اعلام نتایج کنکور رشته علوم انسانی

پاسخنامه کنکور انسانی

پاسخنامه کنکور انسانی 98

پاسخنامه کنکور انسانی 

آزمون ورودی دانشگاه‌ها، از جمله مهم‌ترین آزمون‌ها برای هر دانش‌آموزی بوده که تعیین کننده سرنوشت و آینده وی است. مسلماٌ فرد در صورت نداشتن تحصیلات دانشگاهی شانس کمتری برای یافتن شغل مناسب با درآمد کافی را پیدا می‌کند. در نتیجه، برنامه‌ریزی دقیق و اختصاص زمان لازم برای مطالعه دروس مورد نیاز در هر کدام از گروه‌های آزمایشی ضروری به نظر می‌رسد. بدین ترتیب، می‌توان از استرس و نگرانی‌های پیش از کنکور به میزان قابل توجهی کم کرد. رشته علوم انسانی یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها در نزد داوطلبان بوده که افراد زیادی مایل به انتخاب رشته‌های این گروه آزمایشی به عنوان رشته دانشگاهی خود را دارند. در این مقاله، برآنیم تا به تحلیل و بررسی پاسخنامه در گروه آزمایشی بپردازیم اما کار دیگری که میتوانید انجام دهید تا کنکور ندهید از رشته های بدون کنکور سراسری دانشگاهی که میخواهید اطلاع یابید و بدون دادن هیچ آزمونی وارد دانشگاه شوید.

بررسی و تحلیل پاسخنا‌مه کنکور علوم انسانی 99

هر داوطلب می‌تواند پس از برگزاری کنکور سراسری از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش پاسخنامه کنکور انسانی 99 را دریافت نماید. بدین‌گونه، هر فرد می‌تواند به بررسی و تحلیل کلیه سؤالات پرداخته و رتبه خود را در آزمون سراسری تخمین بزند. دقت داشته باشید که کلیه جواب‌های سؤالات کنکور سراسری انسانی همراه با پاسخ کامل تشریحی در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شوند. نکته دیگر این‌که، دروس عمومی در ابتدای دفترچه پاسخنامه بوده و پس از آن‌ها می‌توانید پاسخنامه کامل دروس تخصصی رشته انسانی را مشاهده بفرمایید. اقتصاد، زبان عربی اختصاصی، تاریخ و جغرافیا، منطق، فلسفه، ریاضی، علوم اجتماعی و زبان و ادبیات فارسی در ردیف دروس تخصصی رشته انسانی قرار می‌گیرند.

پاسخنامه سؤالات درس زبان و ادبیات فارسی کنکور انسانی 99

پس از دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 99 سؤالات درس زبان و ادبیات فارسی نخستین بخشی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. توجه داشته باشید که 25 سؤال از سؤالات کنکور سراسری به این درس اختصاص داده شده است.

پاسخنامه سؤالات درس عربی کنکور سراسری انسانی 99

از دیگر بخش‌های پاسخنامه کنکور انسانی 99 درس عربی بوده که در کنکور سراسری دانش‌آموزان پاسخگوی 25 سؤال چهار گزینه‌‌ای در این درس هستند.

پاسخنامه سؤالات درس دین و زندگی کنکور سراسری انسانی 99

داوطلبان گرامی می‌توانند پاسخ کامل و تشریحی سؤالات دین و زندگی آزمون ورودی دانشگاه‌ها را در پاسخنامه کنکور انسانی 99 مشاهده بفرمایند.

پاسخنامه سؤالات درس زبان انگلیسی کنکور سراسری انسانی 99

سؤالات زبان انگلیسی همراه با شرح کامل و بیان جزئیات و نکات هر سؤال در پاسخنامه کنکور انسانی 99 درج شده است. همانند دیگر دروس عمومی شاخه علوم انسانی، تعداد سؤالات زبان انگلیسی نیز 25 عدد است.

پاسخنامه دروس تخصصی آزمون سراسری انسانی 99

در رشته علوم انسانی، علاوه بر دورس عمومی از دروس تخصصی این رشته نیز سؤالاتی مطرح می شود. اسامی و تعداد سؤالات این دروس شامل اقتصاد با 20 سؤال، زبان عربی اختصاصی 20 سؤال، فلسفه و منطق 25 سؤال، علوم اجتماعی 20سؤال، ریاضی 20 سؤال، روانشناسی 20سؤال، روانشناسی 20 سؤال و در انتها زبان و ادبیات فارسی اختصاصی 30 است. با مراجعه به پاسخنامه دروس تخصصی علوم انسانی می‌توانید پاسخ کلیه سؤالات این رشته را ملاحظه کنید.

اگر به پاسخنامه کنکور انسانی اعتراض دارید…

پس از انتشار پاسخنامه کنکور انسانی ، ممکن است با مشاهده ی برخی پاسخ ها تعجب کنید و فکر کنید که پاسخ برخی از سوالات به اشتباه در پاسخنامه منتشر شده است. پیشنهاد ما این است که بار دیگر سوال را به دقت بخوانید، ولی اگر همچنان معتقدید که پاسخ به صورت نادرست ثبت شده است،
اگر به پاسخ سوالات کنکور انسانی اعتراض دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

درصد های خوبی کسب نکرده اید؟

اگر شما هم پس از بررسی پاسخ سوالات به کنکور به این نتیجه رسیده اید که درصد کمی از سوالات را به درستی پاسخ داده اید، اصلا نگران نباشید، زیرا این یک حس مشترک مابین اکثر داوطلبان کنکور است. با توجه به اینکه هر سال شرایط مختص به خود را دارد و با سال گذشته اش بسیار متفاوت است، پیشنهاد می کنیم که به دلتان بد راه ندهید و برای تخمین رتبه و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
اصلا تگران درصد های خود نباشید! برای تخمین رتبه و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تخمین رتبه کنکور سراسری

معمولا داوطلبان پس از بررسی پاسخنامه، با اندکی احتمال خطا، میزان درصد پاسخگویی درست به سوالات را تخمین می زنند. اما معمولا در مرحله تخمین رتبه به درستی عمل نمی کنند و در نتیجه پس از اعلام نتایج دچار سردرگمی می شوند. با توجه به اینکه شرایط کنکور در هر سال با سال های گذشته متفاوت استف پیشنهاد می کنیم برای تخمین رتبه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای تخمین رتبه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شانس قبولی در کدام رشته ها را دارید؟

یک مشاور حرفه ای تحصیلی، در مرحله ی پس از تخمین رتبه، با معرفی تمام رشته هایی که امکان قبولی تان در آن ها وجود دارد، بازه ی انتخاب های شما را گسترده می نماید و سپس با بررسی بازار کار، موقعیت تحصیلی در آینده و تمامی عوامل تاثیر گذار، با حذف گزینه های ناکارآمد، بهترین را انتخاب و به شما پیشنهاد می دهد. از آنجایی که انتخاب رشته در آینده تان نقشی اساسی خواهد داشت، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین رشته هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از بهترین رشته هایی که می توانید انتخاب کنید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شانس قبولی در کدام دانشگاه ها را دارید؟

اگر شما هم جز داوطلبانی هستید که رشته برایتان زیاد اهمیتی ندارد ولی از کودکی رویای تحصیل در یکی از دانشگاه های برتر را داشته اید، پیشنهاد می کنیم حتما در زمینه انتخاب رشته با یک مشاور تحصیلی، مشورت کنید. انتخاب دانشگاه اگر به اندازه انتخاب رشته، بیشتر اهمیت نداشته باشد، اهمیت کمتری هم ندارد و در سروشت تان تاثیر خواهد داشت. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از واحد دانشگاهی مناسب خود، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
سعی ما در این مطلب بر تحلیل و بررسی پاسخنامه کنکور انسانی 98 بود. با توجه به اینکه در حال حاضر پاسخنامه کنکور انسانی 98 منتشر نشده است، داوطلبان عزیز می‌توانند برای آشنایی بیشتر، پاسخنامه تمام دروس عمومی و تخصصی کنکور تجربی 97 را از اینجا دریافت بفرمایید.

دانلود دفترچه عمومی سوالات کنکور انسانی 97
دانلود دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی کنکور انسانی 97
دانلود دفترچه اختصاصی سوالات کنکور انسانی 97
دانلود دفترچه اصول و عقاید فقه کنکور انسانی 97
دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 97
[awsa-tr resh=3]

در پایان مقاله پاسخنامه کنکور انسانی پیشنهاد می‌کنیم به مقاله انتخاب رشته کنکور انسانی هم سر بزنید.
اگر سوالی در زمینه پاسخنامه کنکور انسانی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *