون و در صورت برخورداری از شرایط زیر در ثبت نام کاردانی به کارشناسی شرکت کنند. برخورداری از مدرک کاردادنی مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهم ترین شرط پذیرش است. داوطلبانی که مدرک کاردانی دارند با توجه به معدل کتبی مقطع کاردانی ثبت نام و پذیرش خواهند شد.

 

شیوه های پذیرش کارشناسی ناپیوسته

پذیرش در کارشناسی ناپیوسته از طریق شیوه هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، انجام می شود: 1- شیوه متمرکز (شرایط ویژه) 2- شیوه متمرکز (عادی) 3- شیوه نیمه متمرکز شیوه های متمرکز عادی : با معیار سوابق تحصیلی و کد رشته های انتخابی داوطلبان در فرم انتخاب رشته که به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شد، پذیرش می کند. شیوه متمرکز ویژه : برخی از رشته ها از شرایط خاصی برخوردار هستند که بعد از سنجش معدل داوطلبان باید مرحله مصاحبه و معاینه را نیز پشت سر بگذرانند. شیوه نیمه متمرکز: برخی از رشته هایی که به مصاحبه و معاینه نیاز دارند، از این طریق گزینش می شوند و در واقع پذیرش داوطلبان به مصاحبه و نتیجه معاینه بستگی خواهد داشت. داوطلبان عزیز می توانند در گروه آزمایشی های مختلف ریاضی، تجربی، انسانی و … شرکت کنند. در ضمن باید بگوییم نحوه ی ورود شما (بدون کنکور) در مدرک و شهریه در نظر گرفته شده تفاوتی ایجاد نمی کند و این دسته از داوطلبان مانند سایر افرادی که با کنکور در دانشگاه ها پذیرفته شده اند، خواهند بود. داوطلبان متقاضی کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری قبل از انتخاب رشته و ثبت نام بهتر است دفترچه منتشر شده در سایت سازمان سنجش را مطالعه کنند. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری 97 به مقاله بدون کنکور علمی کاربردی 97 مراجعه کنند. برای انتخاب رشته و اطلاع از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور سراسری 97 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *