آیدانیتو > پزشکی و پیراپزشکی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

پزشکی و پیراپزشکی استرالیا


پزشکی و پیراپزشکی استرالیا
استرالیا به عنوان کشوری توسعه یافته و مدرن به لحاظ وسعت ششمین کشور بزرگ در دنیا به شمار می رود. علاوه بر طبیعت بکر و آب و هوایی بی نظیر، شرایط اقتصادی و اجتماعی عالی نیز در این کشور به چشم می خورد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که استرالیا رتبه چهارم جهان را از نظر شادی به خود اختصاص داده و این موضوع از کیفیت بالای زندگی در این کشور نشأت می گیرد. در حال حاضر، شاهد وجود دانشگاه هایی معتبر و با امکانات عالی در شهرهایی همچون ملبورن، آدلاید، پرت سیدنی، بریزبن و تانزویل در استرالیا هستیم. تعداد زیادی از این دانشگاه ها امکان تحصیل پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی استرالیا را برای شما دوستان فراهم می کنند. در نتیجه، افراد بسیاری به جهت سطح بالای زندگی و درآمد بالای حاصل از این رشته ها، تمایل بسیاری به ادامه تحصیل در پزشکی و پیراپزشکی استرالیا دارند. در این مقاله، به بحث و اظهار نظر در مورد پزشکی و پیراپزشکی در استرالیا برای شما دوستان می پردازیم، پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید را در ارتباط با پزشکی و پیراپزشکی استرالیا به دست آورید.
مزیت های تحصیل پزشکی و پیراپزشکی استرالیا
به طور قطع به یقین، تحصیل در رشته پزشکی و پیراپزشکی استرالیا با مزیت هایی نیز همراه است. از جمله این مزایا می توان به امکانات بالای مراکز دانشگاهی جهت دانشجویان بین المللی، ادامه تحصیل در پیشرفته ترین و بهترین دانشگاه های دنیا و مطالعه دروس این دو رشته به زبان انگلیسی اشاره کرد.
شرایط تحصیل پزشکی و پیراپزشکی استرالیا
باید بگوییم که شرایط تحصیل در رشته پزشکی و پیراپزشکی استرالیا همانند سایر کشورهای دنیا، خاص بوده و تمامی دانشگاه های ارائه دهنده این دو رشته سعی در ارائه آموزشی با کیفیت را در این دو رشته به دانشجویان را دارند. در طول دوره تحصیل در رشته پزشکی و پیراپزشکی استرالیا ، کلیه دروس شما به زبان انگلیسی است. تمامی افراد متقاضی تحصیل در پزشکی و پیراپزشکی استرالیا باید مدرک آیلتس با نمره هفت را دارا باشند. نکته بسیار مهم این که امکان ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی استرالیا به صورت تخصصی تنها با دارا بودن مدرک کارشناسی در رشته های علوم تجربی یا علوم پایه همچون شیمی یا زیست امکان پذیر بوده و به هیچ وجه با داشتن مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نمی توان اقدام به تحصیل در یکی از این دو رشته و در دانشگاهی معتبر در استرالیا کرد. با اخذ پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و پیراپزشکی استرالیا ، فرد باید در امتحانی به نام Umate یا Gamsat شرکت کند و در صورت کسب نمره قبولی امکان شرکت در مصاحبه برایش فراهم می شود. طول دوره تحصیل در پزشکی و پیراپزشکی استرالیا در حدود چهار تا شش سال بوده که بسته به نوع دانشگاه محل تحصیل تفاوت هایی بین آن ها دیده می شود. تحصیل در مقطع ارشد بدون کنکور مستلزم دانش و آگاهایی است که میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل نمائید و این علم را پیدا کنید.
بورسیه دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی استرالیا
باید بدانید که استرالیا جهت رفاه حال دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی استرالیا اقدام به اعطای بورسیه تحصیلی پزشکی و پیراپزشکی به افراد می کند. در زیر اشاره ای هر چند مختصر به هر یک از این انواع بورسیه برای شما دوستان عزیز می کنیم.
بورسیه تحصیلی تایمز

 این نوع بورسیه از جانب مؤسسه تایمز به تمامی دانشجویانی که شرایط ضروری را دارا باشند، تعلق می گیرد.
کمک هزینه تحصیلی جهت دانشجویان بین المللی

 دولت استرالیا این نوع بورسیه را به تمامی دانشجویان واجد شرایط اهدا می کند، تا مشکلی از جهت مالی برای ادامه تحصیل خود در دانشگاه ها نداشته باشند.
بورسیه تحصیلی TAFENSW

بورسیه تحصیلی TAFENSW به همه دانشجویانی که از نظر دانشگاه محل تحصیل شرایط لازم را دارند و البته پس از طی دو ترم تحصیل داده می شود.
در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با پزشکی و پیراپزشکی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تحصیل در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه پزشکی و پیراپزشکی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *