انواع اختلال, پزشکی بدون آزمون, پزشکی بدون آزمون پردیس

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل
دانشگاه بین الملل از جمله به نام ترین و بهترین دانشگاه ها در ایران بوده که هر ساله استقبال خوبی از تحصیل در رشته های مختلف آن به عمل می آید. باید بگوییم که هدف اولیه از راه اندازی این دانشگاه، پذیرش تعدادی دانشجو از کشورهای خارجی بود. حتی اختصاص نام بین الملل به این دانشگاه نیز برگرفته از همین موضوع است. البته متأسفانه مسئولین دانشگاه های بین المللی به این هدف مهم خود نرسیده و جذب دانشجو تنها از میان داوطلبان ایرانی صورت گرفت. باید بگوییم که به تازگی نام دانشگاه بین الملل به پردیس های خودگردان تغییر یافته است. این دانشگاه های خودگردان به عنوان شعبه هایی از دانشگاه های سراسری در میان مردم جامعه شناخته شده اند. در حقیقت این دانشگاه همان دانشگاه های دولتی هستند که با عوض کردن اسم خود به پردیس خودگردان اقدام به ایجاد شعباتی چند و گزینش دانشجویان می نمایند. به عنوان مثال دانشگاه شهید بهشتی پردیس خودگردان این دانشگاه را نیز شامل می شود. تا چند سال پیش نحوه پذیرش پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل متفاوت بوده و تنها از طریق گذراندن 72 واحد درسی دانشگاه در کشوری خارجی و سپس بازگشت به ایران و پی گیری ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های بین المللی امکان پذیر بود. البته این نکته بسیار مهم است که دانشگاه خارجی که برای تحصیل به آنجا مراجعه می کردید نیز باید به تأیید کامل وزارت علوم و وزارت بهداشت می رسید. اما این قانون از سال 2019 میلادی دیر اجرایی نبوده و شاهد تغییر آن هستیم. این خبری است که مطابق آخرین قوانین تصویب شده به تازگی منتشر شده است. باید بگوییم که اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان دانشگاه های پردیس از میان داوطلبان گروه تجربی و در گروه پزشکی هستند. در این مقاله، به بحث در مورد پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل پرداخته ایم و قوانین تغییر یافته در موردپزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل را خدمت شما دوستان بیان می داریم.

نقش سوابق تحصیلی در پذیرش پزشکی بدون کنکور
وقتی که کنکور، به عنوان معیار اصلی پذیرش، وجود ندارد، سوابق تحصیلی نقش بسیار پر رنگی در قبولی تان خواهد داشت. اما با توجه به اینکه عوامل دیگری مانند پرطرفداری رشته نیز در قبولی تان تاثیرگذار است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از میزان تاثیر سوابق تحصیلی تان در قبولی و همچنین اطلاعاتی راجع به پرستاری بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از میزان تاثیر معدل خود در پذیرش پزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 
شهریه پزشکی بدون کنکور
وقتی که صحبت از پذیرش بدون کنکور می شود، اولین چیزی که ذهن داوطلبان را به خود مشغول می کند، شهریه است. روش های متفاوتی مانند دریافت وام تحصیلی به منظور پرداخت شهریه وجود دارد که شما می توانید بدون تحمل استرس به منظور پرداخت، به راحتی در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید. از آنجایی که میزان شهریه در هر سال متغیر است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه دقیق پزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
نگران شهریه هستید؟ نگران نباشید، برای آگاهی از شهریه پزشکی بدون کنکور و روش های پرداخت شهریه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج کشور
شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور بدین صورت است که دانشجویان باید تا اتمام دوره تحصیلی در رشته پزشکی در خارج از کشور بمانند و حق بازگشت به ایران را ندارند. یعنی فقط در صورتی که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاهی سطح بالا در خارج گذرانده باشند و همینطور در صورت برخورداری از تمامی شروط در نظر گرفته شده توسط مسئولین امر می توانند این کار را انجام دهند. علاوه بر این، تسهیلاتی نیز از طرف مسئولین برای افرادی که تا پیش از تغییر این قانون به خارج مهاجرت کرده اند نیز در نظر گرفته شده است.
برای آگاهی از شرایط جدید انتقال دانشجویان پزشکی خارج از کشور به داخل با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
میزان اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه بین الملل
 هیچ مشکلی بابت عدم اعتبار مدارک اخذ شده از دانشگاه های بین الملل وجود نداشته و این مدارک از اعتبار بالایی برخوردارند. بعلاوه، دانشگاه بین الملل جهت تدریس واحدهای دانشگاهی رشته های مختلف از اساتید بسیار محبوب و کاردانی بهره می گیرد و کیفیت تدریس در این مؤسسات بسیار بالا است.  

اخذ پذیرش رشته پزشکی از برترین دانشگاه های خارج کشور

امکان تحصیل در یکی از بهترین رشته های دانشگاهی که امتحان خود را سال هاست پس داده، در دانشگاه های برتر دنیا، یک فرصت استثنائی است که نباید آن را از دست بدهید. ولی از مواردی که بایستی حتما با آن دقت کنید، اعتبار مدرک دانشگاهی است که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط اخذ پذیرش در رشته پزشکی، لیست بهترین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت، شهریه و میزان هزینه زندگی و هر آنچه باید در زمینه تحصیل در دانشگاه های خارجی بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از رده بندی دانشگاه های خارجی و انتخاب بهترین دانشگاه جهت اخذ پذیرش در رشته پزشکی، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

اخذ پذیرش پزشکی و قانون عدم خروج از کشور سربازان
خبر رسیده است که شمع تولد 18 سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید و حالا تصمیم گرفته اید که برای تحصیل در رشته پزشکی از یکی از دانشگاه های خارج از کشور، پذیرش بگیرید. حتما هیچ معافیتی هم برای خدمت سربازی ندارید؟ اگر همه شرایط مذکور را دارا می باشید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط خروج از کشور خود، با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از معافیت تحصیلی سربازی و شروط خروج از کشور برای داوطلبان ادامه تحصیل در رشته پزشکی با مشاورین متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
در صورت داشتن علاقه می توانید مقاله بدون کنکور پردیس را نیز مطالعه بفرمایید.

0 دیدگاه در “پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل

  1. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من آدرس موسسه تونومیخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *