آزمون دکتری وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

کنکور دکتری دانشگاه آزاد وزارت بهداشت و کنکور دکتری دانشگاه سراسری وزارت بهداشت در هم ادغام شده است و داوطلبان لازم است برای ثبت نام در رشته های داروسازی، بهداشت و تخصصی، علوم پایه پزشکی و نیز دندانپزشکی در یک کنکور مجزا شرکت نمایند. این کنکور در هر سال برگزار می شود و رشته های اعلام شده دردفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97 می توانند برای شرکت در آن به رقابت بپردازند. به دلیل اهمیت این موضوع در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 می پردازیم.

مراحل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

داوطلبان برای ثبت نام و نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 لازم است به صورت اینترنتی به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند و در زمان های تعیین شده از طریق این سایت و ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام خود را انجام دهند. مدارک می بایست به صورت اسکن شده و از طریق همان سایت ارسال شود. بعد از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک لازم و تأیید دکمه ثبت توسط متقاضی، کد رهگیری برای وی ارسال می شود. داوطلبان دارای کد رهگیری اگر شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را داشته باشند و نیز مدارک آنها کامل باشد، می توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند. حفظ و نگه داری کد رهگیری به همراه نسخه پرینت گرفته از فرم ثبت نام توسط داوطلبان لازم است. مدارکی که به شیوه ی حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست و اتوماسیون ارسال شوند، فاقد اعتبار خواهند بود. ارسال ناقص مدارک یا عدم ارسال به معنای عدم صدور کارت جلسه برای متقاضیان خواهد بود. مبلغ لازم برای ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی پرداخت می شود و برای ثبت نام، واریز این مبلغ لازم است. متقاضیان شرکت در دو رشته دکتری وزارت بهداشت 98 ، باید برای هر کدام به صورت جداگانه پرداخت انجام دهند. داوطلبانی که می خواهد از سهمیه رزمندگان استفاده کنند، لازم است کد رهگیری را ارائه نمایند. تکمیل دقیق فرم اینترنتی ثبت نام بر اساس اطلاعات صحیح و درج معدل دقیق لازم و ضروری است. در پایان ثبت نام، کد رسید ثبت نام به داوطلبان داده می شود که به منزله تأیید آن و درج اطلاعات ثبت نام است.

روند ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 بدین شیوه است و اطلاعات دقیق تر بعد از انتشار دفترچه ثبت نام مشخص خواهد شد. ارائه گواهی برای داوطلبان ناشنوا و نابینای مطلق و معلول حرکتی و جسمی از طریق مراکز بهزیستی استان مربوطه خواهد بود که لازم است آن را با دیگر مدارک ثبت نام ، اسکن نمایند. انجام صحیح مراحل ثبت نام ضروری است و کد رهگیری که برای داوطلبان بعد از ثبت نام ارسال خواهد شد بعدا به منظور دریافت کارنامه و پاسخ نامه آن و نیز کارت ورود به جلسه مورد نیار خواهد بود. از این رو نگه داری آن و نیز چاپ فرم ثبت نام ضروری است. به سوالات متقاضیان از طریق ایمیل [email protected] پاسخ داده می شود و ارسال کتبی یا حضوری درخواست و یا مدارک ، فاقد اعتبار خواهد بود. مدارک لازم برای ثبت نام شامل عکس 3×4، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه و اصل دانشنامه دوره کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی، اصل گواهی معدل دوره تحصیلی، اصل مدرک نشان دهنده ی وضعیت نظام وظیفه عمومی و نیز اصل معرفی نامه برای استعداد های درخشان می باشد. نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 و انجام صحیح آن به منظور شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت ضروری است.
در نهایت پیشنهاد می کنیم مقاله ظرفیت پذیرش دکتری وزارت بهداشت 98 را از دست ندهید.
اگر سوالی در زمینه نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *