آزمون نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم

نمونه دولتی ششم به هفتم

مدرسه همیشه به عنوان نهادی بسیار مهم برای آموزش و تربیت نوجوانان و کودکان مملکت شناخته شده است. در واقع مدارس از جمله اساسی ترین و اصلی ترین مکان های تعلیم و تربیت در دنیا به حساب می آید و هدف از شکل گیری آن شناخت و کشف بخش اعظمی از استعدادها و توانایی های دانش آموزان و آموزش آن ها در ابعاد مختلف اخلاقی، آموزشی و اجتماعی است. معلمان مدارس همواره سعی در آموزش ارزش های اساسی و مهم را در محیط کلاس و در لابه لای آموزش و یاددهی دروس مختلف به دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دارند.


در میان مدارس احداث شده در ایران می توان به مدارس نمونه دولتی اشاره کرد. مدارسی که با دارا بودن سطح کیفی و آموزشی بالای خود دانش آموزان و والدین را مجذوب خود کرده اند.
 مدارس نمونه دولتی در هر سال تحصیلی در دو پایه مختلف ششم به هفتم و همین طور نهم به دهم اقدام به برگزاری آزمون می کرد. ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم درست مخالف آزمون های تیزهوشان به صورت استانی انجام می گرفت.
اما در حال حاضر با توجه به دلایلی چند آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده است. مسئولین امر دلیل این اقدام را رقابت سنگین به وجود آمده در میان دانش آموزان و همین طور اضطراب زیاد آن ها در زمان آمادگی برای این آزمون و حتی حضور در آن دانستند. بنا به این دلایل وزارت آموزش و پرورش اقدام به حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و تبدیل تمامی مدارس نمونه دولتی در دوره اول متوسطه به مدرسه های هیئت امنایی کردند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم سایت hoosh.medu.ir و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir و سایت azmoon.medu.ir است.

حذف آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم

همان طور که در بالا اشاره کردیم روند برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سال تحصیلی 98-97 با تغییراتی عمده مواجه شد. وزارت آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای بسیار مهم در سایت خود به اطلاع دانش آموزان و خانواده ها رساند که از این به بعد هیچ امتحانی برای وارد شدن به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم در ایران برگزار نمی شود و تمامی مدارس دوره متوسطه اول به صورت بدون آزمون از دانش آموزان ثبت نام به عمل آوردند. انتظار اجرای این طرح و طی این روال را در سایت تحصیلی 98-99 برای دانش آموزان داریم. ثبت نام کتاب هم از طریق خود مدرسه های نمونه دولتی انجام میشود.
با توجه به حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم مشاوران آیدانیتو می توانند پاسخگوی شما دوستان دانش آموز در رابطه با حواشی این موضوع باشند. پس در صورت نیاز با آن ها تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس نمونه دولتی

بنا به  اعلام مدیر کل دفتر آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کلیه مدارس نمونه دولتی موجود در مناطق شهری که در سال 1390 احداث گشته اند. با تغییرات عمده ای روبرو شده اند. منظور ما از این تغییر تبدیل این قبیل از مدارس به مدارس هیئت امنایی و ثبت نام و پذیرش دانش آموزان در این قبیل مدارس به صورت عادی و بر طبق محل اقامت آن ها صورت می پذیرد. علاوه بر این، پذیرش دانش آموزان در دوره اول متوسطه مدارس نمونه دولتی در مناطق محروم کشور که تا قبل از سال 1390 احداث شده اند به شکل بدون آزمون و با اعمال شیوه های همانند گزینش و پذیرش دانش آموزان دارای رتبه برتر در مسابقات هنری و فرهنگی است. در نتیجه، با توجه به حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم دقیقاً مشابه مدارس دولتی انجام می پذیرد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله آزمون مدارس نمونه دولتی 98 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را درباره مسائل مربوط به آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *