آیدانیتو > پذیرش بدون کنکور دامپزشکی
بدون کنکور, پزشکی بدون آزمون

پذیرش بدون کنکور دامپزشکی

پذیرش بدون کنکور دامپزشکی 

در این مقاله به موضوع پذیرش بدون کنکور دامپزشکی پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته دامپزشکی را دارند با مطالعه مقاله پذیرش بدون کنکور دامپزشکی از مقاطع مختلف و از روش هایی غیر از شرکت و قبولی در آزمون رشته دامپزشکی، مطلع خواهند شد. بنابراین توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید. دانشگاه های مختلف بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان، در رشته های مختلف دانشجو می پذیرد. اما رشته های پزشکی و دامپزشکی کمی با سایر رشته ها متفاوت است.

تحصیل بدون کنکور دامپزشکی

تحصیل ارشد بدون کنکور در گروه دامپزشکی ، یک فرصت طلایی برای افرادی است که وقت و حوصله جنگیدن و شکست دادن غول کنکور را ندارند و می خواهند با صرف کمترین انرژی در رشته مورد علاقه شان ادامه تحصیل دهند. اگر شما هم تصمیم خود را مبنی بر ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی بدون کنکور، گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، لیست دانشگاه های پذیرنده دامپزشکی بدون کنکور و شهریه بدون کنکور دامپزشکی با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
می خواهید بدون کنکور دامپزشکی بخوانید؟ برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط، زمان ثبت نام، شهریه و لیست دانشگاه ها با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کاردانی دامپزشکی بدون کنکور

رشته دامپزشکی را در مبحث بدون کنکور در مقطع کاردانی ناپیوسته و دکتری پیوسته به صورت مجزا توضیح خواهیم داد. توجه کنید که رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی ناپیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور ارائه می شود که شرط ورود به این مقطع سوابق تحصیلی و معدل کتبی داوطلبان است. بنابراین داوطلبان علاقه مند به رشته دامپزشکی که در کنکور سراسری و آزاد که به صورت ادغام شده برگزار شده است، موفق به پذیرش نشده اند، می توانند شانس خود را از طریق پذیرش بدون کنکور دامپزشکی امتحان کنند.

زمان ثبت نام رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز می توانند در مردادماه که اولین پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد است، در انتخاب رشته و ثبت نام رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور شرکت کنند، اما نیاز است قبل از ثبت نام از شرایط ثبت نام کاردانی دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوید.
برای اطلاع از شرایط و نحوه انتخاب رشته بدون کنکور دامپزشکی دانشگاه آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دکتری دامپزشکی بدون کنکور

اما آیا پذیرش دکتری پیوسته دامپزشکی بدون کنکور نیز به این سادگی است و تنها بر اساس سوابق تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه ها انجام می شود؟ در پاسخ به این سؤالات باید بگوییم داوطلبان می توانند بدون کنکور در مقطع کارشناسی دامپزشکی در خارج از کشور شرکت داشته باشند. در ادامه شرایط پذیرش در داخل کشور که در گذشته امکان پذیر بود را مشاهده می کنید.

شرایط پذیرش بدون کنکور دکتری دامپزشکی

و اما شرط پذیرش بدون کنکور دامپزشکی  را در ادامه مشاهده خواهید کرد، توجه داشته باشیدکه این شروط تا وقتی این قانون در حال اجرا بود اهمیت داشت، در حال حاضر امکان تحصیل بدون کنکور دامپزشکی در داخل کشور وجود ندارد.
  • برخورداری از دیپلم ریاضی و یا تجربی
  • داشتن معدل بالای 16 در دیپلم
  • گذراندن 72 واحد درسی در خارج از کشور و در یکی از دانشگاه های معتبر و مورد تأیید وزارت بهداشت و وزارت علوم
  • معدل بالای 15 در 72 واحد پاس شده

شرایط جدید انتقالی دانشجویان دامپزشکی خارج از کشور

امکان پذیرش بدون کنکور رشته های پزشکی داخل کشور برای افراد وجود ندارد ، گرچه در سال های قبل داوطلبان می توانستند به روش های غیر مستقیم در نهایت داخل کشور تحصیلات پزشکی بدون کنکور خود را به پایان برسانند. اما با قوانین جدید افرادی که از ابتدای سال 2019 برای تحصیل دامپزشکی از ایران خارج می شوند تا پایان تحصیلات خود نمی توانند وارد کشور شوند. و در صورتی که در دانشگاه های معتبر به تحصیل پرداخته باشند بعد از اتمام  و فارغ التحصیلی می توانند به کشور بازگردند.

کدام دانشگاه ها در رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرند؟

پس از اینکه تصمیمتان را گرفتیم که در رشته دامپزشکی به ادامه تحصیل بپردازیم، نوبت به انتخاب دانشگاه می رسد. دانشگاه های معتبری در سراسر دنیا، اقدام به پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی به صورت بدون کنکور می نمایند.
برای آگاهی از لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در رشته دامپزشکی به صورت بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
شهریه دامپزشکی بدون کنکور
اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی گرفته اید، در مرحله انتخاب دانشگاه باید به شهریه توجه کنید. از آنجایی که شهریه در واحدهای دانشگاهی متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه پذیرش دانشگاه های پذیرنده دامپزشکی بدون کنکور ، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از شهریه دامپزشکی بدون کنکور می توانید با مشاورین متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

آیا با تحصیل بدون کنکور از سربازی معاف می شوم؟

افرادی که به سن هیجده سال تمام رسیده باشند، مطابق قانون نظام وظیفه بایستی به خدمت سربازی بروند. معافیت تحصیلی یک فرصتی است که سازمان نظام وظیفه در اختیار افرادی قرار می دهد که قصد ادامه تحصیل دارند و می خواهند پس از ادامه تحصیل به سربازی بروند. مطابق این تعریف هر فردی که در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت، تحصیل کند، از سربازی معاف است. اما با توجه به خروج از کشور داوطلبان اخذ پذیرش، آگاهی از قوانین معافیت، ضروری به نظر می رسد. پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی به منظور اخذ پذیرش، با مشاوران آیدانیتو مشورت کنید.
برای آگاهی از معافیت تحصیلی سربازی و شروط خروج از کشور برای داوطلبان بدون کنکور دامپزشکی با مشاورین متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
در نهایت پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مقاله ظرفیت پذیرش دامپزشکی بدون کنکور در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3 دیدگاه در “پذیرش بدون کنکور دامپزشکی

  1. Hedieh گفت:

    چرا نمیشه با مرکز تون تماس گرفت همش میگه شماره اشتباه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، شما می توانید برای ارتباط با آیدانیتو از تلفن ثابت با شماره 9099071974 و از خطوط موبایل یا تلفن ثابت با شماره 42258 (021) تماس بگیرید.

  2. Mh گفت:

    سلام ببخشید دانشگاهی هست که بدون کنکور دامپزشکی قبول کنن؟ دیپلم فنی دارم بعضیا تو سایت میزنن فلان دانشگاه بدون کنکور دامپزشکی قبول میکنن ولی ازشون میپرسیم میگن خیر باید کنکور بدیم

Average
5 Based On 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *