اعلام نتایج کنکور رشته علوم تجربی

پاسخنامه کنکور تجربی

پاسخنامه کنکور تجربی

کنکور سراسری یکی از سرنوشت‌ساز‌ترین آزمون‌ها در زندگی هر دانش‌آموزی بوده که می‌تواند آینده شغلی وی را رقم بزند. در حقیقت، مهم‌ترین هدف از برگزاری این آزمون ارزیابی دانش و آگاهی هر داوطلب برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کشور است. دانش‌آموزان باید با داشتن برنامه‌ ریزی جامع و کامل دروس مربوط به رشته خود را مطالعه و بدون هیچ نگرانی در کنکور سراسری شرکت نمایند. جالب است بدانید که کنکور سراسری برای نخستین بار در سال 1348 هجری شمسی در ایران برگزار گردید. در آن سال 47 هزار و 703 داوطلب در این ماراتن نفس‌گیر برای ورود به دانشگاه شرکت کردند. جالب‌تر این‌که، سؤالات این آزمون در ابتدا به صورت پاسخ کوتاه بوده و به شکل چهار گزینه‌ای مطرح نمی‌شد. رشته تجربی یکی از رشته‌های بسیار پرطرفدار در میان سایر رشته‌ها بوده که هر ساله درصد زیادی از داوطلبان در این گروه آزمایشی به رقابت می‌پردازند. در حقیقت، در میان رشته‌های علم انسانی، ریاضی، هنر و زبان‌های خارجی آمار داوطلبان شرکت کننده در گروه تجربی از بقیه بالاتر است. این رشته نیز جزو لیست رشته های بدون کنکور سراسری نیز است.
.


تحلیل و بررسی پاسخنا‌مه کنکور تجربی 99

شما داوطلبان گرامی می‌توانید بعد از برگزاری آزمون سراسری پاسخنامه کنکور تجربی 99 را در سایت سازمان سنجش مشاهده کرده و عملکرد خود را در کنکور مورد ارزیابی قرار دهید. باید بگوییم که پاسخنامه کنکور تجربی 99 به شکل کاملاٌ تشریحی بوده و نکات مربوط به هر سؤال گفته شده است. توجه داشته باشید که نحوه قرار گرفتن دروس در پاسخنامه به همان ترتیب دفترچه سؤالات است. یعنی در ابتدا چهار درس عمومی همراه با پاسخ تشریحی کامل آورده شده و به دنبال آن‌ها پاسخ دروس تخصصی گروه آزمایشی علوم تجربی از جمله زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی را می‌بینید.
برای دریافت پاسخنامه کنکور تجربی پس از انتشار از طریق سازمان سنجش می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

پاسخنامه سؤالات درس زبان و ادبیات فارسی کنکور سراسری تجربی 99

اولین بخشی که در پاسخنامه کنکور تجربی 99 با آن مواجه می‌شوید درس زبان و ادبیات فارسی است. باید بدانید که سؤالات مطرح شده در این بخش از قسمت‌های مختلفی تشکیل می‌شوند. در واقع، 2 سوال از این بخش مختص دیکته، 3 سؤال آرایه‌های ادبی، 9 سؤال مربوط به قرابت معنایی، 5 سؤال از قسمت زبان فارسی و 3 سؤال به لغت اختصاص داده شده است.

پاسخنامه سؤالات درس عربی کنکور سراسری تجربی 99

بخش بعدی در دفترچه پاسخ کنکور تجربی 99 به سؤالات درس عربی اختصاص دارد. باید بدانید که 25 سؤال از سؤالات کنکور تجربی 99 را سؤالات درس عربی تشکیل داده که سه بخش مختلف قواعد، درک مطلب و ترجمه را شامل می‌شود. گفتنی است که دانش‌‌آموزان در این بخش باید به 25 سوال پاسخ بدهند.

پاسخنامه سؤالات درس دین و زندگی کنکور سراسری تجربی 99

سؤال‌های درس دین و زندگی بخش سوم از پاسخنامه کنکور تجربی 99 هستند. باید بدانید که سؤالات مطرح شده در این بخش از کتب دین و زندگی سه سال آخر تحصیلی ( سال دهم یازدهم و دوازدهم) بوده و 25 سؤال را شامل می‌شود. داوطلبان گرامی موظف به پاسخ به این سؤالات در مدت زمان 17 دقیقه هستند.

پاسخنامه سؤالات درس زبان انگلیسی کنکور سراسری تجربی 99

پاسخ کلیه سؤالات درس زبان انگلیسی در قسمت بعدی پاسخنامه کنکور تجربی 99 آورده شده است. درس زبان انگلیسی کنکور سراسری 98 بخش‌های مختلفی همچون کلوز تست، واژگان، درک مطلب و گرامر را دربر می‌گیرد. باید بگوییم که در بخش گرامر 4 سوال، قسمت درک مطلب 8 سؤال و در بخش‌های واژگان و کلوز تست به ترتیب 8 و 5 تست مطرح می‌گردد.
.

پاسخنامه سؤالات درس ریاضی کنکور سراسری تجربی 99

قسمت بعدی پاسخنامه کنکور تجربی 99 را درس ریاضی تشکیل داده که 30 سؤال در آن مطرح می‌شود. مدت پاسخ‌گویی به سؤالات درس ریاضی 47 دقیقه است. باید بدانید که سؤالات این بخش از کتب سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده و به عنوان یکی از دروس مهم در کنکور تجربی به شمار می‌رود.

پاسخنامه سؤالات درس زیست کنکور سراسری تجربی 99

پاسخ سؤالات درس زیست شناسی از دیگر بخش‌های پاسخنامه کنکور تجربی 99 است. این درس، یکی از مهم‌ترین دروس در کنکور گروه آزمایشی تجربی بوده که 50 سؤال با مدت زمان پاسخگویی 36 دقیقه را دربر می‌گیرد.

پاسخنامه سؤالات درس فیزیک کنکور سراسری تجربی 99

یکی دیگر از دروس اختصاصی گروه تجربی درس فیزیک بوده که پاسخ تشریحی کامل آن در پاسخنامه کنکور تجربی 99 آورده شده است. درسی که تعداد 35 سؤال از آن در گروه علوم تجربی مطرح می‌شود و داوطلبان باید به تعداد مشخصی از سؤالات در زمان تعیین شده پاسخ بدهند.

پاسخنامه سؤالات درس شیمی کنکور سراسری تجربی 99

قسمت آخر پاسخنامه کنکور تجربی 99 به درس شیمی اختصاص یافته است. این درس به عنوان یکی از دروس اصلی و مهم در شاخه تجربی شناخته می‌شود. در این مقاله، تلاش کردیم تا به بررسی نکات مرتبط با پاسخ نامه کنکور تجربی 99 بپردازیم.

اگر به پاسخ ها اعتراض داشتیم چه کنیم؟

پس از انتشار پاسخنامه کنکور تجربی ، ممکن است با مشاهده ی برخی پاسخ ها شگفت زده شوید و احساس کنید که پاسخ شما صحیح و پاسخ مندرج در پاسخنامه اشتباه است. در این مرحله ضمن اینکه پیشنهاد می کنیم بار دیگر سوال را به دقت بخوانید، اگر همچنان معتقدید که پاسخ به سوال اشتباه است، توصیه می کنیم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر به پاسخ سوالات کنکور تجربی اعتراض دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اگر درصد هاي خوبي كسب نكرده ايم چه كنيم ؟

اگر شما هم پس از بررسی پاسخنامه کنکور، بسیار آشفته و نگرانید که درصدهای خوبی کسب نکرده اید، اصلا نگران نباشید چرا که اکثر داوطلبان کنکور، حسی شبیه حس شما را تجربه می کنند. با توجه به اینکه هر سال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد، پیشنهاد می کنیم استرس نداشته باشید و برای تخمین رتبه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

با این درصد ها، چه رتبه ای کسب می کنم؟

پس از بررسی پاسخنامه، میزان درصد صحیح و اشتباه پاسخ به سوالات مشخص می شود. در این مرحله اگر به میزان کافی تجربه داشته باشید، می توانید رتبه خود را تخمین بزنید. با توجه به اینکه شرایط هر سال تحصیلی با سال دیگر متفاوت است، امکان پیشگویی دقیق رتبه وجود ندارد اما یک مشاور حرفه ای با تقریب بسیار نزدیک می تواند رتبه شما را پیش بینی کند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای تخمین رتبه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
برای تخمین رتبه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تخمین رتبه کنکور

پس از بررسی پاسخنامه، میزان درصد صحیح و اشتباه پاسخ به سوالات مشخص می شود. در این مرحله اگر به میزان کافی تجربه داشته باشید، می توانید رتبه خود را تخمین بزنید. با توجه به اینکه شرایط هر سال تحصیلی با سال دیگر متفاوت است، امکان پیشگویی دقیق رتبه وجود ندارد اما یک مشاور حرفه ای با تقریب بسیار نزدیک می تواند رتبه شما را پیش بینی کند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای تخمین رتبه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
برای تخمین رتبه ی خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

با این رتبه در چه رشته هایی قبول می شوم؟

در مرحله ی بعد از تخمین رتبه، یک مشاور حرفه ای تحصیلی، تمامی رشته هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید، معرفی می کند. از آنجایی که بیشتر داوطلبان معمولا علاقه مندی را در انتخاب رشته در نظر می گیرند، به نظر می رسد که نمی توانند به درستی انتخاب رشته کنند، چرا که علاوه بر علاقه به رشته، بازار کار، موقعیت شغلی، امکان ادامه تحصیل در آینده و خارج از کشور و موارد دیگری وجود دارند که چه بسا تاثیر بسیاری در آینده خواهند داشت.  به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین رشته هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از بهترین رشته هایی که می توانید انتخاب کنید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

با این رتبه، در کدام دانشگاه ها پذیرفته می شوم؟

با توجه به اینکه دانشگاه هم همانند رشته بسیار حائز اهمیت است، به نظر می رسد آگاهی از دانشگاه هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید، ضروری است. یک مشاور تحصیلی حرفه ای با توجه به درصد پاسخگویی صحیح به سوالات و تخمین رتبه، بهترین دانشگاه ها را به شما معرفی می کند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین دانشگاه هایی که امکان قبولی در آن ها برای شما وجود دارد، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *